معرفی صرافی های ارز دیجیتالارز دیجیتال

بررسی و معرفی صرافی کوین چک (CoinCheck)

صرافی ارز دیجیتال کوین چک

صرافی کوین چک (CoinCheck) چک یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین صرافی در در آسیا است. این صرافی در ژاپن بیشترین حجم معاملات بیت‌کوین را نسیب خود کرد و با پشتیبانی از ارزهای فیات و کارت‌های بانکی باعث شده است مردم زیادی به سمت او روی بیاورند. کوین‌چک از سال ۱۳۹۲ (2014) شروع به کار کرده و تا به امروز قدرتمند ادامه داده است. با مجله ویکی همراه باشید.

صرافی کوین چک یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزدیجیتال در آسیا است که بیشترین حجم معاملات بیت‌کوین ژاپن را در طول سال ۱۳۹۵ (2017) در خود جای داده است. درصد بیشتر کاربران این صرافی از برنامه‌های Android و iOS کوین چک استفاده می‌کنند، که این آمار نسبت به سایر صرافی‌های آسیا بسیار بالا است. شرکت سازنده صرافی کوین چک در سال ۱۳۹۰ (2012) توسط Keisuke Wada و Yusuke Otsuka تاسیس شد و صرافی در سال ۱۳۹۲ (2014) شروع به کار کرد. هر دو بنیانگذار به عنوان مدیر عامل و Otsuka COO فعالیت می‌کنند. صرافی کوین چک در سطح بین المللی در دسترس است.

صرافی CoinCheck دارای مجوز فعالیت به عنوان صرافی ارزهای دیجیتال در ژاپن است و توسط انجمن بلاک چین ژاپن کنترل می‌شود. همچنین عضو انجمن مجریان تجارت مجازی ارز مجازی ژاپن و انجمن عمومی FinTech است. ذخایر سرمایه صرافی کوین چک ۹۲ میلیون پوند ذکر شده است.
کوین چک علاوه بر یک صرافی، یک سیستم پرداخت به بازرگانان نیز ارائه می‌دهد که به این معنی است که آنها قادر به پذیرش پرداخت ارزهای دیجیتال هستند که سپس به طور خودکار به ¥ تبدیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی از ارزدیجیتال کین (KIN)

حریم خصوصی و امنیت صرافی کوین چک

معرفی صرافی کوین چک (CoinCheck

مانند اکثر صرافی‌های ارزدیجیتال که از خرید و فروش با ارزفیات پشتیبانی می‌کنند، صرافی کوین چک دارای دو ردیف حساب است که دارای دو سطح شرایط تأیید هویت هستند. واریز حداکثر ۵۰۰ دلار یا برداشت ۳۰۰ دلار در روز فقط با تأیید آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه. همچنین دارندگان حساب که مایل به استفاده از سطوح بالاتر واریز یا برداشت هستند، باید اسناد شناسایی شخصی مانند گذرنامه یا شکل دیگر شناسنامه صادر شده توسط دولت و اثبات آدرس را ارائه دهند.
کیف‌پول‌های میزبان کوین‌چک امنیت احراز هویت ۲ عاملی را فراهم می‌کنند. کیف پول های ارزدیجیتال فقط در نقطه‌ای قرار است یک معامله صورت بگیرد داغ می‌شوند و در حالت معمولی، سرد هستند.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی ارزدیجیتال چیلیز (Chilliz)

پشتیبانی مشتری در صرافی CoinCheck

صرافی کوین‌چک از پشتیبانی قوی و نسبتا خوبی برخوردار است و کاربران آنها می‌توانند هرگونه بازخورد، سوال و مشکل خود را به راحتی به زبان‌های ژاپنی، انگلیسی، چینی و اندونزیایی بیان کنند.

مزایا و معایب صرافی کوین چک

صرافی کوین چک

در ادامه ویژگی های مثبت و منفی صرافی CoinCheck را معرفی می کینم.

مزایا صرافی کوین چک

  • پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال
  • طراحی کابرپسند با استفاده‌ای بسیار آسان
  • پشتیبانی از ارز‌های فیات JPY و USD
  • امکان پرداخت از طریق کارت اعتباری
  • دارای نرم افزارهای کیف‌پول
  • شهرت بالا در بین کاربران
  • معاملات بدون هزینه

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی والکس (wallex)

معایب صرافی کوین چک

  • عدم پشتیبانی از مشتری به صورت تلفنی یا چت محور
  • پیچیدگی روند تأیید دارندگان حساب بین المللی

صرافی کوین چک (Coincheck) یک صرافی ارزدیجیتال بسیار با کیفیت است و همچنین برخی خدمات اضافی مفید مانند پشتیبانی از کارت های اعتباری Visa که می تواند توسط بیت کوین تأمین شود، ارائه می‌دهد. سطح فناوری این صرافی یکی از بهترین‌ها در سطح بین المللی است و فرایند کاری با آن بسیار آسان است. همچنین روند تأیید برای دارندگان حساب بین المللی کمی پیچیده است و ممکن است برخی را به تعویق بیندازد. پشتیبانی از ارزهای فیات مانند USD و JPY، جذابیت بین المللی آن را افزایش می‌دهد.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا