معرفی صرافی های ارز دیجیتالارز دیجیتال

بررسی و معرفی ارزدیجیتال چیلیز (Chilliz)

تحلیل ارز چیلیز (Chilliz) و پلتفرم Socios

ارزدیجیتال چیلیز تاثیر مستقیم برروی ورزش و تیم‌های ورزشی در سر تا سر دنیا می‌گذارد. نحوه عملکرد آن به این صورت است که شما با خرید توکن‌های این شبکه بلاکچین توانایی برقراری ارتباط با تیم‌های ورزشی مدنظرشان بودند و در نظر سنجی‌های تیم شرکت می‌کردند و در آینده آن مورد تاثیر گذار هستند. با مجله ویکی همراه باشید.

شبکه بلاکچین و ارزدیجیتال چیلیز (Chilliz) به صدها میلیون هوادار ورزش این امکان را می‌دهد تا با دادن رأی به تصمیمات خاص باشگاه‌های مورد علاقشان، به طور مستقیم با تیم‌های محبوب خود در رابطه با مواردی همچون راضی بودن از بازطراحی لوگو، تغییر لباس بازیکنان، محل مسابقات بعدی و… ارتباط برقرار کنند. این شرکت توانسته است با ۱۲ تیم بزرگ وارد قرارداد شود و همکاری داشته باشد. همکاری او با ستاره‌های فوتبال باعث رشد سریع این پلتفرم شد، همچنین موردی جهت جذب تیم‌های دیگر.

ارزدیجیتال چیلیز (Chilliz) و پلتفرم Socios / تحلیل ارز چیلیز

در حالی که چیلیز با فوتبال به عنوان اولین ورزش مستقیم خود شروع به کار کرد، اما قصد دارد سایر ورزش‌ها مانند بیس‌بال و بسکتبال را نیز اضافه کند. از 20 مه، این پلتفرم شامل مسابقات NASCAR و مسابقات فرمول 1 خواهد بود، زیرا چندین تیم مسابقه ای را اضافه کرده است. تیم فرمول یک Aston Martin Cognizant و Alfa Romeo Racing ORLEN، اولین تیم فرمول 1، در جهان هستند که Fan Tokens را راه اندازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: معرفی کیف پول کیپ کی | بررسی امنیت کیف پول سخت افزاری Keepkey

پلتفرم Socios

پلتفرم Socios به منظور تأمین رأی برای صاحبان Fan Tokens طراحی شد Socios .بر روی توکن‌های مدیریت باشگاه‌های ورزشی تمرکز دارد زیرا تیم توسعه معتقد است که استفاده از فناوری بلاکچین می‌تواند مشکلات مربوط به ارائه تصمیمات مبتنی بر فن و رأی گیری شفاف را حل کند. فن توکن‌ها برای تأمین قدرت رأی گیری تولید شدند و بر روی بلاکچین مجاز Proof-of-Authority کار می‌کنند.

پلتفرم Socios / توکن سوزی چیلیز

پلتفرم Socios چگونه کار می‌کند؟

اولین تیم‌هایی که از پلتفرم Socios استفاده کردند پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس بودند که هر دو Fan Tokens را ایجاد کردند تا اقتصاد رای گیری در این سیستم به وجود آید.
هر یک از آنها تعداد علائم از پیش تعیین شده‌ای را ایجاد کرده‌اند تا مقدار مشخصی از رای را برای طرفداران خود دریافت کنند. هر تیمی که به این سیستم عامل بپیوندد باید تصمیم بگیرد که در هنگام ایجاد پایگاه Fan Token چه میزان نفوذ به هواداران خواهد داشت.

سپس طرفداران با استفاده از توکن‌های بومی CHZ از سیستم عامل برای خرید Fan Tokens استفاده می‌کنند. هر Fan Token به هواداران مقدار مشخصی رأی جهت دادن برای تعامل با نظرسنجی‌ها و تصمیمات ارسال شده توسط تیم اصلی را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی توکن داک (DOCK)

پیشینه های تاریخی ارزدیجیتال چیلیز

قیمت چیلیز / آینده ارز چیلیز

بالاتر نمونه‌هایی از حق رای دادن ورزشی را توضیح داده‌ایم که از روش Socios استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، باشگاه‌های فوتبال FC بارسلونا، رئال مادرید، FC Porto و SL Benfica همه تا حدی توسط گروه‌های هوادار / مالک اداره می‌شوند که با رای گیری و انتخاب اعضای هیئت مدیره و رهبری تیم‌ها، به طور فعال در مدیریت تیم‌ها شرکت می‌کنند. این کار نوعی مدیریت غیرمستقیم تیم ها است که برروی برخی از تصمیمات تاثیر گذار است.

همانطور که روز به روز تعداد فزاینده‌ای از تیم‌های ورزشی به سیستم عامل Socios می‌پیوندند، زمینه‌های موفقیت را به این اکوسیستم اضافه می‌کند و باعث می‌شود به سرعت رشد کند.

این تیم مجموعه‌ای از موارد هیجان انگیز فناوری، توسعه مشاغل حرفه‌ای، پتانسیل بازار و تجربه تیمی را ارائه می‌دهد که برای ایجاد مشارکت و اشتیاق جدید از طرفداران شرکت کننده در این سیستم عامل بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: معرفی ارز دیجیتال فیرو

با توجه به گرانی اخیر قیمت ارزدیجیتال چیلیز (CHZ) و همچنین باقی ماندن در روند نزولی، ممکن است سرمایه گذاران بخواهند کمی عقب تر باشند. با نوساناتی که در حال حاضر در بازارهای ارزهای دیجیتال وجود دارد، ممکن است لازم باشد صبر کنید تا اوضاع آرام شود تا جلوی از بین رفتن دارایی هایتان را بگیرید.

در حالی که تیم تولید کننده همچنان به اضافه کردن شرکای جدید به سیستم عامل ادامه می‌دهد، اما در حال ایجاد ارزش‌های جدید نیز هستند که موفقیت طولانی مدت Socio و Chilliz را تسکین می‌بخشند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا