دکوراسیونسبک زندگی

برای سرویس چوب اتاق عروس چی بخریم؟ لیست خرید جهیزیه

سرویس خواب عروس شامل چه چیز هایی است؟

سرویس خواب عروس یکی از مهم ترین وسایلی است که برای شروع زندگی مشترک خریداری می شود. بسته به رسم و رسومات و شرایط خانواده ها اینکه خرید سرویس خواب به عهده چه کسی است، متفاوت است. اما در حال حاضر در اکثر خانواده ها وظیفه خرید این گروه از وسایل جهیزیه به عهده داماد می باشد. قبل از اینکه شما به عنوان عروس خانم یا آقا داماد بخواهید سرویس خواب را خریداری کنید، باید مطلع باشید که شامل چه مواردی است و از بین آن ها آنچه به آن بیشتر نیاز دارید و در اولویت است را در صدر لیست قرار دهید. اگر برای چیدمان اتاقتان می خواهید قانون های طلایی را بدانید اینجا کلیک کنید.

تخت خواب

تخت خواب به عنوان مهم ترین وسیله در سرویس خواب شناسایی شده است که می توانید آن را در سایز ها و مدل های مختلف تهیه کنید. برای خرید تخت خواب به اندازه اتاق باید دقت شود. چون خرید تختی که در اتاقتان جا نشود و یا اینکه بعد قرار دادن آن در اتاق امکان تردد یا باز و بسته شدن درب ها وجود نداشته باشد، اشتباه محظ است.

تخت خواب دو نفره کارینو
تخت خواب دو نفره کارینو

پاتختی

تخت و پا تختی به صورت معمول با هم و جزء یک محصول حساب می شوند، اکثر مواقع قیمتی که برای تخت گفته می شود همراه با پاتختی است ولی در برخی مراکز این محصول به صورت مجزا فروخته می شود که در این صورت دست شما برای انتخاب مطابق سلیقه و کاربرد آن، باز تر خواهد بود، این محصول عموما کنار تخت خواب قرار می گیرد و محل مناسبی برای گذاشتن آباژور و دکوری های کوچک خواهد بود. اگر هم دارای کشو باشد فضای مناسبی را برای قرار گیری انواع لوازم وسیله محیا می کند.

دراور

بعد از خرید تخت باید به فکر وسیله ای باشید که با آن بتوانید به لباس هایتان نظم دهید. بخش عمده از وسایل اتاق خواب را لباس ها تشکیل می دهند که به صورت روزانه با آن ها سر و کار داریم. دراور ها که معمولا تعدادی کشو دارند به جمع و جور کردن و مرتب نمودن آن ها کمک می کنند.

میز آرایش

از جمله وسایلی که خیلی در اتاق استفاده می شود میز آرایش ها هستند که در مناسبت ها و موقعیت های گوناگونی به سراغ آن ها می رویم. مثل صبح ها به محظ بیدار شدن، قبل از خروج از منزل، هنگام آماده شدن برای رفتن به میهمانی و خیلی از موارد دیگر که جزئی از زندگی روزمره هستند.

میز آرایش آرنا
میز آرایش آرنا

کمد

بر خلاف دراور که برای قرار گیری لباس هایی مناسب است که می شود آن ها تا نمود، کمد ها معمولا با فضای آویزی که در اختیارتان قرار می دهند، بریا آویزان نمودن لباس ها روی رگال مناسب هستند، معمولا فضای داخل با خارج کمد ها از قفسه هایی هم بهره برده است که می توانید سایر لوازم خود مثل کیف و ساک هایتان را در آن قرار دهید.

پاف

پاف ها جدیدا به عنوان بخشی از اتاق خواب مد شده اند که در پایین تخت یا کلوزت روم ها قرار میگیرندو مکان مناسبی برای نشستن و آماده شدن در اختیارتان قرار می دهند. برخی پاف ها یک فضای باکس مانند در زیر قسمت نشینمن دارند که می توانید وسایل و لوازمی که کمتر بهآن نیاز دارید را درونشان قرار دهید

مبل راحتی

اگر اتاقتان فضای مناسب برای قرار دادن یک مبل راحتی را دارد، حتما به خرید آن فکر کنید. یک فضا برای مطالعه و نشستن و استراحت کردن می تواند بسیار مورد استفاده قرار گیرد با توجه به این که دیگر لازم نیست برای این کار ها از تخت استفاده کنید.

کتابخانه

اگر اهل مطالعه هستید و یا مشغول تحصیل می باشید قرار دادن یک کتابخانه در اتاقتان هم برای قرار دادن کتب و لوازم مطالعه و هم برای افزودن شخصیت به اتاق بسیار مورد نیاز است. علاوه بر کتاب ها می توانید گلدان و لوازم تزئینی را در کتابخانه ها قرار دهید و به فضای اتاقتان رنگ و بو ببخشید.

میز تحریر

اکه بنا به دلایل بالا برای اتاقتان به یک کتابخانه نیاز دارید و یا اینکه در خانه کار می کنید، وجود یک میز تحریر نیز برای شما ضروری است. برخی میز های تحریر به شما فضایی را می دهد که از آن برای قرار دادن وسایلتان استفاده کنید که این گروه برای بهینه سازی وسایل اتاق و هم چنین نظم و ترتیب به آن ها بسیار مناسب هستند.

میز تحریر M108
میز تحریر M108

انتخاب جنس سرویس چوب

از هر کدام از وسایلی که در متن فوق به آن اشاره شد، می توانید به اختیار و بر اساس مواردی مثل بودجه ، متراز اتاق ، نیاز و سایر عوامل؛ تعدادی را حذف یا حتی اضافه نمایید.

سرویس های خواب با متریال ها متنوعی در بازر است که در قیمت گذاری موثر هستند. اگر بودجه آن را دارید به سراغ متریال هایی از چوب راش یا گردو بروید اما اگر می خواهید هزینه معقول تری انجام دهید، ام دی اف برای شما گزینه مناسبی است، انواع دیگری از موارد مثل ملامینه و نئوپان نیز هستند که با استفاده از آن هزینه های پایین تری خواهید داشت، اما به نسبت کیفیت کار ها نیز کاهش پیدا می کند.

برای کنترل قیمت ها می توانید از فروشگاه هایی مثل گامی نو خرید نمایید که با حذف واسطه ها و ارتباط مشتریان مستقیما با تولید کننده، توانسته قیمت و نتیجه کار را به حد زیادی به سلیقه مشتری نزدیک نماید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا