گوناگون

باز کردن درب خانه در محل

قبل از درخواست کلید ساز آگاه باشید

باز کردن درب خانه در محل یکی از خدمات ویژه ای می باشد که یک کلید سازی می توان با ارائه آن به مشتریان شهرت و اعتبار زیادی به دست بیاورد، این کلید سازی به دلیل داشتن تکنسین های با تجربه و ابزار آلات لازم همواره می تواند انواع خدمات در محل را هم به مشتریان ارائه بدهد و با جلب رضایت آنها اعتبار خود را بالا ببرد. باز کردن درب خانه تنها در محل امکان پذیر می باشد اما کلید سازان باید مجوز رسمی آن را از اتحادیه داشته باشند تا بتوانند به محل افراد بروند.

باز کردن درب خانه  در تهران غرب ، شرق ، شمال و جنوب

تهران از استان های بزرگ به شمار می رود که هر منطقه از آن وسعت بالایی دارد، این کلید سازی بر همین اساس شرایطی فراهم کرده که یا نمایندگی های متعدد خود در سراسر تهران بتواند نیاز آنها را پوشش بدهد، این مجموعه باز کردن درب خانه در تمام مناطق تهران اعم از قفلسازی در غرب تهران ، شرق، شمال و جنوب را به صورت ویژه انجام می دهد بدون این که حتی یک مشتری هم از قلم بی افتد و یا مدت زمان طولانی منتظر بماند. باید بگوییم که این مجموعه باز کردن درب خانه را توسط کادر مجرب خود انجام می دهد از این رو باز کردن هر درب مدت بسیار کوتاهی زمان می برد. افراد ساکن در تهران در هر بخشی که باشند می توانند به این مجموعه مراجعه کنند تا درب منزل آنها را در صورت لزوم باز کنند.

کمتر از 20 دقیقه درب شما باز می شود

تکنسین ها و متخصصان موجود در این مرکز همه دوره دیده و با تجربه هستند و می توانند درب خانه ها از هر نوعی را به راحتی باز کنند، در حال حاضر آنها انواع درب را در کمتر از 20 دقیقه باز می کنند به همین دلیل مشتریان از آنها استقبال زیادی کرده اند و همواره آنها را به دیگران هم پیشنهاد می دهند تا در صورت لزوم از مهارت آنها بهره ببرند و انواع درب منزل را بدون هیچ گونه نگرانی و معطلی باز نمایند. ابزار پیشرفته و تخصص بالای افراد باعث شده تا این مدت زمان برای باز کردن درب آنها کافی باشد.

انواع درب های آپارتمانی که به راحتی باز نمیشود

انواع درب های آپارتمانی وجود دارند که حتی تکنسین ها و متخصصان هم نمی توانند آنها را به راحتی باز کنند، این درب ها اصولا نمونه های ضد سرقت درجه یک می باشد که ایمنی بسیار بالایی دارند و قفل آنها به گونه ای طراحی شده که باید مهارت و تجربه کافی داشت تا بتوان بر روی آن فعالیت کرد و آن را باز نمود. قفل درب های ضد سرقت نه تنها به راحتی باز نمی شوند بلکه نمی توان به آسانی برای آنها کلید هم ساخت به همین دلیل است که آنها برای بالا بردن ایمنی ساختمان ها انتخاب شده اند تا سارقین نتوانند آنها را باز کنند، اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم این قفل ها یا همان درب های ضد سرقت اصولا قابل باز کردن نیستند مگر توسط افراد بسیار متخصص که در کلید سازی ها فعالیت می کنند و با استفاده از ابزار مخصوص مغزی قفل را خارج می نماید تا به درب هم آسیب وارد نشود.

آقای کلید

کمترین آسیب برای باز کردن درب خانه

متخصصانی که در زمینه باز کردن درب خانه ها فعالیت می کنند همواره به گونه ای دوره دیده اند که می توانند هر نوع دربی را بدون این که دچار آسیب شود باز نمایند، کمترین آسیب برای باز کردن درب خانه باعث شده تا متخصصان این مجموعه محبوبیت زیادی به دست بیاورد تا حدی که توسط مشتریان به دیگران هم پیشنهاد داده شوند‌. لازم به ذکر است که بهترین کار برای با کردن درب خانه داخل دادن زبانه قفل به کمک کارت، چاقو و غیره است اما اگر بخواهند درب های ضد سرقت و مقاوم را باز کنند از روش خارج کردن مغزی قفل استفاده می کنند و سپس مغزی را تعویض می نمایند که در هر دو روش میزان آسیب دیدگی صفر خواهد بود.

بدون متخصص درب خود را باز نکنید

اگر می‌خواهید به دری منزل شما آسیبی وارد نشود و قفل آن دچار خرابی نگردد بدون کمک متخصص هرگز قفل خود را باز نکنید زیرا متخصصان ابزاری مخصوص دارند که با استفاده از آنها به سراغ انواع قفل ها می روند اما شما باید. از ابزار پیش پا افتاده استفاده کنید که ممکن است خسارات جبران ناپذیری به شما وارد کند. هم برای آسیب ندیدن درب و هم برای باز شدن سریع تر درب حتما از یک متخصص کمک بگیرید تا با اطمینان کامل و به خوبی این فعالیت انجام شود. کلید سازان معتقد هستند که بدون متخصص درب خود را باز نکنید تا دچار خسارت نشوید.

آسیب های ناشی از باز کردن اشتباه درب منزل

اگر باز کردن درب منزل خود را خود انجام بدهید و یا از کمک افراد ناکارآمد استفاده کنید همواره ممکن است به درب شما آسیب زیادی وارد شود، مسلما آسیب ناشی از باز کردن اشتباه درب منزل به قدری زیاد می باشد که حتی ممکن است شما مجبور به پرداخت هزینه بسیار گزاف و سنگین برای تهیه یک درب شوید چون فشار وارد کردن زیادی به قفل و درب باعث می شود تا درب دیگر در جای خود قرار نگیرد و با کوچکترین حرکتی باز شود پس مراقب باشید و از کمک متخصصین استفاده کنید تا مجبور به پرداخت خسارت نشوید.

باز کردن درب ضد سرقت بدون نیاز به تعویض قفل های گران

متخصصان کلید سازی با علم بالا و تجربه کافی خود شرایطی فراهم کرده اند که افراد می توانند بدون تعویض قفل های گران به راحتی درب های ضد سرقت خود را باز نمایند، ابزار به روز و کارآمد و داشتن مهارت کافی کمک کرده تا تکنسین های این مجموعه درب های ضد سرقت را هم بدون نیاز به تعویض قفل های گران باز کنند، این افراد اصولا با حرکت دادن مغزی ها کمک می کنند تا قفل باز شود و سپس متناسب با حالت مغزی ها تنها کلیدی برای قفل طراحی می کنند و می سازند که به راحتی قفل را باز و بسته می کند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا