معرفی صرافی های ارز دیجیتالارز دیجیتال

بررسی و معرفی صرافی بیت استمپ (Bitstamp)

صرافی Bitstamp

صرافی بیت استمپ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان، در لوکزامبورک به ثبت رسید و دفتر مرکزی آن در انگلستان واقع است. با توجه به اینکه بیت استمپ خاطره خوبی از گذشته خود ندارد، لایه‌های امنیتی بسیار زیادی را برای خود ایجاد کرده است که در برابر هر گونه نفوذ بتوانند مقاومت کنند.

صرافی بیت استمپ (Bitstamp) در لوکزامبورگ ثبت شده و دفتر مرکزی آن در انگلستان است. صرافی بیت‌استمپ یکی از قدیمی ترین صرافی های ارز دیجیتال مشغول به کار می‌باشد. این صرافی هم برای معامله گران مبتدی و هم برای معامله‌گران باتجربه‌تر فراهم شده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بیت‌کوین، ریپل، اتر، لایت‌‍کوین و بیت‌کوین‌کش را با یکدیگر و در برابر ارزهای دیجیتال فیات (USD ، EUR ، GBP) مبادله کنند.

صرافی بیت استمپ / صرافی بیت استمپ برای ایرانیان
صرافی Bitstamp همچنین به شما اجازه می‌دهد تا مشتریان با استفاده از کارت‌های اعتباری و بدهی خود ارزهای فیات را واریز و برداشت کنند. در حالی که داشبورد معاملات و ارز آن در صفحات جداگانه‌ای پخش شده است، این صفحات به وضوح ارائه شده‌اند و استفاده از آنها برای مبادله‌گران مبتدی و باتجربه بسیار آسان است.
با توجه به اینکه مدت زیادی است که صرافی بیت استمپ پا برجاست، اما امنیت آن به طور کلی پایدار است. گزارش شده بود، در سال ۱۳۹۲ (2014) و سپس در سال ۱۳۹۳ (2015) مورد حملات سایبری قرار گرفت که نزدیک به ۱۹.۰۰۰ بیت کوین به سرقت رفت. ولی خوشبختانه، صرافی بیت استمپ از آن زمان تاکنون موفق شده است بدون هیچ حادثه‌ای به فعالیت خود اماده دهد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی بیت هامب (Bithumb)

کشور‌هایی که صرافی بیت استمپ آنها را ساپورت می‌کند

کشور‌هایی که صرافی بیت استمپ آنها را ساپورت می‌کند
از سال ۱۴۰۰ (2021) ، خدمات صرافی Bitstamp برای شهروندان و ساکنان حوزه های قضایی زیر در دسترس است:
همه ۲۷ کشور اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا)
• ایالات متحده، جزایر کیمن، پورتوریکو، جمهوری دومنیکن، کوراکائو، دومنیکا، باهاما، ترینیداد و توباگو، باربادوس، جامائیکا، گوادلوپ، مارتینیک و سین مارتن
• انگلستان، سوئیس، نروژ، موناکو، مونته نگرو، صربستان، ترکیه، آندورا، مولداوی، جبل الطارق، ایسلند، گرینلند، لیچنشتاین، جزیره من، جزایر فارو، جزایر آلند، سان مارینو
• هنگ کنگ، چین، سنگاپور، تایوان، کره جنوبی، ژاپن، هند و برونئی
• استرالیا، نیوزیلند، پلی نزی فرانسه، کالدونیای جدید
• آرژانتین، برزیل، شیلی، پرو، اکوادور و پاراگوئه
• اسرائیل، عربستان سعودی، کویت، قطر، لبنان، اردن و بحرین
• آفریقای جنوبی، ماداگاسکار و موزامبیک

بیشتر بخوانید: بررسی معرفی صرافی بیت مکس (BitMEX)

امنیت صرافی Bitstamp

امنیت صرافی Bitstamp
امروزه صرافی بیت استمپ از اقدامات مختلفی برای اطمینان از ایمن ماندن حساب‌ها استفاده می‌کند. همچنین با روش‌های مختلف کاربران را تشویق به فعال سازی احراز هویت دوعاملی که با استفاده از Google Authenticator کار می‌کند می‌کنند. ناگفته نماند که، تأیید ایمیل برای همه خرید و فروش‌ها لازم است، در حالی که تغییر رمز عبور نیز به احراز هویت دو عاملی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی‌ یونی سواپ (Uniswap)

بررسی نکات مثبت و منفی صرافی بیت استمپ

نکات مثبت صرافی Bitstamp

• امکان خرید و فروش با ارز فیات و کارت‌های بانکی
• بالا بودن سطح امنیت
• مناسب برای هر قشر کاربر

نکات منفی صرافی بیت‌استمپ

• هک شده در سال ۱۳۹۲ (2014) و ۱۳۹۳ (2015)

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا