گوناگون

کی میگه سفر در زمان امکان نداره؛ کاشت مویی که 20 سال جوانت می کنه!

شاید نتوان به عقب برگشت و اما می توان با روش جدید کاشت مویی که به تازگی وارد ایران شده است 20 سال جوان تر شد. کاشت مو شیراز به روش میکرو اف ای تی که در حال حاضر این روش در ترکیه با قیمت بالای 120 میلیون تومان و در امریکا با قیمت بالای 10 هزار دلار در حال انجام است.

اما جدیدترین روش کاشت مو در شیراز با قیمت باور نکردنی به دست یکی از بهترین تکنسین های کاشت مو ایران در حال انجام است . اما قیمت آن یک دهم قیمت آن در ترکیه و دنیا است.

در این محتوا به خوبی با جدیدترین روش کاشت مو آشنا شده و می توانید آن را در شیراز ( مهد کاشت مو ایران) انجام دهید.

کاشت مو میکرو اف ای تی / جدیدترین کاشت مو دنیا

شاید وقتی از جدیدترین روش کاشت مو دنیا صحبت می شود نام ایران و شیراز کم تر به گوش شما بخورد و روش هایی مثل کاشت مو با سلول های بنیادی، کاشت مو با لیزر و کاشت مو با پرینتر سه بعدی به میان آید، اما  طبق آخرین تحقیقات ، کاشت مو میکرو گرافت یا کاشت مو میکرو اف ای تی  بهترین و امن ترین روش کاشت مو دنیا شناخته شده است.

روش کاشت مو میکرو گرافت ( میکرو اف ای تی)

کاشت مو به روش میکرو اف ای تی یک روش جدید کاشت مو است که در آن از دستگاه های تمام اتوماتیک برای برداشت  و از تیغ های بسیار نازک به قطر 9/ دهم میلیمتر برای کاشت استفاده می شود که نتایج بسیار اعجاب آوری داشته است.

روش کاشت مو میکرو گرافت به شرح زیر است:

1: برداشت  از ناحیه بانک مو ( موی پشت سر؛ قفسه سینه و زیر چانه) با دستگاه های تمام اتوماتیک ( میکرو موتورهای پیشرفته)

2: نگه داری در محول های بیولوژیک

3: تیغ زدن سر با تیغ های بسیار نازک

4: کاشت مو ها با بیشترین تراکم ممکن در پوست سر

مزایای جدیدترین روش کاشت مو

کاشت مو میکروگرافت دارای مزیت های بسیاری بوده که در ادامه به آن اشاره می شود اما مهم ترین مزیت آن  را می توان دوره نقاهت دو الی 3 روز دانست و از دیگر مزایای آن می توان به کاشت مو کاملا طبیعی و غیر قابل تشخیص نام برد اما به صورت کلیر، مزایای کاشت مو میکرو گرافت اف ای تی ( Micro graft fit) موارد زیر است

1: عدم ماندن جای زخم پشت سر

2: برداشت حد اکثری از بانک موی پشت سر و ریشمزایای کاشت مو میکرو گرافت

3: دوره نقاهت دو الی 3 روز

4: کاشت کاملا طبیعی و جذاب

دیگر خبری از کاشت مو عروسکی نیست، کاشت مویی که از دور مشخص بود و صرفا از دیدگاه دیگران فردی که کاشت مو انجام داده بود، طاس نبود. این روش به حدی طبیعی است که هیچ کس متوجه انجام آن نمی شود.

بهترین تکنسین متخصص کاشت مو میکروگرافت در ایرانبهترین تکنسین کاشت مو

در حال حاضر خانم خراسانی تکنسین متخصص کاشت مو میکرو گرافت اف ای تی در ایران بوده که سال ها تجربه کاشت  مو ی خود از کشور ترکیه را به ایران آورده.

همانطور که می دانید قیمت کاشت مو در ترکیه بالای 100 میلیون تومان بدون در نظر گرفتنن هزینه اقامت و رفت و برگشت است اما شما می توانید با قیمت باورنکردنی این روش فوق العاده کاشت مو  را در شیراز انجام دهید؟!!!

این عالی نیست !! بهترین روش کاشت مو به ایران آمده است و در حال حاضر توسط تیم شیراز کاشت در حال انجام است.

قیمت جدیدترین روش کاشت مو چند است؟کاشت مو میکروگرافت نمونه

همانطور که در مقدمه اشاره شد روش کاشت مو میکرو اف ای تی یا کاشت مو میکرو گرافت در شیراز بین 14 تا 18 میلیون تومان است اما این روش در کشور ترکیه بین 100 تا 150 میلیون تومان و در کشور آمریکا بالاتر از 500 میلیون تومان است.

این روش به حدی با کیفیت است که در بعضی از کلینیک های کاشت مو برای گرفتن هزینه بیشتر با نام های کاشت مو با سلول های بنیادی و یا کاشت  مو سوپر اف یو تی پلاس نام گذاری کرده تا از متقاضیان کاشت مو هزینه گزافی دریافت کنند.

مطالعه بیشتر: قیمت کاشت مو شیراز

مراقبت های پس از کاشت مو میکرو اف ای تی

این روش کاشت مو بسیار عالی است اما روش انجام آن بسیار ظریف بوده و فرد پس از انجام این روش نیاز به مراقبت های بیشتری نسبت به دیگر روش های کاشت مو است. به صورتیکه در این روش نحوه خوابیدن پس از کاشت مو ، مکمل های مصرفی و همچنین شستشوی صحیح پس از کاشت مو رعایت شود ،موهای شما برای همیشه ماندگار بوده و بهترین نتیجه را از کاشت موی خود می گیرید اما پس از این روش کاشت مو باید به نکات زیر توجه کنید:

1: نحوه صحیح خوابیدن پس از کاشت

2: مراقبت از سر در برخورد به نقاط مختلف

3: تغذیه صحیح پس از کاشت

4: مصرف قرص های مکمل برای رشد 100 برابری مو

5: عدم مصرف سیگار، قلیان و موادی که باعث کند شدن گردش خون به موها می شود.

بهترین شهر کاشت مو میکرو گرافت

شاید  اگر به بهترین تیم کاشت مو با روش میکرو اف ای تی اشاره کنیم بهتر از بهترین شهر کاشت مو باشد.

همانطور که اگر هر شهر را به یک آرایشگاه تشبیه کنیم.. همه آرایشگر های آن آرایشگاه عالی و درجه یک نیستند، پس به دنبال انتخاب بهترین تیم کاشت مو و بهترین تکنسین کاشت مو باشید که تیم شیراز کاشت و خانم خراسانی بهترین تکنسین کاشت مو شیراز و ایران بوده که کوله باری از تجربه از کشور ترکیه  را به کشور عزیزمان ایران آورده و جدیدترین روش کاشت مو دنیا را با قیمت و کیفیت باورنکردنی در ایران و در شهر زیبای شیراز انجام می دهد.

سخن پایانی

اگر قصد دارای با جدیدترین روش کاشت مو دنیا که در حال حاضر توسط بهترین تکنسین کاشت مو ایران 20 سال جوان تر شوید. کاشت مو میکرو اف ای تی انجام دهید .

در این روش  موها به حدی طبیعی رویش می کند که به هیچ وجه قابل تشخیص نبوده و به بانک موی شما به خوبی ترمیم می شود و هیچ خبری از درد و خون ریزی پس از کاشت نیست.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. کاشت مو میکرو اف ای تی عالی هست… من البته هنوز یک سال نگذشته اما واقعا نتیجه خوبی داده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا