گوناگونفیلم و سریال

باکس آفیس اکولایزر 3 | افتتاحیه 42 میلیون دلاری Pic

باکس آفیس Equalizer 3: افتتاحیه 42 میلیون دلاری Pic، درآمد داخلی تابستانی را برای اولین بار پس از همه‌گیری از 4 میلیارد دلار عبور داد.

فیلم The Equalizer 3 سونی با حضور دوباره کارگردان آنتونی فوکوا و دنزل واشنگتن تابستان را با موفقیتی در گیشه به پایان می‌رساند. با مجله ویکی همراه باشید.

افتتاحیه بهترین فرنچایز فیلم 2023، آخرین تقویت مورد نیاز برای بالا بردن درآمد داخلی تابستانی داخلی را برای اولین بار در دوران پس از همه گیری به بیش از 4 میلیارد دلار در یک برد بسیار مورد نیاز برای استودیوهای هالیوود و صاحبان تئاتر ارائه کرد. افتتاحیه 4 روزه اکولایزر 3 که 42.3 میلیون دلار تخمین زده شده است، آن را به دومین اکران بزرگ روز کارگر تبدیل می کند که با فاصله زیادی پس از Shang-Chi و Legend of the Ten Rings مارول (94.7 میلیون دلار) است. تعطیلات معمولاً خانه ی خیمه های بزرگ نیست، اما شانگ چی در سال 2021 یک استثنا بود زیرا باکس آفیس برای بیرون آمدن از این همه گیری تلاش می کرد.

این صنعت روز جمعه به نقطه عطف 4 میلیارد دلاری دست یافت. به نظر می رسد که رقم نهایی تابستان 2023 تا پایان روز کارگر به 4.087 میلیارد دلار برسد که رشدی 19 درصدی نسبت به سال 2022 دارد، اما همچنان 6 درصد از سال 2019 عقب تر است. (قبل از اوپنهایمر، درآمد تابستان نسبت به سال 2022، 7 درصد و در سال 2019، 15 درصد نگران کننده بود).

بیشتر بخوانید: بهترین فیلمهای جادوگری هالیوود

باکس آفیس Equalizer 3

برای صنعت، پس از سه سال وقفه، تولید گرمای کافی در باکس آفیس تابستانی برای رسیدن دوباره به معیار 4 میلیارد دلاری برای فصل، دستاورد قابل توجهی است که توسط مسیر غیرمنتظره و اغلب گیج کننده ای که به این نقطه عطف کلیدی منتهی شد، جالب تر شد. پل درگارابدیان، تحلیلگر Comscore می گوید. «از باربنهایمر تا صدای آزادی و انبوهی از موفقیت‌های مهم دیگر و اشتباهات غیرقابل توضیح، ماهیت غیرقابل پیش‌بینی این راهرو 18 هفته‌ای بسیار مهم به نمایش گذاشته شد. اکولایزر 3 ما را با یک نوت بالا می برد!»

در آستانه آخر هفته، Equalizer 3 قرار بود 30 میلیون دلار برای چهار روز به دست بیاورد، اما تبلیغات دهان به دهان قوی شروع شد زیرا تماشاگران این سه دنباله را با یک CinemaScore درخشان اهدا کردند. این فیلم از پخش برای مخاطبان متفاوت قومی سود می برد. طبق گزارش PostTrak، قفقازی‌ها 33 درصد از خریداران بلیت جمعه را تشکیل می‌دهند و پس از آن سیاه‌پوستان (31 درصد)، لاتین‌تبارها (20 درصد) و آسیایی‌ها/دیگرها (15 درصد) قرار دارند.

اولین اکولایزر با قیمت 34.1 میلیون دلار شروع شد و پس از آن 36 میلیون دلار برای دنباله، بدون تعدیل تورم به فروش رسید. اجرای اکولایزر 3 به ویژه با توجه به اینکه واشنگتن نتوانست به دلیل اعتصاب بازیگران فیلم را به طور کامل تبلیغ کند، قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ماجراجویی در جنگل

باکس آفیس فیلم اکولایزر 3

در خارج از کشور، این فیلم با فروش فوق‌العاده ۲۶.۱ میلیون دلاری از اولین مجموعه از بازارهایش آغاز شد و تا دوشنبه حداقل ۶۸.۴ میلیون دلار شروع کرد.

باربی گرتا گرویگ در هفتمین آخر هفته خود به راحتی با 13.1 میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفت. عکس برادران وارنر در تاریخ 1 سپتامبر با جهش از مرز 600 میلیون دلار در داخل و پشت سر گذاشتن 1.359 میلیارد دلار فروش فیلم برادران سوپر ماریو از یونیورسال و ایلومینیشن در باکس آفیس جهانی، به یک نقطه عطف دیگر دست یافت. باربی اکنون به پردرآمدترین عکس سال 2023 تبدیل شده است و 771.5 میلیون دلار در خارج از کشور برای مجموع 1.38 میلیارد دلار تا یکشنبه فروخته است.

در جای دیگر در میان پنج فیلم برتر، سوسک آبی دی سی در حال رسیدن به رتبه 3 باکس آفیس روز کارگر با فروش 4 روزه 9.2 میلیون دلاری و مجموع فروش داخلی 458.5 میلیون دلاری است. این فیلم پس از یک افتتاحیه نرم، بهتر از حد انتظار ماندگار شده و از مرز 100 میلیون دلار در سطح جهانی جهش کرده است.

بازی Gran Turismo: Based on A True Story سونی در دومین آخر هفته خود با افت 62 درصدی روبرو شده است. تخمین زده شده این عکس 4 روزه روز کارگر 8.6 میلیون دلار برای فروش خانگی 30.7 میلیون دلار تا دوشنبه و 81 میلیون دلار در سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های سریع و خشن ۱۰ | معرفی بازیگران سریع و خشن ۱۰

فیلم اکولایزر 3 باکس آفیس

اوپنهایمر، مانند باربی، در هفتمین آخر هفته خود همچنان به سرفصل خبرها ادامه می دهد. این فیلم توانسته از مرز ۸۵۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کند و به سومین فیلم بزرگ کریستوفر نولان تبدیل شود. در آمریکای شمالی، به نظر می رسد که با 7.2 میلیون دلار برای تعطیلات آخر هفته چهار روزه، با مجموع داخلی تا دوشنبه 310.3 میلیون دلار در جایگاه پنجم قرار گیرد. مجموع آن در خارج از کشور 542.7 میلیون دلار است که تا دوشنبه 853 میلیون دلار تخمین زده می شود.

عکس تخصصی Bottoms از MGM که یک کمدی جنسی نوجوانان است، با گسترش آن در 715 مکان، نمایش قوی داشت و حدود 3.7 میلیون دلار برای تعطیلات چهار روزه به دست آورد که مجموعاً 4.4 میلیون دلار در خانه به دست آورد.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb

این تنها اقدام در باکس آفیس تخصصی نبود. با بازی با من صحبت کن A24 که در 1075 سینما پخش می شود، از Herditary گذشت و با 44.6 میلیون دلار فروش بلیط داخلی، به پرفروش ترین عنوان ترسناک در تاریخ استودیو مستقل تبدیل شد.

3 سپتامبر، 7:45 صبح: با برآوردهای تجدید نظر شده به روز شد.
4 سپتامبر، 7:30 صبح: با برآوردهای تجدید نظر شده به روز شد.

منبع

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا