گوناگون

وقت تولید بارانی و کاپشن است، پارچه از کجا تهیه کنیم؟

وقت تولید بارانی و کاپشن است، پارچه از کجا بخریم؟

اگر شما نیز در حوزه تولید و خرید و فروش پوشاک فعالیت می‌کنید، می‌دانید که برای دریافت سود و به‌دست آوردن درآمد بیشتر، نیاز است تا بر اساس فصل‌های  مختلف سال، لباس‌هاب مختص به آن فصل را تولید و به فروش برسانید.

هم‌اکنون، فصل پاییز و زمستان در حال نزدیک‌شدن است و به همین دلیل، هر روزه تقاضای افراد برای خرید لباس‌های زمستانی بیشتر خواهد شد.

از این رو، فروشگاه‌ها یا کسانی که لباس‌های زمستانی و پاییزه را در این فصل تولید و به فروش می‌رسانند، می‌توانند از درآمد بسیار خوبی برخوردار باشند. در این بخش به بررسی پارچه‌های مناسب برای تولید لباس‌هایی مانند بارانی و کاپشن و همچنین فروشگاه مناسب برای خرید آن‌ها خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

تولید کننده بارانی هستید؟ برای خرید پارچه مموری عمده از روچی مارت، کلیک کنید…

چرا تولید بارانی و کاپشن؟

شاید در اینجا به عنوان یک فروشنده یا تولیدکننده لباس برای شما سوال ایجاد شود که چرا باید در این زمان، بارانی و کاپشن تولید کرده و به فروش برسانیم؟

باید گفت در بازار پوشاک، هر ساله با توجه به تغییرات آب‌وهوایی، تقاضا نیز برای لباس‌های مختلف تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال، وقتی تابستان آغاز می‌شود و هوا رو به گرم‌شدن می‌رود، کم‌تر شخصی پیدا می‌شود که تقاضای خرید کاپشن را داشته باشد و اکثر افراد به خرید لباس‌های خنک روی می‌آوردند.

برعکس این موضوع نیز صادق است و وقتی که زمستان فرا می‌رسد، تقاضای خرید لباس‌هایی مانند تیشرت کاهش می‌یابد. به همین دلیل، یک فروشنده یا تولیدکننده لباس همیشه باید به این تغییرات اهمیت دهد و بر اساس این تغییرات شروع به تولید و فروش پوشاک کند.

حال می‌توانید حدس بزنید که با نزدیک‌شدن به فصل پاییز و زمستان، تقاضا برای لباس‌هایی مثل کاپشن و بارانی نیز افزایش خواهد یافت و اگر شما آن‌ها را به‌صورت هوشمندانه تولید کنید، می‌توانید از درآمد بسیار خوبی برخوردار باشید.

 

انواع پارچه‌های مناسب برای تولید بارانی و کاپشن

باید گفت اگر شما می‌خواهید لباس‌هایی مانند کاپشن و لباس بارانی را تولید کنید، نیاز است تا پارچه‌های مناسب برای این کار را بشناسید. پارچه مموری، پارچه تی سی و پارچه شمعی از مهم ترین پارچه های تولید بارانی هستند، در این بخش به معرفی آن ها خواهیم پرداخت…

پارچه مموری عمده

شاید بتوان گفت پارچه مموری یکی از مناسب‌ترین پارچه‌ها برای دوخت لباس‌های بارانی است. پارچه مموری نوعی پارچه است که با استفاده از الیاف مصنوعی ساخته می‌شود و در هر حالتی ظاهر خود را حفظ می‌کند. به عبارت دیگر، اگر شما پارچه مموری را تا یا له کنید، می‌توانید تنها با یک حرکت دست، آن را به حالت اولیه برگردانید.

یکی دیگر از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که پارچه مموری دارد، مقاومت در برابر آب است. به همین دلیل، بیشتر از این پارچه برای دوخت لباس‌های بارانی استفاده می‌کنند. علاوه بر این پارچه‌های مموری بسیار سبک هستند و شما هنگام استفاده طولانی‌مدت از لباس‌هایی که با استفاده از این پارچه‌ها تهیه می‌شوند، خسته نمی‌شوید.

پارچه تی سی عمده

پارچه تی سی نیز یکی از پارچه‌های موجود در بازار است که همانند پارچه مموری از الیاف پلی‌استر تشکیل شده است. این پارچه نیز یکی از پارچه‌های مقاوم در برابر آب و سبک محسوب می‌شود و به همین دلیل، افراد برای دوخت و تولید لباس‌های زمستانی و پاییزه مانند کاپشن و لباس بارانی برای دوخت این نوع لباس‌ها استفاده خواهند کرد.

به همین منظور خرید پارچه تی سی عمده می‌تواند یک گزینه خوب برای شما در حوزه تولید کاپشن و بارانی باشد.

پارچه شمعی عمده

پارچه شمعی یک پارچه چندمنظوره در بازار محسوب می‌شود و افراد از این نوع پارچه برای دوخت محصولات مختلفی مانند کیف، روکش و لباس‌های زمستانی و پاییزه استفاده می‌کنند. پارچه شمعی نوعی پارچه برزنتی است که بسیار ضخیم و در برابر آب مقاوم است.

لازم به ذکر است که بر خلافِ نمونه‌های قدیمی برزنت که از نخ و الیاف پنبه تشکیل شده‌اند، پارچه شمعی نوعی پارچه برزنتی است که از الیاف پلی‌استر تشکیل شده. در آخر باید گفت که پارچه شمعی عمده نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوخت لباس‌های پاییزه و زمستانه هستند.

images_1696057543_6517c8c7dcf59.png

خرید انواع پارچه فوتر عمده در روچی مارت…

تفاوت پارچه مموری، تی سی و بادکنکی در چیست؟

پارچه هایی که نا بردیم همگی برای تولید کاپشن، بارانی و لباس های زمستانه استفاده می شوند، اما همه آن ها ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند مثل مقاومت در برابر باد، ضدآب بودن و جلوگیری از نفوذ سرما و ….. در کنار این ویژگی های یکسان، تفاوت هایی نیز دیده می شود که برای انتخاب نوع پارچه و لباس باید آن ها را نیز درنظر بگیرید.

پارچه مموری به نسبت سایر پارچه ها اصلاً چروک نمی شود. حتی با تحت فشار قرار گرفتن و تا شدن، به راحتی با دست صاف می شوند. این خاصیت در پارچه های تی سی و بادکنکی نیز وجود دارد ولی درصد چروک شدن پارچه مموری کمتر است که آن را ضدچروک می نامند. پارچه مموری دو لایه دارد و معمولاً در مقابل سرما و گرما مقاوم است ولی حرارت زیاد ممکن است به پارچه آسیب وارد کند. پارچه مموری نسبت به سایر پارچه ها از نرمی و لطافت بیشتری برخوردار است.

لازم به ذکر است که پارچه تی سی قابلیت کشسانی ندارد و مقاومت زیادی در برابر کش آمدن از خود نشان نمی دهد. پارچه تی سی کاملاً ضدآب است و بر خلاف سایر پارچه ها نیاز به دوخت لایه ضدآب در زیر پارچه ندارد و مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب و باران از خود نشان می دهد. پارچه تی سی نسبت به پارچه بادکنکی و مموری ضخامت و گرمایش بیشتری دارد. این پارچه در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد و حتی اگر 120 درجه سانتی گراد نیز حرارت ببینید از بین نمی رود و فقط شروع به تغییر رنگ و زرد شدن می کند. در این پارچه آب و عرق نسبت به سایر پارچه ها زودتر از طریق لایه بیرونی لباس به هوا می رود.

پارچه بادکنکی نیز در برابر حرارت مقاوم است. ممکن است مقاومت این پارچه در برابر حرارت به اندازه پارچه تی سی نباشد ولی نسبت به پارچه مموری مقاوم تر است. از خواص پارچه بادکنکی این است که اگر با شی تیزی سوراخ شود، پارگی آن ادامه پیدا نمی کند و می توان آن را ترمیم کرد.

images_1696057564_6517c8dc39643.png

خرید عمده پارچه مناسب برای تولید کاپشن و بارانی از روچی مارت

باید گفت اگر شما به عنوان یک تولیدکننده یا فروشنده پوشاک فعالیت دارید و می‌خواهید پارچه‌هایی مانند مموری، شمعی و تی سی را به‌صورت عمده خریداری کنید، روچی مارت یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید عمده پارچه است.

روچی مارت یک مارکت‌پلیس آنلاین در زمینه خرید و فروش محصولات نساجی عمده و ارائه خدمات نساجی است. به عبارت دیگر، در روچی مارت فروشندگان زیادی وجود دارند که محصولاتی مانند پارچه مموری، شمعی و تی سی را به‌‌صورت عمده و اینترنتی ارائه می‌دهند و شما می‌توانید این محصولات را به‌صورت آنلاین از روچی مارت خریداری کنید.

علاوه بر این، اگر شما محصولات نساجی به‌صورت عمده یا خدمات نساجی را ارائه می‌دهید، روچی مارت می‌تواند یک گزینه خوب برای فروش شما دارد؛ یعنی شما می‌توانید محصول خود را در روچی مارت ثبت کرده و آن‌ها را به‌صورت آنلاین به فروش برسانید. در بخش‌های بعدی به برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها و مزایای روچی مارت برای شما اشاره خواهیم کرد.

خرید کاملا آنلاین

می‌دانید که خرید محصولات نساجی مانند پارچه به‌صورت عمده، کار بسیار سختی است و شما نیاز دارید تا علاوه بر هزینه زمانی، هزینه‌هایی مانند رفت‌وآمد و حمل‌ونقل را نیز بپردازید؛ اما در روچی مارت، خرید عمده شما به‌صورت کاملا آنلاین انجام خواهد شد و می‌توانید در چند ثانیه، پارچه عمده خود را انتخاب کرده تا در زمان مشخصی درب منزل برای شما ارسال شود.

ارزیابی فروشندگان

خرید پارچه عمده می‌توانید یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شما برای کسب‌وکارتان به حساب بیاید و به همین دلیل شما باید با دقت محصول خود را انتخاب کرده تا کیفیت محصولات شما کاهش پیدا نکند. خبر خوب این است که در روچی مارت، تمامی فروشندگان قبل از پیوستن به این فروشگاه و ثبت محصول، ارزیابی می‌شوند و دیگر نیاز نیست تا نگران مواردی مانند کیفیت محصول باشید.

امکان فروش محصولات در روچی مارت

همانطور که گفته شد، اگر شما فروشنده محصولات نساجی به‌صورت عمده هستید یا خدمات نساجی ارائه می‌کنید، می‌توانید محصولات خود را در روچی مارت ثبت کرده و در معرض دید و خرید تعداد زیادی از مشتریان قرار دهید.

سخن آخر

در این مقاله با بررسی انواع پارچه‌های مناسب برای دوخت و تولید لباس‌های زمستانی و پاییزه مانند کاپشن و بارانی همراه شما بودیم. توجه داشته باشید که علاوه بر اینکه باید برای موفقیت در این کار، پارچه‌های مناسب برای تولید را بشناسید، باید به سایر چنبه‌های این کار مانند بازاریابی، برندینگ و محاسبات مالیِ درست اهمیت دهید تا در نهایت، به درآمد خوبی دست یابید.

 

3/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا