گوناگون

لمینت دندان چقدر طول میکشد؟

لمینت دندان چقدر طول میکشد؟

نظرسنجی های اخیر نشان داده که در حدود 60 درصد از افراد از ظاهر لبخند خود راضی نیستند. بسیاری از آنها آرزو می کنند که بتوانند کاری برای بهبود لبخند خود انجام دهند. لمینت دندان یکی از این روش ها و راهی آسان برای دستیابی به این هدف است.

با نصب روکش ‌ها روی دندان ‌ها، تحولی شگرف را در ظاهر لبخند خود تجربه خواهید کرد.

با این حال، قبل از این کار بهتر است بدانید که لمینت دندان چقدر طول می کشد. قطعا شما نمی توانید امروز وارد کلینیک دندانپزشکی شوید و همان موقع با روکش های سرامیکی بیرون بروید.

اولین قرار ملاقات، مشاوره و ارزیابی دهان و دندان های شما است. قرار دوم نیز آماده سازی دندان های شما و نصب روکش های موقت روی آن ها می باشد. سومین قرار نیز زمانی است که روکش نهایی و سفارشی شما قرار می گیرد.

در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد که این پروسه چقدر طول می کشد. تا پایان محتوا با ما همراه بمانید.

جدول زمان بندی نصب لمینت دندان

به طور متوسط، فرآیند قرار دادن لمینت سرامیکی یا ونیرهای پرسلن از مشاوره تا قرار دادن نهایی آن حدود 3 هفته طول می کشد. پس از مشاوره اولیه، روکش های موقت شما در لابراتوار دندانپزشکی ساخته می شود.

سپس، پس از آماده سازی دندان ها و قرار گرفتن موقت روکش ها، ونیرهای سفارشی شما ساخته می ‌شوند. آخرین بازدید یا همان مراجعه به کلینیک دندانپزشکی به منظور قرار دادن روکش های سفارشی شما خواهد بود.

در برخی موارد، بیماران متوجه می‌ شوند که می‌ خواهند روی روکش‌ های نهایی خود تغییراتی ایجاد شود. در این وضعیت، متخصص این تغییرات را برآورده می ‌کند، اما این کار ممکن است زمان قرار دادن روکش ‌های شما را افزایش ‌دهد زیرا روکش ‌های سفارشی جدید باید ساخته شده و قرار گیرند.

چرا شما به روکش های موقت نیاز دارید؟

گاهی اوقات بیماران تعجب می کنند که چرا نمی توانند به سادگی از روکش های موقت صرف نظر کنند و ونیرهای نهایی خود را ساخته و قرار دهند. با این حال، روکش های موقت هدف ارزشمندی دارند. مزایای روکش موقت عبارتند از:

– شما می توانید ایده ای در مورد ظاهر لمینت دندان در دهان خود داشته باشید تا بتوانید اطلاعات بهتری در مورد ظاهر روکش های سفارشی خود به دست آورید.

– ساختار دندان های شما مقداری تراش خورده و همین مسئله آنها را آسیب پذیرتر و حساس تر می کند. در نتیجه، روکش ‌های موقت از دندان ‌ها محافظت می‌ کنند تا زمانی که روکش نهایی شما قرار گیرد.

ساخت روکش های پرسلن یا لمینت دندان سفارشی مدتی طول می کشد و در نهایت تا حد امکان به دندان های طبیعی شما نزدیک می شوند. ارسال روکش های سفارشی خود به لابراتوار برای رفع جنبه هایی که در آنها دوست ندارید می تواند زمان بر باشد. بسیاری فرق لمینت و کامپوزیت را نمی دانند برای آشنایی با فرق این دو خدمات کافی است کلیک کنید.

پس، با روکش‌های موقت، می‌توانید ببینید که لبخند شما چگونه خواهد بود و قبل از ساخت روکش‌های سفارشی، چه نوع مشکلاتی از لبخند و دندان های شما را برطرف می ‌کند.

اگر شما نیز علاقه مند به دریافت لمینت دندان و لبخندی جذاب دارید، می توانید برای مشاوره به یک مرکز تخصصی معتبر مراجعه نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا