گوناگون

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در باکس آفیس جهانی

اکران فیلم نگهبانان کهکشان ۳

با وجود اکران فیلم نگهبانان کهکشان ۳ در سینماها در ابتدای ماه گذشته (5 مه 2023)، این فیلم همچنان به جایگاه چشمگیر در گیشه ادامه می دهد. اکنون فیلم از یک نقطه عطف بزرگ در سطح جهانی عبور کرده و از سد 800 میلیون دلاری در سراسر جهان عبور کرده است. در حال حاضر، Guardians of the Galaxy: Vol. 3 در سراسر جهان 805.9 میلیون دلار فروش داشته است. انتظار می رود این فیلم یکی از بهترین فیلم های 2023 باشد.

در مجموع این موضوع به این معناست که قسمت آخر سه گانه مارول، به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان از مجموع درآمد کل عمر فرنچایز اصلی فراتر رفته است. نگهبانان کهکشان در سال 2014 زمانی که طرفداران دنیای سینمایی مارول را با افرادی مانند استارلورد و راکت راکون معرفی کرد، به درآمدی در حدود 770 میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت.

دنباله فرنچایز، Guardians of the Galaxy 2017: Vol. 2 هنوز هم پیشتاز است و 869 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است. Guardians of the Galaxy: Vol. 3 با فراتر رفتن از انتظارات جهانی در آخر هفته افتتاحیه، با فروش واقعی 282 میلیون دلار، در مقایسه با ارزش پیش بینی شده 264 میلیون دلار، شروعی عالی برای سفر باکس آفیس خود داشت.

سومین فیلم Guardians تنها در دومین هفته اکران خود، Ant-Man and the Wasp: Quantumania را در سطح جهانی پرفروش کرد. در داخل کشور، این فیلم در رتبه پنج برتر دومین آخر هفته برای اکران MCU قرار دارد. Guardians of the Galaxy: Vol. 3 همچنین توانست با 25 میلیون دلار در گیشه IMAX Global یک رکورد شکنی در افتتاحیه آخر هفته داشته باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ماجراجویی در جنگل

Guardians of the Galaxy: Vol. 3 برای دستیابی به موفقیت باکس آفیس قسمت دوم فرنچایز خوب عمل خواهد کرد، به خصوص که توزیع دیزنی پلاس در دسترس است. به طور معمول، ورودی‌های MCU  نود روز پس از اکران در سینما روی پلتفرم استریم خانه موش قرار می‌گیرند، بنابراین انتظار داشته باشید که فیلم تا پایان ماه برای تماشای راحت از اتاق نشیمن شما در دسترس باشد.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا