گوناگون

رایامارکتینگ یا کاروکانتنت نقد و بررسی دو سایت تولید محتوا

رایامارکتینگ یا کاروکانتنت نقد و بررسی دو سایت تولید محتوا

رایا مارکتینگ و کارو کانتنت از بهترین سایت‌های تولید محتوا در ایران هستند که با بهره‌گیری از افراد مجرب و متخصص در زمینه تولید محتوای متنی می‌پردازند. این 2 سایت بهترین گزینه‌ها برای توسعه کسب‌وکار و معرفی آن در بستر وب و اینترنت هستند. با گسترش اینترنت، سفارش تولید محتوا متنی امروزه به بهترین استراتژی برای معرفی مشاغل نوپا و حتی سابقه‌دار تبدیل شده‌ است.

اهمیت تولید محتوا برای سایت

پیش از نقد و بررسی 2 سایت تولید محتوای رایا مارکتینگ و کاروکانتنت، لازم است ابتدا به اهمیت تولید محتوا برای سایت‌ها و مشاغل گوناگون پی ببریم. تولید محتوا برای سایت‌های گوناگون شامل عکس، ویدیو، متن و حتی موسیقی می‌شود. از آنجایی‌که بهینه‌سازی سایت بدون محتوا انجام‌شدنی نخواهد بود، لازم است تا اطلاعات لازم به‌وسیله یک متخصص تنظیم‌شده و به‌شکلی اصولی و جذاب در اختیار مخاطب قرار گیرد.

امروزه مرورگر گوگل به‌ یکی از پرطرفدارترین مرورگرها در بستر اینترنت تبدیل شده است. افراد در هر ساعت از شبانه روز و تنها با چند کلیک ساده می‌توانند درباره هر موضوعی که در نظر دارند و در کوتاه‌ترین زمان‌ ممکن، اطلاعات به‌دست آورند.

از طرفی محتوای متنی ارزش بالایی در گوگل دارد و راحت‌ترین و ساده‌ترین راه برای معرفی مشاغل و کسب‌وکارها نیز به حساب می‌آیند. نکته مهمی که در تولید محتوای متنی باید در نظر گرفته شود، رتبه‌بندی آن از طرف گوگل است.

گوگل محتوای هر سایت را براساس رعایت سئو در آن رتبه‌بندی می‌کند. به این‌گونه که هر سایتی که از رتبه بالاتری برخوردار باشد، در اولویت نمایش برای مخاطب قرار می‌گیرد و در نتیجه مخاطبان و کاربران بیشتری با آن سایت آشنا خواهند شد.

تولید محتوای متنی برای سایت در گوگل از اهمیت و ارزش بیشتری نسبت به سایر محتواها برخوردار است؛ بنابراین، با بالارفتن رتبه سایت در گوگل، مخاطبان و کاربران یک سایت افزایش می‌یابد و به‌این ترتیب مشتریان یک کسب‌وکار نیز بیشتر خواهند شد.

نحوه تولید محتوای متنی برای سایت

نحوه تولید محتوای متنی برای سایت

در یک محتوای متنی مناسب علاوه‌بر کیفیت و جذابیت باید به‌ رعایت سئو نیز توجه ویژه شود. هر مقدار هم که محتوای شما جذاب باشد سئو در آن رعایت نشود، نمی‌تواند در دسترس مخاطبان قرار گیرد و به‌ همین دلیل فاقد ارزش خواهد بود. علاوه‌بر این محتوای تولیدشده باید براساس موضوع سایت انجام شود تا گوگل آن را به‌عنوان یک متن مناسب برای کاربر تشخیص دهد. در همین راستا لازم است تا استراتژی‌های تولید یک محتوای باکیفیت را بیشتر بررسی کنیم.

ایده محتوا

ایده محتوا را می‌توان اولین قدم برای تولید یک محتوای باکیفیت و در خور رقابت با سایر رقیبان دانست. برای پیداکردن ایده مناسب، لازم است تا ایده‌های اولیه‌ را یادداشت کرده و سپس براساس موضوع سایت خود، دست به انتخاب بزنید.

برای اینکه بتوانید ایده مناسب و متناسب با نیاز مخاطب را پیدا کنید، می‌توانید به سایت‌های رقیب مراجعه کنید و از ایده‌های آنها کمک بگیرید. استفاده از ابزارهای سئو مانند search console نیز می‌تواند بسیار کارآمد و مفید باشد.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین ارکان در تولید محتوای متنی به‌شمار می‌روند. در واقع کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که کاربران به‌هنگام جستجو به‌کار می‌برند؛ بنابراین، هرچه کلمه کلیدی که انتخاب می‌کنید به آنچه کاربران به‌کار می‌برند نزدیک‌تر باشد، شانس اینکه محتوای شما در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد، بیشتر خواهد شد.

کلمات کلیدی باید با موضوع محتوا متناسب باشند و همچنین به‌میزان مناسبی در متن استفاده شوند. رعایت این قواعد برای گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از اصلی‌ترین موارد برای رتبه‌بندی سایت‌ها به‌شمار می‌رود. می‌توانید برای انتخاب کلمه کلیدی از ابزارهای سئو مانند keyword planner نیز استفاده کنید.

عنوان محتوا

عنوان محتوا برای هر متن مانند ویترین آن است. اولین چیزی که مخاطب از محتوای متنی شما مشاهده می‌کند، عنوان آن است؛ بنابراین لازم است تا به‌گونه‌ای انتخاب شود که باعث جذب مخاطب شده و او را به خواندن ادامه آن ترغیب کند.

حجم محتوا

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است در تولید محتوای متنی نادیده گرفته شود، رعایت حجم محتوای تولیدشده است. مطالب براساس موضوعات متفاوت می‌تواند تعداد کلمات متفاوتی داشته باشند. اما باید در نظر بگیریم که یک محتوا خیلی کوتاه یا خیلی طولانی نباشد.

محتوای طولانی باعث خسته‌شدن مخاطب و سردرگمی او شده و او را از ادامه منصرف می‌کند. در مقابل محتوای خیلی کوتاه و خلاصه نیز باعث می‌شود مخاطب حس کند که سایت ارزش چندانی برای این مطلب قائل نشده‌اند؛ بنابراین در تولید محتوا باید همواره به‌ تعداد کلمات دقت کنید. بهترین تعداد کلمات برای موضوعات طولانی 900 تا 1400 کلمه و برای محتواهای کوتاه 300 تا 500 کلمه است.

سایت کاروکانتنت

سایت کاروکانتنت

سایت کاروکانتنت یکی از برترین سایت‌ها در حوزه تولید محتوا است که توانسته است در مدت‌زمان کوتاهی، اطمینان مشتریان خود را جلب کند. از ویژگی‌های این شرکت می‌توان به تیم حرفه‌ای و متخصص آن اشاره کرد که با ارائه خدمات محتوایی این سایت را جزء بهترین‌ها قرار داده‌اند.

با اینکه تعرفه و هزینه خدمات معیار مناسبی برای انتخاب سایتی مناسب برای تولید محتوا به‌شمار نمی‌رود، اما کاروکانتنت جزء آن دسته از سایت‌هایی است که همیشه مناسب‌ترین قیمت را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد تا بتواند اطمینان مشتریان را به‌دست آورد و آنها را به مشتری همیشگی خود تبدیل کند.

از طرفی این شرکت هزینه بالایی را به نویسندگان و کارکنان خود می‌پردازد تا بتواند محتوایی مناسب و باکیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. تولید محتوای متنی امروزه به‌ یکی از مهم‌ترین خدمات در حوزه وب تبدیل شده است که تنها می‌توان از طریق رعایت اصول فنی و همچنین اضافه‌کردن چاشنی خلاقیت به آن، در زمینه حرفی برای گفتن داشت.

خدمات سایت کاروکانتنت

اگر به‌دنبال شرکتی با انگیزه، متخصص و مجرب در زمینه تولید انواع محتوا هستید، کاروکانتنت می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. در ادامه به برخی از خدمات این سایت در زمینه تولید محتوا اشاره می‌کنیم.

  • تولید محتوای متنی: تولید محتوای متنی یکی از خدمات این سایت برای شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و تمامی کسب‌وکارها است.

  • تولید پادکست: امروزه سایت‌ها به بستری مناسب برای معرفی مشاغل تبدیل شده‌اند. کاروکانتنت در این زمینه نیز به کمک کسب‌وکارها آمده و می‌تواند پادکستی مناسب برای مخاطبان را در اختیار مشتریان قرار دهد.

سایت رایا مارکتینگ

سایت رایا مارکتینگ

رایا مارکتنیگ یکی از سایت‌های بازاریابی دیجیتال در ایران است که فعالیت مناسبی در زمینه تولید محتوا نیز دارد. این سایت تولید محتوای متنی، صوتی، تصویری و همچنین طراحی گرافیک را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این آژانس بازاریابی دیجیتال با بهره‌گیری بیش از 700 نویسنده سئوکار، 1100 تایپیست محتوا گذار، 9000 گرافیست و موشن‌کار و همچنین 3000 گوینده صدا قادر است در کوتاه‌ترین زمان‌ممکن، محتوایی با قیمت و کیفیت مناسب را در اختیار مشتراین خود قرار دهد. سایت رایا مارکتینگ سایتی مناسب برای آن دسته از کسب‌وکارهای نوپا است که به‌دنبال تولید محتوایی ارزان و با کیفیت هستند.

خدمات رایا مارکتینگ

رایا مارکتینگ یکی از سایت‌های معتبر در زمینه تولید انواع محتوا اعم از متنی، صوتی، تصویری و همچنین گرافیکی است و با خدماتی که ارائه می‌دهد، می‌تواند به‌ بهبود رتبه شما در مرورگر گوگل کمک کند. در ادامه به خدماتی که این سایت در حوزه تولید محتوا ارائه می‌کند، اشاره می‌کنیم.

  • تولید محتوای متنی: محتواهای متنی تولیدشده توسط این سایت همگی سئوشده هستند و نکات فنی به‌خوبی در آنها رعایت شده است.

  • تولید محتوای صوتی و تصویری: این نوع تولید محتوا شامل طراحی موشن گرافیک و پادکست با کیفیت مناسب می‌شود. از این نوع محتوا می‌توانید در کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی نیز استفاده کنید.

  • طراحی گرافیکی: از دیگر خدمات این سایت می‌توان به طراحی گرافیکی انواع بنر ثابت و متحرک، طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت و روتوش عکس اشاره کرد.

  • خدمات دیجیتال مارکتنیگ: این سایت به‌ ارائه انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغ در گوگل، رپورتاژ آگهی و طراحی سایت نیز می‌پردازد.

بررسی سایت رایا مارکتنیگ

سایت رایا مارکتینگ در تمامی سرچ‌های گوگل از رتبه‌ خوبی برخوردار بوده که این امر نشانه محتوای باکیفیت و همچنین ترافیک بالای آن است. این سایت دارای مخاطبان زیادی از سمت گوگل است و نویسندگان آن در دارای تجربه مناسبی در زمینه تولید محتوای متنی هستند.

از آنجایی‌که هزینه تولید محتوا در این سایت نسبت به سایر سایت‌های تولیدکننده محتوا کمتر است، بهتر است از پیش از دریافت مقالات تخصصی یا ترجمه‌ای، یک نسخه تست سفارش دهید و پس از اطمینان خاطر نسبت به سفارش مقالات بیشتر اقدام کنید. همچنین این سایت در بخش وبلاگ خود مقالات مرتبط با تولید محتوا را نیز انتشار می‌دهد که به‌شما کمک می‌کند تا محتوای بهتری تولید کنید.

سخن پایانی

امروزه تولید محتوای متنی برای سایت‌ها به یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی انواع مشاغل و کسب‌وکارها تبدیل شده است. سایت‌های گوناگونی در این زمینه فعالیت می‌کنند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و خدمات متفاوتی هستند. ازآنجایی‌که تولید محتوای متنی می‌تواند تاثیر فراوانی در گسترش کسب‌وکار و افزایش تعداد مشتریان داشته باشد، انتخاب سایتی مناسب برای تولید محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است.

2 سایت رایا مارکتینگ و کاروکانتنت از بهترین سایت‌ها برای تولید انواع محتوا به‌شمار می‌روند که در کنار کیفیتی مناسب و خلاقانه، دارای قیمت و هزینه مناسبی نسبت به دیگر سایت‌ها هستند و می‌توانند رتبه شما را در گوگل ارتقاء دهند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا