کسب و کارگوناگون

مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان | مشاغل خانگی با درآمد بالا مخصوص مردان در ایران

از گذشته اینگونه بوده است که آقایان معمولا کارهای مربوط به بیرون از خانه را انجام می دادند و همیشه ترس از ماندن در خانه آنها را آزار می داد. اما گذر زمان باعث شد تغییراتی در نگرش مردم ایجاد شده و برخی از آقایان نیز به کارهایی مشغول شوند که برای انجام آنها باید در خانه بمانند. اگر شما هم به دنبال راه اندازی کارگاه خانگی پردرامد هستید تا از طریق آن پولسازی کرده و اوقات خود را به خوبی بگذرانید؛ با ما همراه باشید تا به معرفی مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان بپردازیم.

دلایل پیدا کردن شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

انجام کارهای سیستمی و برنامه نویسی؛ کم کم مردم را به سمت انجام کار در خانه برد اما هنوز هم اکثر آقایان ترجیح می دادند به مشاغل بیرون از منزل مشغول باشند. تنها تصوری که از دوران بازنشستگی خود داشتند؛ قدم زدن در نزدیک ترین پارک منزل بود و بلد نبودند چطور باید در منزل کسب درآمد کنند؟ همچنین اگر شخصی دارای بیماری جسمی و فیزیکی بود؛ تعداد بسیار محدودی از مشاغل را می توانست در خانه انجام دهد و این موضوع آسیب روحی زیادی برای شخص می توانست داشته باشد.

ظهور کرونا در دنیا اتفاقی بود که بسیاری از جنبه های مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داد. شغل های زیادی که به مکان وابسته بودند؛ قابلیت اجرای خود را از دست دادند و کمتر کسی توانست در دوران کرونا کسب درآمد کند. این موضوع سبب شد مردم به فکر کسب و کارهای اینترنتی بیفتند و خدمات و محصولات خود را بصورت اینترنتی عرضه کنند.

اما ما در این مطلب می خواهیم نگاهی فراتر و حرفه ای تر به مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان داشته باشیم و آینده ای پولساز را برای شما از داخل منزل تان رقم بزنیم؛ با ویکی همراه باشید.

۱- بازاریابی اینترنتی و آنلاین – یکی از بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) از ملزومات هر نوع کسب‌وکاری است؛ حتی اگر چندان بزرگ نباشند و در سطح محلی و یک محدوده خاص فعالیت کنند.

بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل پس از مدتی از شروع کار، به فکر بازاریابی و معرفی برند، محصول و خدماتی که عرضه می‌کنند، می‌افتند. اما برای بازاریابی باید وقت بسیاری صرف کرد و با خلاقیت و برنامه‌ریزی مسیری درست را انتخاب کرد.

۲- مشاور سئو (سئوکار): یکی از مشاغل پردرآمد برای آقایان

لیست مشاغل آزاد پردرآمد برای آقایان

ممکن است بعضی از شما هنوز با کلمه سئو(SEO) آشنا نباشید.

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دست‌کاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. این مفهوم براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب‌سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌ است.

یک سئوکار باید بررسی کند که خود سایت از لحاظ ساختاری، برای موتورهای جستجو، مانند گوگل، درست ساخته شده است یا خیر
وظیفه‌ی بعدی سئوکار جمع‌آوری گذشته‌ی سایت است. برای نمونه در چند ماه اخیر چه میزان محتوا و چه تعداد پیوند خارجی یا همان بک‌لینک برای سایت کار شده است (این لینک ها مفید و حرفه ای بوده اند یا …)
در قدم بعدی باید به تحلیل و ارزیابی رقبا بپردازد. ببیند رقبا در چه وضعیتی هستند تا بتواند درست تصمیم بگیرد و برای آینده برنامه ریزی درست انجام دهد و پروژه سئو سایت را مدیریت کند.
اگر به این نوع کار علاقه دارید و یا از قبل در این زمینه اطلاعاتی کسب کرده‌اید می‌توانید در این حوزه درآمد خوبی کسب کنید. پس توصیه می‌کنیم که حتما ویدیوی زیر را ملاحظه فرمایید:

۳- مدیریت شبکه‌های اجتماعی: کسب وکار خانگی برای آقایان و بانوان

تولید فیلتر هوای خودرو از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

شاید بعد از دیدن این تیتر فکرکنید که آیا مدیریت انواع مختلف شبکه‌های اجتماعی شغل محسوب می‌شوند؟ آیا می‌توان از این طریق کسب درآمد کرد؟

در پاسخ باید بگویم بله! این کار اتفاقاً از مشاغل پردرآمد برای آقایان است و افرادی از این طریق پول درمی‌آورند.

اگر آگهی‌های استخدام را چک کنید، گاهی اوقات می‌بینید که بعضی از کسب و کارها به دنبال یک فرد آشنا و مسلط به شبکه‌های اجتماعی و به اصطلاح اپلیکیشن‌ها می‌گردند.

برای تبدیل شدن به یک ادمین موفق، رعایت یک‌سری از نکات لازم است؛ پس ازآشنایی کامل با این نکات و کسب تجربه می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

۴- ترجمه، تایپ و ویراستاری: از پرطرفدارترین مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

هنرهای خانگی پردرآمد برای مرد ها

از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان می‌توان به این قبیل کارها اشاره کرد. از این سه گروه، به نظر من شاید آسان‌ترین آن‌ها تایپ کردن باشد. تنها با داشتن یک کامپیوتر و آشنایی اندک با محیط نرم‌افزار word قادر هستید بسیاری از متون را تایپ کنید.

کار بعدی، یعنی ویراستاری، نیازمند آشنایی با اصول و قواعد نگارش است؛ همچنین شما باید دقت و حوصله زیادی داشته باشید تا بتوانید خط به خط یک متن را ویرایش کنید.

آخرین مورد، ترجمه است که نیاز به تخصص بیشتری دارد. برای این کار باید به یکی از زبان‌های خارجی و به خصوص زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. ترجمه در دو صورت عمومی و تخصصی انجام می‌شود.

بسیاری از دانشجویان و یا شرکت‌های مختلف به دنبال یک مترجم در رشته تخصصی خود هستند. اگر در این کار مهارت لازم را دارید، به خوبی می‌توانید در منزل کسب درآمد کنید.

۵- آموزش آنلاین و غیرحضوری:

شغل های پر درامد برای مردان

یک شغل پردرامد مردانه آموزش آنلاین است که طرفداران زیادی دارد. خیلی از افراد به دلیل مشغله زیاد و کارهایی که در طول روز برایشان پیش می‌آید، امکان شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های حضوری را ندارند.

پس این افراد به دنبال کلاس‌های آنلاین و غیرحضوری هستند. در این نوع آموزش، شما می‌توانید هر نوع مهارتی را که دارید نظیر آموزش‌ دروس مختلف، آموزش کارهایی نظیر نجاری، تراشکاری، پرورش گل و گیاه و یا حتی آموزش مفاهیم اجتماعی و آداب زندگی کردن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

خوشبختانه شبکه‌های اجتماعی بستر بسیار مناسبی برای این نوع از کسب و کارها ایجاد کردند؛ اگر شما فعالیت خود را به صورت کاملا رایگان در فضاهای تلگرامی و اینستاگرامی آغاز کنید، پس از مدتی توجه مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب خواهید کرد.

در حقیقت با افزایش بازدید و دنبال‌کنندگان، شما می‌توانید با انجام تبلیغات مختلف در کنار فعالیت خود، درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

۶- کشت زعفران: جزء لیست مشاغل پردرآمد برای آقایان

شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

سر و کار داشتن با انواع گیاهان و انجام کشاورزی، حتی در مقیاس‌های کوچک، کاری بسیار لذت‌بخش و نشاط‌‌‌‌‌ آور است.

گیاه زعفران یکی از گیاهان بسیار باارزش و پرطرفدار در ایران و جهان است. از این گیاه به عنوان چاشنی در آشپزی وهمچنین درمان برخی بیماری‌ها می‌توان بهره برد.

پیاز زعفران در برابر سرما بسیار مقاوم است و در مناطقی با آب و هوای سرد و یا نیمه معتدل می‌توان زعفران با کیفیتی مناسب کشت کرد.

۷- پرورش کبک و بلدرچین

مشاغل خانگی پردرآمد در ایران برای آقایان

در همین ابتدا بگویم انجام این کار نیاز به فضایی بزرگ دارد و در محیط‌های شهری با خانه‌های آپارتمانی نمی‌توان این کار را انجام داد؛اگر شرایط برای شما مهیا است می‌توانید از فضای پشت بام، زیرزمین، حیاط پشتی و یا حیاط خود منزل استفاده کنید.

با صرف مقداری هزینه و تهیه شرایط مناسب برای نگهداری حیوانات و خرید تعدادی از آن‌ها، با فروش تخم و گوشت این پرندگان، به راحتی می‌توانید درآمدی مناسب کسب کنید.

۸- ساخت وسایل چوبی: لذت‌بخش‌ترین کسب و کار خانگی برای آقایان

لیست مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

مورد هشتم از لیست مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان ، ساخت وسایل تزئینی و یا اسباب‌بازی و مجسمه‌های چوبی است.

آقایان می‌توانند در منزل و با ابزارهای ساده به ساخت اینگونه وسایل بپردازند. بسیاری از افراد، استفاده از وسایل چوبی را به وسایل فلزی، پلاستیکی و … ترجیح می‌دهند.

اگر ذهن خلاقی دارید، با خلق آثاری زیبا توجه مخاطبان را به خودتان جلب کنید؛ اما اگر نمی‌توانید ایده‌پردازی کنید نگران نباشید. با استفاده از ایده‌های درون اینترنت و با بکارگیری تمام مهارت خود، می‌توانید هنرتان را به نمایش بگذارید.

۹- ساخت محصولات چرمی: هم در لیست مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان و هم خانم‌ها

پولساز مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

محصولات چرمی همواره جایگاه ویژه‌ای بین سایر محصولات حوزه پوشاک داشته است؛ به دلیل استقبال افراد و علاقه آن‌ها به این جنس، وسایل بسیاری مثل دستبند و گردنبند، کیف‌پول، دفتر و … از چرم ساخته می‌شوند.

هر چه کیفیت چرم و نوع دوخت بهتر باشد، مشتریان بیشتر و درنتیجه درآمد بیشتری خواهید داشت.
این کار بسیار مناسب برای منزل است و حتی همه‌ی اعضای خانواده نیز می‌توانند به این کار مشغول شوند.

۱۰- ساخت باکس‌ گل یا هدیه

مشاغل خانگی پردرآمد آقایان

شاید اگر سری به شبکه‌های مجازی زده باشید و یا در دست اطرافیان خود دیده باشید، بدانید از چه چیزی صحبت می‌کنم.
چند سالی هست که جعبه‌های سوپرایز بسیار پرطرفدار شده‌اند. آدم‌ها در مناسبت‌های مختلف مثل جشن تولد، فارغ‌التحصیلی، جشن ازدواج و یا مناسبت‌هایی مثل ولنتاین به دوست یا یکی از اعضای خانواده خود کادو می‌دهند.
پس از یادگیری ساخت این نوع جعبه‌ها و همچنین جعبه‌های ساده می‌توانید کسب و کار خود را آغاز کنید.
لازمه‌ی این کار هم داشتن سلیقه‌ای خوب و تضمین کیفیت آن است.همچنین می‌توانید با اضافه کردن تزئینات مختلف و خوراکی‌های کوچک و خوشمزه بسیار تنوع ایجاد کنید؛ ساخت و فروش باکس گل در اندازه و رنگ‌های مختلف نیز از این طریق امکان‌پذیر است.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا