پزشکیسلامت

با مزایای خرید از داروخانه‌ آنلاین بیشتر آشنا شوید

روزگاری که تقریباً همه‌ی ما حتی به درستی نمی‌دانستیم اینترنت چیست، چه برسد از تولید گوشی تلفن همراه و بعدتر گوشی‌های هوشمند خبر داشته باشیم. اما اینترنت توانست راه خود را به خانه‌های تک تک ما باز کند. امروزه اینترنت نه تنها به خانه‌های ما، بلکه به کیف و جیب‌های ما هم راه پیدا کرده است.

 به همین دلیل است که این روزها جمله‌ی اول مقاله، نه فقط یک جمله، که حقیقتی است که بیشتر ما به آن عادت کرده‌ایم. این عادت آن قدر عمیق و درونی شده که ممکن است زندگی قبل از آن را به یاد هم نیاوریم یا از یادآوری آن خسته و هراسناک شویم.

به دنبال آمدن کامپیوتر و اینترنت به ایران، مردم با پدیده‌های تازه‌ای آشنا شدند. فروشگاه‌های اینترنتی و خرید و فروش آنلاین یکی از مهم‌ترین و در زمان خود جزء عجیب‌ترین این پدیده‌ها بود. در آغاز کسی به این فروشگاه‌ها اعتماد نداشت. اما به تدریج، با تبلیغات گسترده، با گذر زمان و مقتضیات جدید زندگی مدرن، این فروشگاه‌ها توانستند جای خود را باز و اعتماد مردم را جلب کنند.

نمی‌توانیم نقش همه‌گیری کرونا را در شکل گرفتن این سبک زندگی جدید و گسترش شگفت‌آور خرید اینترنتی انکار کنیم. بله، البته که قبل از شیوع کرونا هم بسیاری از مردم، به خصوص نسل جدید، از فروشگاه‌های اینترنتی خرید می‌کردند.

 اما پس از آن که مجبور شدیم برای حفظ سلامتی خودمان، برای ماه‌ها در خانه بمانیم، کم‌کم حتی آن‌هایی از ما که اهل خرید آنلاین نبودند، به فکر افتادند که برای تهیه کردن بعضی از نیازها چه باید کرد.

 پس از آن بود که اندک اندک خریدن هر چیزی به صورت آنلاین کارها را برای ما ساده‌تر و سریع‌‌تر کرد. امروز دیگر از خرید نان، میوه، سبزی، مایحتاج خانه و غذای آماده، تا خرید کتاب، محصولات فرهنگی و لباس با اینترنت برای همه‌ی ما عادی و معمول است.

در بین همه‌ی چیزهایی که می‌توانیم از فروشگاه‌های اینترنتی بخریم، یکی از مهم‌ترین، ضروری‌ترین و حساس‌ترین‌ها، دارو، مکمل، اقلام بهداشتی و به طور خلاصه محصولات داروخانه است.

داروخانه آنلاین چیست؟

داروخانه آنلاین دارو در دوران کرونا راه‌اندازی شد و پا به فضای کسب‌وکار آنلاین گذاشت. گردانندگان این فروشگاه، گروهی از جوانان تازه‌نفس و صاحب پشتکار هستند که می‌خواهند خرید آنلاین را برای شما به یک تجربه‌ی شیرین و پر از لذت تبدیل کنند.

اما امروزه که انبوهی از فروشگاه‌های مشابه در فضای اینترنت قابل دسترسی هستند، انتخاب و خرید از آنلاین دارو چه مزیت‌هایی دارد؟

 

برای دانستن پاسخ این سؤال و توضیحات مهم دیگر درباره‌ی خرید از داروخانه‌های آنلاین با ما همراه باشید.

اصلاً کدام محصولات را می‌توان از داروخانه‌های آنلاین تهیه کرد؟

در زبان انگلیسی به اختصار، هر کالایی که بدون داشتن نسخه، قابل تهیه از داروخانه باشد را با حروف OTC می‌شناسند. محصولات OTC یا Over The Counter طیف وسیعی را در خود جای می‌دهند.

مکمل‌های عمومی، مولتی‌ویتامینها، محصولات مادر و کودک، محصولات مراقبت از پوست و مو، مکمل ها (مانند قرص مولتی ویتامین کامپلت یوروویتال)، محصولات سلولزی، محصولات بهداشت جنسی و لوازم آرایشی، بخشی از این محصولات هستند. باید بدانیم که خرید و فروش محصولاتی غیر از این‌ها از داروخانه‌های آنلاین، خلاف قانون و بسیار خطرناک است.

کدام داروخانه‌های آنلاین قابل اعتماد هستند؟

وب سایت داروخانه‌های دارای مجوز فروش اینترنتی باید، نام کامل داروخانه، نشانی دقیق پستی، شماره‌های تلفن، نمابر، نشانی ایمیل، نام مؤسس یا مؤسسان و مجوز فروش اینترنتی اخذ شده از دانشگاه را در دسترس مشتریان خود قرار دهند.

این فروشگاه‌ها موظف هستند اطلاعات کامل و دقیق با ارجاع به منابع معتبر علمی داشته باشند. تصویر واضح و واقعی کالا، حجم یا وزن دقیق آن، جنس و نوع بسته‌بندی، قیمت مصرف‌کننده، موارد مصرف، موارد احتیاط یا منع مصرف و هشدارهای ضروری مطابق برچسب یا بروشور باید زیر هر محصول مشخص شده باشد تا مصرف‌کننده به طور جامع و با همه‌ی جزئیات از چیستی، کیفیت و حجم کالای خریداری‌شده‌‌ آگاه شود و پس از دریافت محصول بتواند مشخصات ثبت شده در وب سایت را با کالای دریافتی مقایسه کند.

بدیهی است مسئولیت و تائید صحت این اطلاعات به عهده مسئول فنی داروخانه دارای مجوز فروش اینترنتی  است.

مزایای خرید از داروخانه‌ آنلاین دارو

۱.هر چه می‌خواهید، موجود است!

ما در آنلاین دارو، تنوعی شگفت‌انگیز از همه‌ی محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی را عرضه می‌کنیم. شما می‌توانید از میان مکمل‌ها، محصولات مراقبت پوست و مو مانند (بهترین ماسک های مو خارجی و ایرانی)، کالاهای داروخانه‌ای، لوازم آرایشی، عطر و … با نام‌های تجاری ایرانی و خارجی انتخابی متناسب با نیاز و بودجه‌ی خود داشته باشید.

۲. دقیق و بدون تردید خرید کنید!

وقتی تنوع زیاد باشد، طبیعی است که تصمیم گرفتن و انتخاب هم به همان اندازه سخت باشد. اگر برای خریدتان مردد هستید، سؤال یا ابهامی دارید، یا ترجیح می‌دهید قبل از خرید کردن، مشورت کنید، مشاوران ما صادقانه و دلسوزانه شما را راهنمایی خواهند کرد. به این ترتیب احتمال خرید اشتباه و نامناسب بسیار کم می‌شود.

۳. با جیب خود مهربان باشید!

ما در آنلاین دارو تلاش می‌کنیم همه‌ی محصولات را با بهترین قیمت ممکن به شما عرضه کنیم. با این حال هر روز بر روی بعضی از محصولات منتخب نیز تخفیف‌های خوبی اعمال می‌شود، تا شما خریدی اقتصادی و مقرون به‌ صرفه داشته باشید.

۴. بسته‌ها به سوی شما پرواز می‌کنند!

خریدهای شما از فروشگاه اینترنتی آنلاین دارو، بسیار سریع به دست شما می‌رسند. در شهر تهران اگر تا قبل از ظهر سفارش خود را ثبت کرده باشید، همان روز آن را تحویل خواهید گرفت. برای شهرهای دیگر ایران، خریدها در کمتر از ۳ روز به دست‌تان می‌رسند. به این ترتیب بین خرید و شوق و ذوق دیدن و استفاده از آن، تقریباً فاصله‌ای نیست.

۵. چه چیزی هر خریدی را شیرین‌تر می‌کند؟

جواب ساده و کوتاه است؛ ارسال رایگان. بسته‌های شما به تمام شهرهای کشور عزیزمان ایران، کاملاً رایگان ارسال می‌شوند. در حال حاضر هیچ حداقلی برای استفاده از این امتیاز وجود ندارد و حتی اگر یک قلم خریده باشید هم می‌توانید آن را با ارسال رایگان، دریافت کنید.

۶. باطنی که خواسته‌اید، درون یک ظاهر زیبا و باکیفیت

بسته‌بندی خریدهای شما از آنلاین دارو، ساده، محکم، زیبا و شیک هستند. این بسته‌بندی‌ها نه تنها به خوبی از محتویات درون خود تا رسیدن به دست صاحب‌شان، مراقبت می‌کنند، بلکه ظاهرشان آن قدر چشم‌نواز است که می‌توانند برای هدیه دادن به عزیزترین عزیزان شما هم مناسب باشند.

 استفاده کردن از این جعبه‌ها برای نگهداری وسایل شخصی در خانه هم، یک فکر خوب برای آن‌هایی است که به حال خوش کره‌ی زمین اهمیت می‌دهند.

۷. مطمئن‌تر از همیشه خرید کنید.

کالاهایی که در داروخانه فروخته می‌شوند، به طور مستقیم و تنگاتنگی با سلامتی ما و عزیزان ما در ارتباط هستند. به همین دلیل نحوه‌ی انبارداری و نگهداری از آن‌ها و تازگی محصولات اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

 ما تضمین می‌کنیم که در آنلاین دارو، همه‌ی محصولات در بهترین شرایط محیطی و دمایی نگهداری می‌شوند و این شرایط به طور مرتب بررسی می‌شود. به علاوه به دلیل فروش بالا، هیچ محصولی در انبارهای آنلاین دارو آن قدر نمی‌ماند که کهنه یا از اثرگذاری آن کاسته شود.

۸. مراقبت و سلامتی را به عزیزان‌تان هدیه بدهید

شاید خریدن هدیه از فروشگاه کالاهای داروخانه‌ای، در نگاه اول عجیب به نظر برسد. اما ما از میان محصولات داروخانه‌ای هم پیشنهادهای متنوعی برای هدیه دادن به شما عرضه می‌کنیم‌. عطرها و ادکلن‌ها، لوازم آرایشی، محصولات مرغوب مراقبت از پوست و مو، یا اعتبار خرید محصولات دلخواه، از جمله‌ی این پیشنهادها هستند. به علاوه می‌توانید مطمئن باشید که هدیه‌ای که از داروخانه می‌خرید، برای عزیزان شما، رهاوردی به جز زیبایی و سلامتی نخواهند داشت.

 

۹. به سادگی در زمان صرفه‌جویی کنید.

با خرید کردن از داروخانه آنلاین دارو، دیگر نیازی نیست در شلوغی، ازدحام، ترافیک و آلودگی‌های شهری پا بگذارید. برای مثال ممکن است بیمار باشید، یا به دلیل نگهداری از کودک یا سالمند، امکان خروج از خانه را نداشته باشید. کافی است بد کلیک وارد وب سایت داروخانه آنلاین دارو شوید و بدون تلف کردن وقت، خریدهای خود را به سرعت تحویل بگیرید.

۱۰. خرید بدون خجالت و رودربایستی

یک دسته از کالاهای بسیار مهمی که در آنلاین دارو عرضه می‌شود، کالاهای سلامت جنسی (مانند کاندوم و نوار بهداشتی) هستند. متأسفانه امکان دارد که بسیاری از افراد، به دلیل فرهنگ غلط، شرم و خجالت نتوانند به راحتی این محصولات را به صورت حضوری تهیه کنند. اما خبر خوش آن که می‌توان این محصولات را که نقش بسیار مهمی در سلامت و کیفیت زندگی ما دارند_ با بهترین کیفیت و قیمت، به سرعت و کاملاً محرمانه تهیه کنید.

با توجه به مواردی که بیان شد در حال حاضر تعداد داروخانه‌های آنلاین بسیار زیاد شده‌اند معتبرترین آنها عبارتند از داروکده، مثبت سبز و داروبوم که در تهران قرار دارند.

در این بین داروخانه آنلاین دارو به آدرس onlindaro.com با سال‌ها سابقه درخشان و مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو یکی از مراجع تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی با امکان سفارش آنلاین و خدمات ارسال محصولات به سراسر تهران و ایران می‌باشد.

آنلاین دارو فروشگاهی است که فقط چند کلیک با شما فاصله دارد. فروش تنوع وسیعی از محصولات بهداشتی، آرایشی و مکمل‌ها، ارسال سریع و مشاوره‌ی رایگان و دلسوزانه مهم‌ترین مزیت‌های این فروشگاه است. گروه جوان آنلاین دارو تلاش می‌کند، تجربه‌ی خریدی شیرین و متمایز به شما تقدیم کند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا