فناوریاپلیکیشن و نرم افزارموبایل و گجت

ایموجی های جدید گوشی های اندروید را چگونه دانلود کنیم؟

ایموجی های جدید گوشی های اندروید

ایموجی ها در واقع ساده ترین برای نشان دادن احساسات است که هر مکالمه‌ای را زنده‌تر می‌کنند. اکنون کاربرد زیادی مکالمات ما دارند چرا که به خوبی احساسات ما را به تصویر می‌کشند. اما ایموجی‌ها دائماً به‌روزرسانی می‌شوند و شما نمی‌خواهید از آن جا بمانید. خوشبختانه، راه‌هایی برای اضافه کردن ایموجی‌های جدید به گوشی اندرویدی، ساختن ایموجی‌های خود یا حتی استفاده از ایموجی‌های iOS  برای گوشی های سامسونگ و شیائومی وجود دارد. که در ادامه روش دانلود ایموجی های جدید را به شما آموزش دهیم.

کلمه ایموجی با وجود شباهت آن به کلماتی مانند «احساس» و «شکلک»، کلمه «ایموجی» در واقع یک نمونه ژاپنی از دو کلمه است: «e» به معنای تصویر و «moji» به معنای شخصیت است  که بهترین روش برای بیان احساسات در چت کردن به حساب می آید.

داشتن ایموجی های بیشتر گزینه‌های متنوع ‌تری برای بیان این احساسات را در اختیار ما قرار می‌دهند. که می توانیم برای گوشی ها خود داشته باشیم که در ادامه راه هایی را یاد می گیریم که حتی ایموجی های ایفون را با گوشی های اندروید مثلا سامسونگ و شیائومی داشته باشیم.

تاریخچه ی ایموجی:

ایموجی های جدید گوشی های اندروید

 

برای اولین بار در سال 1997 استفاده شده، بسیاری تصور می کنند کلمه ایموجی ریشه در احساسات دارد، اما این شباهت کاملاً تصادفی است. در واقع از ژاپنی برای تصویر (絵، تلفظ eh)، به اضافه حرف یا کاراکتر (文字، mōji) آمده است در اصل، این کلمه یک تصویر نگاره را توصیف می کند. در حالی که ممکن است این کلمه به خودی خود هیچ پیوند ریشه‌شناختی با کلمه احساس ? نداشته باشد، روشی که ما از شکلک استفاده می‌کنیم چیزهای زیادی در مورد اینکه چه کسی هستیم و چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنیم به ما می‌گوید

در دهه 1990، اپراتور ژاپنی تلفن همراه DoCoMoبه موفقیت زیادی دست یافت. این شرکت یک گزینه پیکتوگراف قلب را روی یک پیجر ارزان قیمت قرار داد که موفقیت بزرگی برای نوجوانان بود. اما زمانی که این شرکت نسخه جدیدی از پیجر را که برای افراد تجاری و بدون دکمه قلب طراحی شده بود، منتشر کرد، باعث ایجاد “فریاد” شد. بسیاری از کاربران حتی DoCoMo را ترک کردند و برای شرکت پیجر دیگری که قلب را پذیرفته بود ثبت نام کردند.

شیگتاکا کوریتا به گاردین گفت: «آن موقع بود که فهمیدم نمادها باید حتماً بخشی از هر سرویس پیامکی باشند. “این الهام بخش اصلی من بود.”

کوریتا رهبری تیم Docomo را بر عهده داشت که مجموعه‌ای از 176 شخصیت پیکسلی را با الهام از مفاهیم اولیه چیزهایی مانند آب و هوا، غذا و احساسات طراحی کردند. آنها Emoji نامیده می شدند – کلمه ای که در اصل به معنای “نقاشی” یا “نماد” به طور کلی، برای دکمه ای مانند “ذخیره” یا “خروج” بود. اولین مجموعه از ایموجی ها در تلفن های Docomo در سال 1999 راه اندازی شد.

سایر اپراتورهای ژاپنی به سرعت از Docomo پیروی کردند و نسخه‌های خود را از عکس‌ها توسعه دادند و از آن زمان، شکلک‌ها منفجر شدند. در سال 2007، کنسرسیوم یونیکد، یک سازمان غیرانتفاعی که نرم‌افزار و کد را در همه پلتفرم‌ها استاندارد می‌کند، شروع به استانداردسازی شکلک‌ها کرد تا بدون توجه به نوع تلفن، شبکه تلفن همراه، رایانه، در سرتاسر اینترنت کم و بیش یکسان ظاهر شوند. یا از ایموجی های وب سایت دسترسی پیدا کرد. زمانی که تا سال 2011 کیبورد ایموجی به آیفون های اپل اضافه شد، ایموجی به یک عنصر اصلی در ایالات متحده تبدیل شد.

اکنون مردم روزانه بیش از 5 میلیارد ایموجی ارسال و دریافت می کنند. امروزه مفهوم ایموجی در فرهنگ جا افتاده است و اکنون بخشی از واژگان روزمره ما است. ایموجی حتی در سال 2015 کلمه سال فرهنگ لغت آکسفورد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های گوگل

چرا مردم از ایموجی ها استفاده می کنند

به دلیل مفاهیم عاطفی غنی، ایموجی ها اغلب برای بیان احساسات در ارتباطات آنلاین استفاده می شوند. به طور کلی، کاربران تمایل دارند از ایموجی ها در پیام های مثبت استفاده کنند و در پیام های غمگین یا عصبانی کمتر از آنها استفاده کنند.

نحوه به روز رسانی ایموجی ها در دستگاه های اندرویدی

بروزرسانی ایموجی ها در دستگاه های اندرویدی

1-به آخرین نسخه اندروید آپدیت کنید

هر نسخه جدید اندروید ایموجی های جدیدی را به ارمغان می آورد. به عنوان مثال، اندروید 11، 117 کاراکتر کاملاً جدید را معرفی کرد، در حالی که بیش از 2000 ایموجی که قبلاً در دسترس بودند، طرح‌های جدیدی را نیز در به‌ روزرسانی ایموجی‌های اندرویدی دریافت کردند.

اگر مطمئن نیستید که آیا دستگاه اندرویدی شما این به ‌روزرسانی را دریافت کرده است؟ این چیزی است که می توانید انجام دهید:

1-در منوی گوشی خود، روی Settings ضربه بزنید و سپس به About بروید. در برخی از دستگاه‌ها، ابتدا باید از سیستم عبور کنید. سپس، روی نسخه نرم افزار ضربه بزنید، که به شما می گوید در چه آپدیت اندروید هستید. اگر از اندروید نسخه 11 یا جدیدتر استفاده نمی کنید، به مرحله بعدی بروید.

2-یک بار دیگر به تنظیمات بروید. روی About Phone ضربه بزنید و بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی در دسترس است یا خیر. سپس روی دکمه به روز رسانی ضربه بزنید و Install را بزنید. مطمئن شوید که به Wi-Fi یا هر اتصال اینترنت تلفن همراه متصل هستید.

3- برای بررسی موفقیت آمیز بودن به روز رسانی، به هر برنامه پیام رسان بروید. هنگام تایپ کردن، سعی کنید به دنبال شکلک نینجا یا سیاه در نسخه اندروید بگردید. هر دو ایموجی های جدیدی هستند که با به روز رسانی ارائه می شوند.

البته همه گوشی‌ها به‌روزرسانی‌های کامل اندروید را دریافت نمی‌کنند، بنابراین ممکن است این مورد در دسترس شما نباشد. خوشبختانه، روش های دیگری وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: با مشخصات گوشی موبایل هواوی پی 60 آشنا شوید

از Emoji Kitchen استفاده کنید

برنامه صفحه کلید بومی گوگل، Gboard، دارای Emoji Kitchen است. این به کاربران اجازه می دهد تا از استیکرهای خود ترکیبی ایجاد کنند. در اینجا نحوه ایجاد یک ایموجی جدید با استفاده از این نیز آمده است:

1-برنامه پیام‌رسانی دلخواه خود مانند Facebook Messenger را باز کنید.

2-سپس روی یکی از مخاطبین خود ضربه بزنید تا مکالمه شروع شود.

3-ap را روی نوار متن وارد کنید تا شروع به تایپ کنید.

4-در مرحله بعد، روی دکمه ایموجی (که دارای صورتک است) ضربه بزنید. برای فعال کردن ویژگی Emoji Kitchen، ایموجی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

5-از اینجا می‌توانید ترکیب‌های اموجی احتمالی را در بالای صفحه‌کلید خود مشاهده کنید. روی استیکرها انگشت خود را بکشید و موردی را که می‌خواهید ارسال کنید انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که همه برنامه‌های پیام‌رسان از ویژگی جدید Emoji Kitchen پشتیبانی نمی‌کنند. علاوه بر این، راهنمای ما را بررسی کنید که معانی چهره های مختلف ایموجی را توضیح می دهد.

دانلود ایموجی جدید اندروید

3-یک صفحه کلید جدید نصب کنید

روش دیگری که می‌توانید برای دریافت ایموجی‌های جدید استفاده کنید، نصب صفحه‌کلید ایموجی اندروید شخص ثالث است. مانند صفحه کلید Emoji، برخی از این برنامه ها حتی با یک فرهنگ لغت نماد ارائه می شوند، بنابراین می توانید به راحتی معنای ایموجی را بررسی کنید.

علاوه بر این، این برنامه همچنین دارای یک ویژگی پیش بینی است و به شما امکان می دهد استیکر و GIF را به سایت های رسانه های اجتماعی مانند اسنپ چت و اینستاگرام ارسال کنید.

در اینجا نحوه نصب یک صفحه کلید شخص ثالث بر روی گوشی هوشمند خود آورده شده است:

1-در منوی تلفن، روی Google Play ضربه بزنید. در نوار جستجوی بالا، برنامه صفحه کلید مورد نظر خود را تایپ کنید.

2-بعد روی Install ضربه بزنید. اگر برنامه صفحه کلید با گوشی شما سازگار نیست، می توانید گزینه های دیگر را امتحان کنید.

3-صبر کنید تا دانلود انجام شود.

بیشتر بخوانید: آموزش پایان تماس در گوگل میت

برخی از بهترین برنامه های صفحه کلید شخص ثالث که می توانید انتخاب کنید عبارتند از:

Ginger-Chrooma-Flesky-Swiftkey که با خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس هستند

این برنامه‌ها جایگزین‌های عالی برای برنامه صفحه‌کلید Google Gboard هستند که روی هر گوشی نصب می‌شود. برخی از سازندگان دستگاه، از جمله سامسونگ، صفحه کلید خود را از قبل نصب می کنند، بنابراین آن را نیز بررسی کنید.

4-ایموجی مخصوص خود را بسازید

اگر می خواهید ایموجی شما منعکس کننده شخصیت و سلیقه شما باشد، می توانید ایموجی سفارشی خود را بسازید. فروشگاه گوگل پلی دارای ده ها برنامه سازنده شکلک است که می توانید آنها را روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید. حتی می توانید با Memoji خود را به یک ایموجی تبدیل کنید!

برای نصب ایموجی ساز روی گوشی خود، همانند دانلود صفحه کلید برنامه سوم خود را دنبال کنید. Bitmoji یکی از محبوب‌ترین سازندگان ایموجی‌های سفارشی است و همچنین کتابخانه بزرگی از برچسب‌ها را برای سفارشی‌سازی ارائه می‌دهد.

اگر با این برنامه تازه کار هستید، در اینجا نحوه دریافت ایموجی های بیشتر در Android آورده شده است.

1-پس از دانلود برنامه، با ایمیل خود ثبت نام کنید. اگر قبلاً یک حساب کاربری دارید، با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید. همچنین می توانید به طور خودکار با استفاده از حساب اسنپ چت خود ثبت نام کرده و وارد شوید.

2-بعد، یک جنسیت برای آواتار Bitmoji خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید یک سلفی بگیرید و به برنامه اجازه دهید آواتاری ایجاد کند که بسیار شبیه کاربر است یا از ابتدا یکی را طراحی کند. حتی می توانید لباس، مدل مو، رنگ پوست و موارد دیگر را سفارشی کنید.

3-هنگامی که از آواتار خود راضی شدید، روی ذخیره در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

4-سپس، صفحه کلید را در گوشه پایین سمت راست صفحه اصلی انتخاب کنید. پس از آن، روی فعال کردن تنظیمات در منوی بعدی ضربه بزنید.

5-همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی تنظیمات، سپس انتخاب صفحه‌کلیدهای مدیریت‌شده و انتخاب Bitmoji از فهرستی که ظاهر می‌شود، صفحه‌کلید گوشی خود را به Bitmoji تغییر دهید.

اکنون می‌توانید از میان چندین ایموجی که صورت خود را روی آن‌ها قرار داده‌اند، از طریق رسانه‌های اجتماعی برای دوستان یا عزیزان خود ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین تم های شیائومی 2022 که باید امتحان کنید

ساخت ایموجی جدید اندروید

5-از یک ویرایشگر فونت استفاده کنید

مسلما iOS اپل دارای ایموجی های بهتری نسبت به اندروید گوگل است. برای استفاده از ایموجی های iOS در دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید بهتر است از ویرایشگر فونت مانند zFont استفاده کنید. شما می توانید این برنامه را از طریق فروشگاه Google Play دانلود کنید.

Download: zFont (Free)

پس از دانلود برنامه، در اینجا نحوه به روز رسانی ایموجی ها در اندروید آمده است:

1-باید اعلانی دریافت کنید که در آن اجازه دسترسی به رسانه، عکس‌ها و سایر فایل‌های دستگاهتان را می‌خواهد. روی Allow ضربه بزنید.

2-در صفحه اصلی برنامه ها، روی تب Emoji ضربه بزنید. می‌توانید فایل‌های ایموجی مورد استفاده توسط پلتفرم‌های آنلاین مختلف مانند Windows، Facebook، WhatsApp یا JoyPixel را دانلود کنید.

3-یکی از آخرین نسخه های iOS را انتخاب کرده و دانلود کنید. پس از پایان دانلود، پیش نمایشی از ایموجی های جدید نشان داده می شود. روی Set ضربه بزنید.

4-سپس سازنده گوشی خود را انتخاب کنید. سپس آخرین روش نصب را انتخاب کنید.

5-در آخر، به تنظیمات گوشی خود بروید، سپس مدیریت تم را بزنید. پس از آن، نسخه ای را که به تازگی دانلود کرده اید اعمال کنید. چند دقیقه صبر کنید تا تغییرات اعمال شوند.

توجه داشته باشید که ویرایشگرهای فونت مانند zFont ممکن است برخی از فونت ها را به دلیل برخی مشکلات سازگاری به درستی نشان ندهند. علاوه بر این، این برنامه تبلیغات پاپ آپ زیادی دارد و شما نمی توانید فونت های ایموجی بیت مپ را ادغام کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه جستجوی ایمن را در گوشی اندروید غیر فعال کنیم؟

6-منتظر بمانید تا Google Emoji جدید را اضافه کند

شاید ساده ترین  راه برای دریافت ایموجی های جدید این باشد که منتظر باشید تا گوگل آنها را اضافه کند. علاوه بر این، اگر نمی‌توانید مقاومت کنید و می‌خواهید اولین نفری باشید که ایموجی‌های جدید را دریافت می‌کنید، می‌توانید نسخه بتا برنامه Gboard  را دانلود و نصب کنید.

هر روشی را که انتخاب کنید، به‌روزرسانی ایموجی‌های خود بسیار آسان است. و نصب صفحه کلید جدید مزایای دیگری نیز دارد. خوشبختانه، تغییر صفحه کلید خود نیز ساده است.

سخن پایانی

بطور کلی در این مقاله تلاش کردیم که بهترین راهکار های ممکن برای دانلود ایموجی های جدید برای گوشی های اندروید ارائه بدهیم که حتی ایموجی های IOS  رو برای گوشی های سامسونگ و شیائومی در اختیارتون قرار بدهیم. بنظر شما کدام روش کاربردی تر است؟ لطفا نظر خود را با ما و دیگر مخاطبان ویکی به اشتراک بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا