گوناگون

هرآنچه که باید درباره کد های بازی محبوب Shadow Fight 4: Arena بدانید

در این مقاله به بررسی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن در سرتاسر دنیا می‌پردازیم که موفق شده است تا آمار 500 میلیون بار دانلود به خود اختصاص دهد. البته لازم به ذکر است که این آمار فقط مرتبط به یک بازی نیست و برای مجموعه‌ی Shadow Fight است.

در Shadow Fight Arena، شما یک تیم رویایی متشکل از 3 مبارز ایجاد می‌کنید تا تیم حریف را شکست دهید. همه قهرمانان دارای توانایی‌های منحصربه‌فرد قابل ارتقا هستند که با یکدیگر تعامل دارند و می‌توان آنها را ارتقا داد و باید مبارز مناسب را برای مقابله با تاکتیک دشمن انتخاب کنید و در نبرد پیروز شوید. قهرمان خود را مانند مبارزات کلاسیک کنترل کنید و تجربه نبرد در سطح کنسول را در دستگاه تلفن همراه خود دریافت کنید.

Shadow Fight 4: Promo Codes چیست و چه کاربردی دارد؟

کد تبلیغاتی جایزه‌ای برای برنده‌شدن در مسابقات و فعالیت‌های مختلف است که در جوامع رسمی و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود. البته لازم به ذکر است که به‌روزترین منبع برای دریافت Shadow Fight 4: Promo Codes سایت www.godcheat.com است که به‌صورت امن و رایگان این کد هارا در اختیار شما قرار می‌دهد.

تمامی کدهای تبلیغاتی دارای تاریخ انقضا هستند و به‌صورت دوره‌ای با کدهای جدید جایگزین می‌شوند. به دنبال آخرین کدهای تبلیغاتی در سایت www.godcheat.com باشید. در ادامه نمونه‌هایی از کدهای تبلیغاتی که از این سایت دریافت شده است را میتوانید ببینید.

  • NBEL-VBVX
  • ODYSSEYG
  • SCITIZEN
  • MOKORLS

بازی Shadow Fight 4: Arena

 سؤالات متداول بازی Shadow Fight 4

 چگونه در بازی Shadow Fight 4 قوی‌تر شویم؟

برای بالابردن سطح حساب خود، باید قهرمانان قفل را که قبلاً قفل نشده‌اند، بالا ببرید. برای انجام این کار، به کارت‌های طلا و قهرمان نیاز دارید. هر دو منبع را می‌توان برای اکثر فعالیت‌های بازی به دست آورد. وقتی تجربه کافی از حساب کاربری داشته باشید، سطح آن بالا می‌رود. برای هر سطح حساب جدید، ویژگی‌های همه قهرمانان 10٪ افزایش می‌یابد.

 سبک بازی Shadow Fight 4: Arena چگونه است؟

در Shadow Fight 4: Arena، شما یک تیم رویایی متشکل از 3 مبارز ایجاد می‌کنید تا تیم دشمن را شکست دهید. همه قهرمانان دارای توانایی‌های منحصربه‌فرد قابل ارتقا هستند که با یکدیگر تعامل دارند و می‌توانند سطح خود را ارتقا دهند. مبارز مناسب را برای مقابله با تاکتیک‌های دشمن انتخاب کنید و در نبرد پیروز شوید. قهرمان خود را مانند یک بازی مبارزه‌ای کلاسیک کنترل کنید و یک تجربه مبارزه در سطح کنسول را در دستگاه تلفن همراه خود دریافت کنید.

 در Shadow Fight 4: Arena چگونه مقابل یک دوست بازی کنیم؟

برای بازی در برابر یک دوست، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. حالت بازی “Against a Friend” را در لابی انتخاب کنید.
  2. حالت “1v1” یا “3v3” را انتخاب کنید.
  3. روی دکمه “ایجاد” یا “یافتن” کلیک کنید.

اگر روی “ایجاد” کلیک کنید، می‌توانید یک اتاق ایجاد کنید و شناسه خود را با یک دوست به اشتراک بگذارید (شماره شناسه را در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد). اگر روی “یافتن” کلیک کنید، می‌توانید شناسه دوستی را وارد کرده و به اتاق او بپیوندید.

Shadow Fight 4: Arena

 چرا اشتراک‌گذاری Shadow Fight 4: Arena در تلفن همراه من در دسترس نیست؟

ابتدا بررسی کنید که آیا می‌توانید سیستم‌عامل اندروید را به نسخه 11 یا بالاتر به‌روز کنید. متأسفانه، برای دستگاه‌های اندرویدی زیر نسخه 9، و همچنین دستگاه‌های شیائومی / ردمی / اوپو و برخی دیگر از نسخه‌های 11، عملکرد «اشتراک‌گذاری» در حال حاضر در دسترس نیست.
این به دلیل محدودیت‌های فنی پلتفرم Andorid و محدودیت‌های سیستم‌عامل دستگاه‌های خاص است که در نتیجه عملکرد به‌درستی کار نمی‌کند و پاداش مناسب را ارائه نمی‌دهد. تیم سازنده سعی خواهد کرد راهی برای اضافه‌کردن این قابلیت به دستگاه‌هایی که در حال حاضر با به‌روزرسانی‌های بعدی بازی پشتیبانی نمی‌شوند، بیابد. اکنون می‌توانید از این ویژگی هنگام بازی از دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

امیدواریم که با این مقاله، شناخت شما از بازی Shadow Fight 4: Arena را افزایش داده باشیم. هم چنین برای نسخه ی قبلی این بازی یعنی 3 Shadow Fight نیز Promo Codes وجود دارد که بروز ترین و بهترین منبع برای دریافت ان وبسایت Www.Godcheat.Com  می باشد

 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا