گوناگون

چطور یک سفر ارزان به کیش را تجربه کنیم؟

در همه جای دنیا سفر به یک جزیره در دلِ دریا بسیار لوکس و هیجان‌انگیز است. از آنجاییکه هر چه خوبان همه دارند، ایران یکجا دارد؛ جزیره کیش نیز گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند و بساط تفریح و سرگرمی در هر گوشه و کنار آن به چشم می‌خورد. در معرفی کیش باید گفت که این جزیره زیبا بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس سبز شده است و سواحل درخشان و مرجانی آن خاطرات سفرتان را سرشار از زیبایی می‌کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید سفر به این جزیره هزینه‌ی بالایی دارد، با ما همراه باشید تا ارزان‌ترین راه سفر به کیش را نشان‌تان بدهیم.

ارزان‌ترین زمان سفر به کیش را انتخاب کنید!

گوش به زنگ باشید و مواقعی را برای سفر انتخاب کنید که کمتر کسی به فکر مسافرت می‌افتد. در سه دوره زمانی احتمال پایین بودن هزینه‌ی بلیط هواپیما و محل اسکان در کیش، وجود دارد: بعد از تعطیلات عید نوروز، در هنگام باز شدن مدرسه‌ها و چند روز مانده به سال تحویل!

اغلب مردم در تعطیلات نوروزی و تابستانی به دنبال سفر و گردش می‌روند. در این زمان از سال شهرهای توریستی با انفجار جمعیت رو به رو می‌شوند و جاذبه‌های دیدنی شهر را نمی‌‌توان درست و حسابی بازدید کرد. اما بلافاصله پس از تعطیلات نوروزی همه باید به سرکار برگردند و دانش‌آموزان نیز باید درس و مدرسه را جدی بگیرند. به این ترتیب بعید نیست که با کاهش تقاضا برای سفر، قیمت بلیط هواپیمای کیش و هزینه محل اسکان مسافران کاهش بیابد.

از سوی دیگر ممکن است سفر به کیش در تابستان با آن هوای بسیار گرم و شرجی، مناسب نباشد اما به دلیل تعطیلی مدارس تقاضا برای سفر به این نقطه از کشور بالا است. به خصوص در شهریور که هوا رو به خنکی می‌رود، گردشگران بسیاری به این جزیره که به نگین خلیج فارس شهرت دارد، سفر می‌کنند. اما با بازگشایی مدارس در ابتدای مهر و کاهش تعداد سفرها به این منطقه، احتمالا هزینه سفر به کیش برای‌تان ارزان‌تر تمام خواهد شد. ضمن این که از هوایی خنک و مطبوع برخوردار می‌شوید.

توجه داشته باشید که در زمستان هوای کیش عالی است و بسیاری از گردشگران برنامه سفرشان را به این موقع از سال موکول می‌کنند و به این ترتیب بلیط ارزانی پیدا نخواهید کرد. با این حال، چند روز مانده به سال تحویل وبسایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما و اجاره آنلاین اقامتگاه را بررسی کنید، احتمالا در این موقع از سال نیز که همه در بدو بدوی خریدهای نوروزی هستند، می‌توانید یک سفر عالی و ارزان به کیش داشته باشید.

ارزان‌ترین راه سفر به کیش

تخفیف‌ها را رصد کنید!

همانطور که پیش‌تر گفته شد، در بعضی مواقع از سال تقاضا برای سفر به کیش کاهش می‌یابد. در این زمان است که تخفیفات مختلف وارد عمل می‌شوند تا توجه افراد را به سمت و سوی سفر و معرفی کیش به عنوان جزیره‌ای توریستی بکشانند. اما چگونه از این تخفیفات با خبر شویم؟!

کافیست در گوشی موبایلتان، وبسایت‌های مختلف فروش بلیط هواپیما، اجاره آنلاین اقامتگاه و سایت‌های ارائه‌دهنده تور کیش را جستجو و بررسی کنید. در زمان خلوتی جزیره، هزینه بلیط‌های هواپیما کمتر از حد معمول می‌شوند و همچنین می‌توانید اقامتی ارزان‌تر را در هتل‌ها، ویلاها و حتی سوئیت‌های کوچک و جمع و جور تجربه کنید.

ارزان‌ترین وسیله نقلیه برای سفر به کیش را انتخاب کنید!

یکی از دغدغه‌های مهم سفر به کیش انتخاب وسیله نقلیه است. بسیاری از افراد هواپیما و پرواز به سمت جزیره را برای سفر انتخاب می‌کنند که راحت و سریع و البته گران است. اما نوع دیگر سفر، به صورت زمینی است که طرفداران خاص خودش را دارد. توجه داشته باشید که سفر زمینی به کیش در آخر به یکی از اسکله‌ها ختم می‌شود تا ادامه راه را دریایی طی کنید. در هر شهری که باشید می‌توانید با خودروی شخصی، قطار یا اتوبوس خودتان را به لب دریای خلیج فارس برسانید.

به این ترتیب کمی در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی خواهید کرد و در مسیر می‌توانید از شهرهای دیگری که سر راهتان است، مثل بندرعباس زیبا، دیدن کنید. با این اوصاف این را به خاطر داشته باشید که تنها ارزان تمام شدن سفر کافی نیست، چرا که در طول سفر باید به شما و همراهان‌تان حسابی خوش بگذرد. در نتیجه پیش از سفر به خلق و خو و سلیقه خودتان نیز رجوع کنید و بعد تصمیم بگیرید. به طور مثال ممکن است فردی از رانندگی طولانی کلافه و خسته شود اما فردی دیگر مسیر رسیدن به مقصد را جذاب بداند و سفری ماجراجویانه را ترجیح بدهد!

ارزان‌ترین راه سفر به کیش

بهترین و ارزان‌ترین اقامتگاه‌های کیش را اجاره کنید!

در معرفی جزیره کیش نیز باید گفت کیش هم مانند دیگر شهرهای توریستی ایران هتل‌های لوکس و مجلل، ویلاها، خانه‌ها و آپارتمان‌های مبله بسیاری را در خود جای داده است. در معرفی کیش باید بگوییم که در این جزیره هیچ نگرانی برای جا نخواهید داشت، چون در نزدیکی همه جاذبه‌های گردشگری آن اقامتگاه‌های مختلفی برای گردشگران مهیا شده‌اند.

اما اگر می‌خواهید هزینه‌های سفرتان را مدیریت کنید، بهترین گزینه اجاره سوئیت در کیش است. سوئیت‌ها یا آپارتمان‌های مبله کوچک قیمت مناسبی دارند و مستقل و راحت هم هستند. از سوی دیگر علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، با کمک وبسایت‌های معتبر اجاره اقامتگاه در زمان‌تان نیز می‌توانید صرفه‌جویی کنید. به این ترتیب که پیش از سفر یک سوئیت یا آپارتمان مبله مطابق با سلیقه و بودجه‌تان رزرو کنید تا به محض رسیدن به مقصد جایی برای رفع خستگی و تجدید قوا داشته باشید. در این صورت چمدان به دست، به دنبال پیدا کردن جایی برای اقامت نخواهید بود.

یکی از وبسایت‌های معتبر در زمینه اجاره ویلا و سوئیت، اتاقک است. اقامتگاه‌های کیش را می‌توانید در سایت اتاقک با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید تا در هنگام رسیدن به مقصد دغدغه‌ای نداشته باشید. خوب است بدانید که این وبسایت معتبر اجاره روزانه خانه، دارای پشتیبانی شبانه‌روزی است و اقامتگاه‌های آن از نظر بهداشتی استاندارد هستند. همچنین می‌توانید تصاویر اقامتگاه و امکانات آن را پیش از رزرو بررسی کنید و به این ترتیب انتخابی مناسب از میان هزاران گزینه موجود، خواهید داشت.

منبع

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا