گوناگون

همه چیز درباره کابینت نئوکلاسیک طوسی که باید بدانید!

کابینت نئوکلاسیک طوسی که از میان رنگ های شناخته شده برای سبک نئوکلاسیک، بسیار محبوب است و رنگ طوسی در این سبک طراحی به نوعی موجب مدرن دیده شدن طراحی و اجرا می‌شود. کابینت های آشپزخانه که رکن اساسی هر منزل محسوب می‌شوند دارای طرح ها و سبک های مختلفی هستند، دو نوع شناخته شده برای اجرای کابینت، سبک کاملا مدرن و سبک کلاسیک است ولی محبوب ترین نوع کابینت که در بین خانواده های ایرانی نیز ترجیح داده می‌شود، سبک طراحی نئوکلاسیک است.

کابینت نئوکلاسیک چیزی ما بین کلاسیک و  مدرن

کابینت های نئوکلاسیک از نظر ظاهر ما بین دو سبک کلاسیک و مدرن قرار می‌گیرن. چنانچه از شلوغی کابینت های کلاسیک و یا سادگی بیش از حد سبک های مدرن کابینت خوشتان نمی‌آید بدون شک سبک کابینت نئوکلاسیک مناسب شما و خانه و همچنین خانواده شما خواهد بود.

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک طوسی رنگ

کابینت کلاسیک

کابینت های کلاسیک در چند مدل اصلی طبقه بندی می‌شوند:  کابینت کلاسیک ممبران، کابینت کلاسیک روکش چوب، کابینت کلاسیک رومی و کابینت کلاسیک چوبی. اکثر کابینت های سبک کلاسیک شامل یکی از این مدل ها هستند، این سبک طرفدار های بسیاری دارد و در کش.ر ما هم مورد استقبال قرار گرفته است.

کابینت آشپزخانه مدرن

مدرن بودن را در این سبک میتوان با عنوان ساده‌گی نیز معنی کرد کابینت های مدرن آشپزخانه به نوعی ساده ترین و بی آلایش ترین نوع کابینت هستن که در اغلب موارد برای جلوگیری از شلوغی بیشتر از نصب و استفاده از دستگیره کابینت نیز پرهیز می‌شود. طراحی هایی که بدون هیچ نوع ابزار، منبت کاری و یا تاچ کابینت اجرا می‌شوند.

کابینت نئوکلاسیک طوسی برای چه دکور و خانه ای مناسب است؟

مزیت استفاده رنگ طوسی مخصوصا طوسی فیلی این است که عنوان رنگ خنثی شناخته می‌شود و به راحتی در کنار سایر عناصر آشپزخانه قابل استفاده است. هود، سینک، اجاق گاز و یا یخچال فریز رنگ سیلور در کنار کابینت های طوسی زیبایی یکنواختی به محیط آشپزخانه می‌دهد ولی شما محدود به انتخاب رنگ سیلور برای عناصر محیط نیستید، رنگ های مشکی و سفید نیز به خوبی با رنگ طوسی ست و ترکیب می‌شود.

کابینت نئوکلاسیک مناسب دکور هر خانه

کابینت طوسی با چه رنگی ست میشه؟

رنگ های تونالیته سبز و قرمز ، در هر بازه رنگی از کرم نارنجی گرفته تا عنابی و از بازه رنگ های سبز کمرنگ تا سبزهای دودی ، می توانند مکمل های عالی در کنار ست رنگ طوسی به شمار روند.

انواع کابینت نئوکلاسیک طوسی

کابینت های طوسی نئوکلاسیک در کنار رنگ های دیگر اجرا می‌شوند، یکی از بهترین رنگ ها برای ترکیب و استفاده در کنار رنگ طوسی بدون شک رنگ سفید خواهد بود.

  • کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی
  • کابینت نئوکلاسیک طوسی روشن
  • کابینت نئوکلاسیک طوسی و چوب

کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی

همان طور که اشاره شد رنگ سفید در کنار رنگ طوسی ترکیب بی نظیری ایجاد می‌کند. طراحان نسبت به سلیقه و خلاقیت خود در ترکیب های مختلفی این دو رنگ را استفاده می‌کنند. به عنوان مثال رنگ طوسی برای درب های های کابینت و رنگ سفید به عنوان صفحه کابینت میتواند یک انتخاب عالی باشد.

کابینت نئوکلاسیک طوسی روشن و کمرنگ

رنگ طوسی طیف های مختلفی دارد که انتخاب ما بین این طیف های رنگ کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. چنانچه محیط آشپزخانه دارای نورگیر کمی است، میتوانید از زنگ طوسی روشن بهره ببرید و یا اینکه اگر دارای محیطی نورگیر هستید از رنگ طوسی پر رنگ در کنار سفید مات برای کابینت های آشپزخانه استفاده کنید رنگ طوسی فیلی در میان زیف های مختلف این رنگ بیشتر مورد استقبال قرار گرفته ولی در کل به سلیقه و ترجیح شما بستگی دارد.

کابینت نئوکلاسیک طوسی و چوب

رنگ چوب و یا قهوه ای در کنار طوسی چنانچه به جا و درست ترکیب شوند میتواند تجربه فوق العاده ای برای شما رقم بزند و برعکس چنانچه درست و به جا استفاده و ترکیب نشوند مبتواند شما را در پایان کار با یک فاجعه بسیار بزرگ روبرو کند بنابراین در انتخاب این رنگ اختیار کار را به طراحان و معماران طرح بدهید.

کابینت مدرن طوسی و سفید

در کابینت های مدرن هم مانند سبک های نئوکلاسیک رنگ طوسی بسیار کاربرد دارد. ترکیب رنگ سفید براق و یا مات در کنار رنگ طوسی زیبایی بسیاری به کابینت های آشپزخانه مدرن می‌بخشد. برای ساخت کابینت های مدرن بشتر از ورقه های ام دی اف هایگلاس براق استفاده می‌شود که رنگ سفید براق یک گزینه بسیار مناسب است تا در کنار طوسی استفاده شود.

کابینت مدرن طوسی

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. رنگ های کابینت نئوکلاسیک باید با دقت زیاد انتخاب شود رنگ طوسی فیلی به عنوان زیباترین رنگ و بهترین انتخاب برای کابینت های نئوکلاسیک است ولی باید دقت شود که از نوع رنگ با کیفیت استفاده شود تا ماندگاری رنگ و کیفیت مطلوبی داشته باشد

  2. کایبنت نئوکلاسیک سفید طوسی با رنگ طوسی فیلی و سفید مات باید با دقت و حساسیت زیاد کنار هم ترکیب و استفاده شوند و همچنین تاچ و زیر چراغ ها در این نوع کابینت اهمیت زیادی دارند

  3. طوسی روشن و فیلی برای کابینت های نئوکلاسیک بسیار زیبا در میاد وقتی که در کنار رنگ هایی مانند سبز و مشکی استفاده بشه زیبایی بی نظیری داره

  4. رنگ طوسی با سبز یشمی تو کابینت ترکیب عالی هستش مخصوصا با دستگیره های مشکی

  5. کابینت های نئوکلاسیک و یا مدرن طوسی یکی از مورد علاقه های من دیزاین خانه و آشپزخانه هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا