گوناگون

معرفی سایت اعلام نتایج تیزهوشان+روش ورود به سامانه اصلی

این مقاله راهنمای ورود به سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 1402-1403 است. داوطلبان آزمون میتوانند برای دریافت نتایج قبولی در زمان اعلام شده به سایت azmoon.medu.ir اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم مراجعه نمایند. مشاهده نتایج قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود دانش آموزان توجه داشته باشند که نیازی به مراجعه حضوری نیست.

سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 1402-1403

سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم به نشانی azmoon.medu.ir است. تمامی امور ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم تا اعلام نتایج، ثبت اعتراض به نتایج و … از طریق سایت تیزهوشان نهم به دهم مطابق مراحل زیر انجام می شود. درصورت وجود هرگونه مشکل در ورود به سایت تیزهوشان نهم به دهم می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید:

  • اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
  • دریافت کارنامه عدم قبولی
  • ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم
  • شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت تیزهوشان
  • برای ورود به سایت تیزهوشان نهم به دهم نیاز به رمزعبور همگام دارید، اگر رمز را در اختیار ندارید، می توانید برای کسب راهنمایی و دریافت رمز عبور همگام با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

azmoon.medu.ir  ورود مستقیم به سایت تیزهوشان پایه دهم 1401-1402

azmoon.medu.ir  نشانی سایت رسمی مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401-1402 وزارت آموزش و پرورش است. این سایت تنها سامانه رسمی برای مدارس تیزهوشان کل کشور در پایه ششم به هفتم میباشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج تیزهوشان میتوانید به وب سایت خبرینو مراجعه و یا اینجا کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا