معرفی و بررسی ارزهای دیجیتالارز دیجیتال

معرفی ارز دیجیتال بایننس کوین با نماد بی‌ان‌بی (BNB)

ارز دیجیتال BNB

ارز دیجیتال بایننس کوین با نماد بی‌ان‌بی (BNB) که ارزدیجیتیال مخصوص صرافی بایننس است وارد بازار شد. این ارز تعداد محدودی دارد و تا یک تاریخ خاصی قرار است که ماین شود، پس از آن تمام کوین‌ها بین مردم خرید و فروش می‌شوند. دلیل اصلی اینکه صرافی بایننس همچین ارزی را طراحی و تولید کرد، توسعه خود و معرفی کردن بیشتر خود به کاربران بود. با بررسی ارز دیجیتال بایننس کوین همراه مجله ویکی باشید.

معرفی ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB)

معرفی ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB)

بی‌ان‌بی (بایننس کوین)، ارز دیجیتال صرافی بایننس است که در سال ۱۳۹۵ (2017) به منظور توسعه خود، این رمز ارز را به بازار عرضه کرد. برنامه بایننس این است که حداقل ۲۰۰ میلیون از این ارز دیجیتال را در اختیار کابران قرار دهد. همانند بیت‌کوین که در سال ۱۵۱۸ (2140) آخرین بیت‌کوین ماین می‌شود و دیگر بعد از آن قرار نیست استخراج شود.

در سال ۱۳۹۵ (2017) توسط یک ICO (ارز اولیه) این ارز ارائه داد شد. در آن سال، بی‌ان‌بی ICO خود را با میزان ۱۰۰ میلیون بی‌ان‌بی اجرا کرد که در این ارزه، هر اتریوم معادل ۲۷۰۰ بی‌ان‌بی و هر بیت‌کوین معادل ۲۰ هزار ارز دیجیتال بی‌ان‌بی بود. ناگفته نماند که تمامی بی‌ان‌بی‌ها قبل از این برنامه‌ها ساخته شده بودند. در ابتدا ارز دیجیتال بایننس کوین بر روی بستر بلاکچین اتریوم بود و از خود یک بلاکچین اختصاصی نداشت. اما رفته رفته بلاکچین مخصوص خود را راه اندازی کرد و ارز خود را بر بستر بلاکچین خود قرار داد.

از آنجایی قرار است در کل تنها ۲۰۰ میلیون ارز دیجیتال BNB تولید شود و به صورت ارزه اولیه ارائه شده و کنترل آن دست خود صرافی ارز دیجیتال بایننس است، پس در نتیجه نمی‌توانید آن را استخراج کنید. همچنین معمولا شرکت‌های سازنده ارز های دیجیتال در یک بازه زمانی مشخص تعدادی ارز را خریداری می‌کنند و می‌سوزانند. عمل سوزاندن به معنای از رده خارج کردن آن ارز به منظور کنترل حجم تولید شده آن است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی بیت هامب (Bithumb)

ویژگی ارز دیجیتال بی‌ان‌بی (BinanceCoin)

ویژگی ارز دیجیتال بی‌ان‌بی (BinanceCoin)

با توجه به محبوبیت ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) و صرافی بایننس، شما می‌توانید در تمامی صرافی‌های موجود، بی‌ان‌بی را بخرید یا بفروشید. زمانی‌که شما در صرافی بایننس معامله‌ای را انجام می‌دهید همانند دیگر صرافی ها از شما کارمزد کسر می‌شود، اما اگر این کارمزد را از طریق بی‌ان‌بی پرداخت کنید، 25 درصد تخفیف شامل حال شما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی بیت استمپ (Bitstamp)

آیا ارزدیجیتال بی‌ان‌بی (BNB) مناسب سرمایه گذاری است؟

آیا ارزدیجیتال بی‌ان‌بی (BNB) مناسب سرمایه گذاری است؟

از آنجایی که ارز دیجیتال بی‌ان‌بی به صرافی بایننس وابسته است. هر چه بازار کریپتوکارنسی پیشرفت کند، قطعا صرافی بایننس هم پیشرفت خواهد کرد. در کنار آن هم ارز بی‌ان‌بی پیشرفت می‌کند.

اما از جنبه منفی بخواهیم ارز دیجیتال بایننس کوین نگاه کنیم اخبار خارجی و داخلی بسیار برروی ارزش بی‌ان‌بی تاثیر خواهد داشت. به عنوان مثال اگر خبری تحت عنوان هک شدن صرافی بایننس پخش شود، قیمت بایننس کوین به شدت افت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی صرافی بیترکس (Bittrex)

کیف‌پول های مناسب ارز دیجیتال بایننس کوین

با توجه به محبوبیت ارز دیجیتال BNB دیجیتال، بیشتره کیف‌پول‌های موجود توانایی پشتیبانی این ارز را دارند. کیف‌پول‌های سخت افزاری، نرم افزاری، تحت وب و … با خیال راحت ارز دیجیتال بایننس کوین خود را خریداری کنید و در بهترین کیف‌پول‌ها نگهداری کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا