سبک زندگی

علامت بیلی آیلیش یعنی چه؟ | معنی آدمک علامت بیلی آیلیش چیست؟

بیلی با توجه به استایل بدن خود و فیگوری که در عکس‌ها میگیرید، علامت بخصوصی از خود ثبت کرده است. در این مطلب میخواهیم بدانیم معنی علامت بیلی آیلیش یعنی چه؟

بیلی آیلیش یک پدیده خاص است. او خواننده ای است که در سال 2015، زمانی که فقط 13 سال داشت، به یک خواننده حرفه ای تبدیل شد. او بلافاصله محبوبیت پیدا کرد و همین امر او را به یکی از تحسین شده ترین هنرمندان دنیای مدرن تبدیل کرد. در نتیجه، او 6 گرمی در سال 2020 و 4 جایزه دیگر در سال 2021 دریافت کرد. با معرفی اینکه علامت بیلی آیلیش یعنی چه؟ با ویکی همراه باشید.

علامت بیلی آیلیش برای واتساپ

آیلیش در نوامبر 2015، زمانی که اولین تک آهنگ او در SoundCloud منتشر شد و توجه های زیادی را به خود جلب کرد، و خوانندگی حرفه اصلی او شد. انتشار آهنگ بعدی او حتی از موفقیت بیشتری برخوردار شد. آیلیش یک هنرمند آمریکایی متولد کالیفرنیا با ریشه های ایرلندی است که باعث خوشحالی طرفداران ایرلندی او شد.

علامت بیلی آیلیش یعنی چه؟

علامت بیلی آیلیش یعنی چی

معروف ترین علامت بیلی آیلیش در سال 2016 ساخته شد و به Blohsh معروف است. این یک شکل جالب با جنسیتی خنثی از انسان است که کمی مایل است و سر انتزاعی آن به سمت چپ، روی خط مورب شانه حرکت کرده است. بلوهش معمولاً به رنگ های زرد یا سبز اسیدی کشیده می شود که نشان دهنده روحیه سرکش خواننده و انرژی قوی او و البته رنگ موی قبلی او است. در ادامه به بررسی علامت های بیلی آیلیش از گذشته تا به امروز می پردازیم:

علامت بیلی ایلیش از 2016 – 2018

علامت بیلی آیلیش قدیمی

اولین لوگوی برند مجموعه‌ای از حروف بزرگ بلوکی گسترده بود که عبارت «Billie Eilish» را تشکیل می‌داد، در این لوگو هیچ فاصله‌ای حتی بین دو کلمه بیلی و آیلیش وجود نداشت. لوگو کاملاً سیاه بود تا حال و هوای اکثر آهنگ های او را منعکس کند.  این یک لوگوی جسورانه و سختگیرانه با فونت sans-serif بود که هر دو قسمت نام خواننده نزدیک به یکدیگر قرار گرفته بودند. این لوگو سیاه رنگ هیچ تزئین یا جزئیات پنهانی نداشت، فقط شیک و قدرتمند بود.

بیشتر بخوانید: شخصیت های شرور برتر انیمیشن ها در سال های گذشته

علامت بیلی ایلیش از 2018 – 2019

علامت بیلی آآیلیش قدیمی

تغییرات زیادی در سال 2018 در علامت بیلی آیلیش انجام شد. قابل ذکر است که حروف در حال حاضر شبیه فلز هستند و حجم زیادی در آنها وجود دارد. از این رو، آنها به شدت تحت سایه و نور قرار گرفتند. آنها نیز کج شده بودند و اکنون بین کلمات فاصله وجود داشت.


لوگو بیلی آیلیش قدیمی2019 -2021

علامت بیلی آیلیش برای پروفایل

نسخه 2019 شاهد تغییرات بیشتر بود. حروف اکنون به رنگ سفید گچی بودند و گویی یک دست نوشته است.

بیشتر بخوانید: نقاشی های کوبیسم به چه نقاشی هایی گفته می شوند؟


علامت بیلی آیلیش 2016 – تا به امروز

آدمک علامت بیلی آیلیش

این تنها نشانی است که خواننده از زمان آغاز به کارش در سال 2016 استفاده کرده است. شکلی ساده از یک فرد را به رنگ مشکی نشان می دهد (اگرچه اکنون اغلب سبز است، زیرا رنگ برند اوست) و سمت چپ آنها کمی برآمده است، گویی از شانه آویزان می شوند. به احتمال زیاد قرار بود اینقدر افسرده باشد.


2021 – تا به امروز

لوگو بیلی آیلیش

تا سال 2021، نام تجاری Billie به طلایی/زرد تبدیل شد. این هم در نمادین برند به طور کلی و هم ظاهر خودش منعکس شده است. در واقع، احتمالاً همه‌چیز مربوط به این واقعیت است که او به‌جای رنگ سبز قبلی، موهای خود را بلوند کرد – بنابراین، این تغییر به دلیل آن بود.

4.4/5 - (29 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا