گوناگونبازیسرگرمی

شخصیت‌های جدید نایک فورتنایت از چه ساخته شده‌اند؟

فورتنایت، بازی آنلاین رایگان اپیک، بتل رویال، یکی از بزرگترین بازی‌های جهان است و شامل برخی از معروف‌ترین شخصیت‌های معروف آن از جمله مرد عنکبوتی، بتمن، اوبی وان کنوبی، گوکو و دارث ویدر است.  اما اکنون زمان آن رسیده است که به دو شخصیت خیالی بزرگ برای ورود به فورتنایت سلام کنیم: مجموعه ای حساس از محصولات نایک به شکل مبهم یک انسان و زنی که به نظر می رسد کاملاً از مایع منی ساخته شده است.

آخرین خبرهای شخصیت‌های جدید فورتنایت

در پی افشای اطلاعات هفته گذشته، نایک روز سه‌شنبه رسماً اعلام کرد که یک دنیای غول‌پیکر با مضمون نایک را در بازی محبوب بتل رویال Epic ساخته (یا به عبارت دقیق‌تر فردی را برای ساختن آن استخدام کرده است). و به عنوان بخشی از این همکاری بین نایک و فورتنایت، بازی آیتم‌ها و پوسته‌های شخصیت جدیدی را اضافه می‌کند.

او می گوید:

 شخصیت های فوتنایت کمی عجیب هستند، برخی از شخصیت‌های گذشته که در Fortnite معروف ظاهر شده‌اند، از جمله نینجا (استریمر) و نسخه برهنه Peely the muza، چیزهای زیادی برای گفتن دارند. اما این شخصیت‌های جدید همکاری نایک حتی از این هم عجیب‌تر هستند.

به عنوان مثال، یکی از آنها مردی است که با کفش، توپ تنیس، بطری آب و سایر موارد مرتبط با ورزش پوشیده شده است (یا کاملاً از آن تشکیل شده است). چیزهای خیلی عجیبی! فکر می‌کنم این مرد وقتی دور می‌دود زیاد جیر می‌کشد.

شخصیت جدید دیگر زنی است که از هوا ساخته شده است؟ یا شاید لاستیک، مانند چیزی که در یک کفش نایک پیدا می کنید؟

منبع

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا