سرگرمیفیلم و سریال

سریال لوسیفر | پایانی جالب برای یک سریال کمیک بوکی

لوسیفر یکی از جذاب‌ترین سریال‌هایی است که بعد از کنسل شدنش بدست شبکه فاکس، توسط نتفلیکس احیا شد و تا 5 فصل داستان این شیطان جذاب و بامزه را به تصویر کشید. اگر طرفدار DC هستید و دنبال یک سریال خوب و سرگرم کننده می‌گردید یا حتی اگه طرفدار مارول هم هستید تماشای سریال Lucifer را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سریال لوسیفر بعد از گذشت 6 فصل به پایان خودش رسید و طرفدارانش را با انتهای راه شخصیت‌ها روبه‌رو کرد. پخش این سریال از سال 2016 در شبکه فاکس شروع شد اما پس از سه فصل کنسل شد، خوشبختانه بخاطر اعتراضات زیاد طرفداران، نتفلیکس ساخت فصل چهارم سریال را برعهده گرفت و این مجموعه محبوب ادامه پیدا کرد. این سریال در ژانر جنایی درام تولید شد اما اقتباسی از کمیک‌های فانتزی ورتیگو از شخصیت لوسیفر است.سریال Lucifer ابتدا یکی از شخصیت‌های کمیک سندمن بود و بعدها اسپین‌آفی رسمی برای خودش دریافت کرد و توانست به شخصیتی مستقل تبدیل شود. بعد از این اتفاق، لوسیفر به یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای کمیک تبدیل شد و خوشبختانه در دنیای سریال نیز همینطور بود.

سریال لوسیفر چند قسمت دارد

سریال Lucifer برای دوست‌داران این سبک بسیار جذاب بود و اکثر کسانی که آن را تماشا کرده‌اند به یکی از طرفدارانش تبدیل شدند و تا الان آن را دنبال کردند. یکی از دلایل محبوبیت این سریال بازی تام الیس و لورن جرمن در نقش‌های اصلی است که باعث میشود مخاطب بخواهد بیشتر آنها را ببیند. اتفاقات سرگرم کننده سریال و داستان‌های آسمانی آن نیز از مهم‌ترین جذابیت‌های این مجموعه است که در فصل 6 اوج آن را میبینیم و با سرنوشتی که مدت‌هاست منتظر رسیدنش هستیم روبه‌رو میشویم، سرنوشتی که تقریبا بهترین پایان ممکن برای داستان بود.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم The Road 2009 | بررسی خلاصه داستان فیلم سینمایی جاده ۲۰۰۹

خلاصه داستان سریال Lucifer

ششمین فصل سریال لوسیفر کیفیت ساخت خوبی داشت و با نگاهی به نمرات آن میتوان این موضوع را متوجه شد. نمره کامل از راتن تومیتوز و نمرات بالای 8 برای تمام قسمت‌ها در وبسایت IMDB میتواند تاییدی بر عالی بودن فصل پایانی این سریال باشد اما اینکه تا چه حد از اتفاقات آن راضی هستید به سلیقه شما بازمیگردد. این فصل که در 10 قسمت منتشر شد موفق شد برای قسمت‌های 9 و 10 خود نمرات 9.3 و 9 را به ثبت برساند و در نقطه خوبی به پایان برسد.
در این فصل با اینکه زمان به پایان رساندن داستان شخصیت‌ها بود اما شاهد معرفی یک شخصیت جدید هم بودیم که هیجان داستان را بسیار بیشتر کرد. دختر لوسیفر که یک فرشته/انسان بود پا به داستان گذاشت تا انتقام سختی‌هایی را که کشیده است از پدرش بگیرد اما همه چیز آنطور که انتظار داشت پیش نمیرود. حضور این شخصیت از تکراری شدن داستان جلوگیری میکند و ما و شخصیت‌های سریال را با معمایی بزرگ مواجه میکند. دلیل اینکه لوسیفر خانواده‌اش را ترک کرده است بزرگترین و آخرین راز سریال بود که در انتها حل شد و عشق اَبدی لوسیفر به همسر و دخترش ثابت شد.

خدا در سریال لوسیفر

انتهای سریال Lucifer پایان تقریبا تلخی را رقم زد بخصوص برای کلویی و روری که مجبور شدند در تنهایی زندگی‌شان را ادامه دهند اما پس از مرگ دوباره در آن دنیا با هم ملاقات کردند و تازه داستان جدیدی برایشان شروع شد. در کنار ماجراهای لوسیفر و دخترش داستان‌های دیگر سریال نیز ادامه پیدا کردند تا سرانجام خوش خودشان را بسازند. مِیز به عنوان یک اهریمن که بسیار تغییر کرده است بالاخره موفق شد ازدواج کند و حتی مشکلاتش با خواهر و برادرانش را هم کنار بگذارد. آدم و حوا نیز راه خودشان را پیدا کردند و مسیر جدیدی را شروع کردند. یکی از اتفاقات مهم این فصل در مورد اِلا لوپز بود که او هم بالاخره به هویت واقعی شخصیت‌های داستان پی برد و راز مهم آنها را کشف کرد بدون اینکه کسی او را در جریان بگذارد، البته این موضوع او را ناراحت کرده بود اما او هم در نهایت به این تیم الهی پیوست و به آنها کمک کرد تا لوسیفر جهان را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل | ژانر عاشقانه، کمدی و درام کره ای

یکی از نقاط قوت فصل آخر وفاداری آن به نقاط ابتدایی داستان و ادای احترام به آن بود. در فصل ششم شاهد مرور کردن اتفاقات قبلی سریال لوسیفر بودیم که به شیوه‌ای خلاقانه توسط کتاب دکتر لیندا انجام شد. زمانی که شخصیت‌ها در حال خواندن نسخه ابتدایی این رمان بسیار طولانی بودند ما دوباره نگاهی داشتیم به تمام اتفاقات تلخ و شیرین داستان که تا الان با آنها همراه بودیم و حالا باید با آن خداحافظی کنیم. خانواده دکتر لیندا به بالاترین درجه‌ای که ممکن بود رسیدند، اماندیل همانطور که از ابتدا باید قبول میکرد، تبدیل به خدا شد و فرزند آنها نیز بالاخره بال‌هایش را نشان داد. شخصیت دن هم که تقریبا از سریال حذف شده بود در این فصل به صورت روح بازگشت و در کنار دیگران حضور داشت. او هم در آخر توانست به بهشت برود تا پایان خوب و خوش برای سریال را به نهایت خودش برساند.
به هر حال این سریال نیز با تمام لحظات خوب و بدش امسال در فصل 6 به پایان رسید و برای همیشه از لیست سریال‌های نتفلیکس و آثار کمیک بوکی در حال پخش کنار رفت…

در انتها اگر به دنبال یک سریال مفرح می‌گردید، حتما سریال Lucifer را در لیست تماشای خود قرار دهید.

منبع

3.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا