گوناگون

بیواکت (Bioact)؛ اولین مرجع تخصصی جدول پخش شبکه های ایرانی و خارجی

سایت بیواکت با آدرس bioact.ir، یکی از سایت‌های تخصصی و مرجع در زمینه معرفی زمان پخش سریال‌ها، فیلم‌ها، مسابقات ورزشی و برنامه‌های تلویزیونی ایرانی و خارجی است. این سایت به صورت کاملا به روز و جامع، اطلاعات مربوط به برنامه‌های تلویزیونی کشورهای مختلف از جمله ترکیه، ایران، کره، هند، آمریکا و … را پوشش می‌دهد.

معرفی زمان پخش سریال‌ها و فیلم‌ها

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سایت بیواکت، معرفی زمان پخش سریال‌ها و فیلم‌ها است. این بخش به صورت بسیار منظم و دقیق، زمان پخش سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را در شبکه‌های مختلف تلویزیونی ایران و جهان، به همراه شبکه پخش و ساعت پخش، نمایش می‌دهد.

علاوه بر زمان پخش، این بخش اطلاعات دیگری مانند نام سریال یا فیلم، خلاصه داستان، بازیگران و کارگردان را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اطلاعات می‌تواند به کاربران کمک کند تا انتخاب بهتری برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی داشته باشند.

از جدول پخش های مورد علاقه کاربران می‌توان به جدول پخش های شبکه جم، جدول پخش شبکه نمایش، جدول پخش شبکه آی فیلم و جدول پخش شبکه سه اشاره کرد که نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرده است.

معرفی بیوگرافی بازیگران

بخش دیگری از سایت بیواکت، به معرفی بیوگرافی بازیگران اختصاص دارد. این بخش اطلاعات کاملی از جمله نام، تاریخ تولد، تحصیلات، فعالیت‌های هنری، ازدواج و … را در مورد بازیگران ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد.

این اطلاعات می‌تواند برای علاقه‌مندان به سینما و تلویزیون، بسیار مفید باشد. با مطالعه این اطلاعات، می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد بازیگران محبوب خود کسب کرد. همچنین در مواردی خاص بیوگرافی افراد پرحاشیه یا افرادی که در یک روز نام آن‌ها در صدر جستجوهای اینترنتی قرار می‌گیرد که به اصطلاح ترند شده باشد هم پرداخته می‌شود.

مسابقات ورزشی

شاید بتوان گفت محبوب‌ترین قسمت سایت بخش معرفی جدول پخش زنده مسابقات ورزشی است که معمولا شبکه ورزش، شبکه سه و شبکه پرسیانا اسپورت از مهمترین این شبکه‌ها محسوب می‌شوند.  این بخش زمان پخش مسابقات ورزشی مختلف از جمله فوتبال، بسکتبال، والیبال، کشتی و … را در شبکه‌های مختلف تلویزیونی، به همراه شبکه پخش و ساعت پخش، نمایش می‌دهد. علاوه بر زمان پخش، این بخش اطلاعات دیگری مانند نام تیم‌ها، تاریخ برگزاری، محل برگزاری و … را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برنامه‌های تلویزیونی

سایت بیواکت به معرفی برنامه‌های تلویزیونی نیز می‌پردازد. این بخش زمان پخش برنامه‌های تلویزیونی مختلف از جمله اخبار، مسابقه، برنامه‌های گفتگومحور، برنامه‌های طنز و … را در شبکه‌های مختلف تلویزیونی، به همراه شبکه پخش و ساعت پخش، نمایش می‌دهد. علاوه بر زمان پخش، این بخش اطلاعات دیگری مانند نام برنامه، موضوع برنامه، مجری برنامه و … را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

جمع‌بندی

برای خیلی از شما که از علاقمندان یک شبکه هستید حتما بارها پیش آمده که به دلیل مشغله کاری خود نتوانید در ساعت مشخص به تماشای برنامه مورد نظر خود برسید. در چنین شرایطی وجود سایت های مانند https://bioact.ir که در سریعترین زمان ممکن ساعت پخش و جزئیات پخش یک برنامه را در سریعترین زمان منتشر می‌کنند جهت برنامه ریزی برای یک روز ما بسیار مفید خواهند بود تا در زمان مشخص شده آماده تماشای برنامه مورد نظر خود باشیم؛ بنابراین اگر به سریال، فیلم و تلویزیون علاقه دارید، توصیه می‌کنیم که حتما سری به سایت بیواکت بزنید.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا