گوناگون

بهترین منطقه برای خرید ویلا در اطراف تهران

کردان کرج از محلهای در حال پیشرفت همجوار ساوجبلاغ می باشد که در سال های اخیر به علت ویژگی های مساعد آن ، رضایت خریداران خانه را به خود جلب نمونده است .
نزدیکی کردان تا کرج 20 دقیقه است و رفت و آمد در این مسیر خیلی راحت هست به همین خاطر اشخاص بسیاری برای خرید ویلا در کردان و تفریح راهی این ناحیه بکر می شوند.

آشنایی با منطقه کردان

کردان در استان کرج جزو محل هایی هست که هواداران خیلی زیادی دارد و خیلی از علاقه مندان برای خرید خانه در این اقلیم سرمایه گذاری می کنند زیرا این ناحیه خیلی باطراوت است و دارای درختانی کهن و با عظمت هست و با وجود ساخت و ساز و خانه های لاکچری ، کردان صقا و طبیعت خود را حفظ گردانیده است .
کردان پیش از سهیلیه کردان واقع شده و فاصله آن تا پایتخت قریب شصت دقیقه است و این نمایانگر آن هست که اهالی تهران با خرید ویلا در این اقلیم به سرعت می توانند خود را به آن برسانند.
اگر شما مایل به خرید مسکن در کردان کردان می باشید قبل از آن می بایست نسبت به یکسری از نکات دقت داشته باشید و آنگاه اقدام به خرید خانه و یا سرمایه گذاری کنید.

ویژگی منطقه کردان کرج

برخی از محلهای کردان ساوجبلاغ امنیت بهتری دارند و ملکی که ساخته شده است دارای همه خصوصیات یک ملک امن و ایمن می باشد .
اگر شما جزو اهالی تهران هستید باید مناسب ترین مسیر و معبر را تا کردان پیدا کنید . علاوه بر این باید ملکی که خریده اید در کمترین فاصله از محل سکونتتان باشد.
در بعضی مناطق کردان مراکز درمانی و رفاهی نیست اما در بیشتر مناطق آن ، این مراکز دایر هستند لذا اگر برای شما این مورد اهمیت دارد بهتر است که ویلای خود را در نزدیکی این مراکز بسازید تا دسترسی راحت باشد.
اما نگران نباشید مشاوران سایت زاویلا برترین ویلا در بهترین ناحیه کردان را به شما معرفی می کنند تا خریدی مطمئن و ایمن و سرمایه گذاری ای سودآور را تجربه کنید .برای مشاهده به روز ترین قیمت ویلا در کردان وارد سایت زاویلا شوید.

وضعیت آب و هوا در کردان

هوای کردان ساوجبلاغ در بسیاری از ماه های سال خوشایند و دلچسب است و برای مسافرت و تعطیلات بسیار مطلوب است و در این ناحیه خبری از دود و آلاینده ها نیست.
در کردان به خاطر وجود آب های زیرزمینی زیاد بسیار مشهور است و سطح آب در این نقطه بالا است به همین دلیل طبیعت آن جذاب، متحیر کننده و خوش منظر است .
همچنین به خاطر وجود آب مناسب و کافی در این منطقه خرید ملک استخردار بسیار رایج و طبیعی هست و ساخت و ساز استخر های روباز و سرپوشیده در کردان البرز زیاد شده است.

ویلا استخر دار در این منطقه

اگر دنبال ملک استخردار هستید ، زاویلا منطقه کردان را پیشنهاد می کند به دلیل اینکه در این منطقه متنوعی از ویلا های استخردار با ویژگی های مطلوب را می توانید پیدا کنید .
همواره برای افراد متقاضی این موضوع مهم است که خانه ی خود را در منطقه ای بخرند که آن منطقه تازه تاسیس نباشد تا از همه ی امکانات و رفاهیات ، برای خرید مسکن برخوردار شوند.
کردان همچون چهارباغ کردان جزو محل هایی است که قدمت زیادی دارد. و تپه های باستانی و درختان تنومند آن ، این موضوع را ثابت کرده اند و همین موجب گردیده است تا این ناحیه بسیار محبوب باشد.
به دلیل اینکه کردان یک منطقه قدیمی در کرج است دارای ویلا هایی فراوان با خصوصیات گوناگون هست .
ملک هایی که در کردان ساخته شده اند متراژ های مختلفی دارند و برای افراد با سرمایه ی کم هم بسیار مناسب هست .
علاوه بر این سبک ساختاری ویلاها با هم متفاوت هستند . ویلای تریبلکس ، دوبلکس ، فلت و… از ویلاهای رایج این منطقه اند که هواداران بسیاری دارند.
به همین علت ، تعدد خرید زمین در کردان کرج خیلی دیده می شود که این موضوع باعث شده است طرفداران بسیاری را به خود جلب نماید .
در سه چهار سال واپسین این منطقه مشهور تر گردید و رشد تصاعدی آن برای خریداران ویلا دوست داشتنی شده است و افراد برای سرمایه گذاری و خرید و فروش ملک و ویلا در کردان انگیزه بسیاری دارند چون می دانند که در آینده ای نزدیک سرمایه خود را چندین برابر کرده اند .

آخر

ما در سایت زاویلا به شما برای پیدا کردن بهترین ویلا و زمین کمک میکنیم. تیم زاویلا با داشتن مشاورانی حرفه ای در حوزه ملک ، به شما برای خرید کمک 24 ساعته میکنند. زاویلا در کنار شماست.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. میشه راهنمایی کنید که چطور میتونم زمین بخرم در کردان؟

    1. سلام . بله حتما
      وارد سایت زاویلا بشید ، بر روی یک ویلا کیلیک کنید و در قسمت مشخصات ویلا شماره ای که درج شده ، تماس بگیرید یا پیام دهید .
      به شما برای خرید زمین یا ویلا کمک میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا