معرفی و بررسی ارزهای دیجیتالارز دیجیتال

معرفی و بررسی ارز دیجیتال کرومیا (Chromia)

نکات مثبت و منفی ارز دیجیتال کرومیا

ارز دیجیتال کرومیا (Chromia) ارز رمزنگاری شده جدیدی است که اخیراً در بازار ارزهای‌دیجیتال بسیار محبوب شده است. کرومیا در زمینه برنامه‌های شخص ثالث و بلوک‌های مقیاس پذیر فعالیت می‌کند. این توکن در بستر اتریوم ساخته شده است. با مجله ویکی همراه باشید.

ارز دیجیتال کرومیا که پیشتر با نام Chromapolis شناخته می‌شد، یک بستر امن در بلاکچین برای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) است و هدفش بهبود مقیاس پذیری برنامه‌های غیرمتمرکز می‌باشد. کرومیا شامل شبکه‌ای از زنجیره‌های بلوکی است که می‌تواند برای تولید DApps توسط کاربران استفاده شود. Chromia بر اساس فناوری پایگاه داده رابطه‌ای ساخته شده است ، به معنای دهه‌ها فناوری سازمانی دنیای واقعی که در همه صنایع از آن استفاده می‌شود. از کرومیا می‌توان به عنوان یک بلاکچین خصوصی، عمومی یا ترکیبی استفاده کرد. از ویژگی‌های این توکن، توسعه سریع است.

کیف‌پول‌هایی از ارز دیجیتال کرومیا پشتیبانی می‌کنند

با استفاده از این شبکه، برنامه‌ها و بازی‌های اجتماعی غیرمتمرکز می‌توانند منطق کامل و امنیت داشته باشند. بلاکچین یک لیست از معاملات است. یافتن هر چیزی مستلزم جستجوی همه چیز از ابتدا تا انتها است. یک پایگاه داده رابطه‌ای، فناوری است که شبکه اجتماعی شما، بانک شما و همه برنامه‌های شما را تأمین می‌کند. این راه‌حل فنی کرومیا برای دنیای واقعی است.

بد نیست بدانید Green Assets Wallet اولین برنامه غیرمتمرکز سازمانی در بستر Chromia است که برای اعتبارسنجی اوراق قرضه سبز و گزارش تأثیرات طراحی شده است، که توسط کنسرسیومی از فعالان برجسته بازار سرمایه، کارشناسان امور مالی سبز و نوآوران فناوری ایجاد شده است. توکن کرومیا هم اکنون با نماد CHR در صرافی‌های معتبر معامله می‌شود.

کیف‌پول‌هایی از ارز دیجیتال کرومیا پشتیبانی می‌کنند

از آنجا توکن کرومیا یک کد استاندارد در شبکه اتریوم است، اغلب کیف‌پول‌هایی که از اتریوم پشتیبانی می‌کنند از کرومیا نیز بدون هیچ مشکلی پشتیبانی می‌کنند. اما امن‌ترین و بهترین کیف‌پول‌هایی که می‌توانید از آنها استفاده کنید شامل موارد ذیل می‌باشند.

  • تراست والت
  • مای اتر والت
  • ترزور
  • بلو اکسودیوس
  • نانو اس

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی ارزدیجیتال یو اس دی کوین (USD Coin)

نکات مثبت و منفی ارز دیجیتال کرومیا

نکات مثبت و منفی ارز دیجیتال کرومیا

در این بخش از بررسی توکن کرومیا ویژگی های مثبت و منفی این توکن را نعرفی می کنیم.

نکات مثبت ارز دیجیتال کرومیا

  • بستر تولید برنامه‌های dapps
  • مقیاس پذیر
  • قابل اعتماد
  • رو به توسعه و محبوب

نکات منفی ارز دیجیتال کرومیا

  • غیرقابل استخراج
  • جدید و ناشناخته

شما باید قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری در دنیای ارزدیجیتال تحقیق کافی انجام دهید و اطلاعات خود را افزایش دهید تا با خیالی آسوده سرمایه‌گذاری را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید: شبکه ارز دیجیتال تتا چیست؟ همه آنچه که باید درباره شبکه بلاکچین تتا بدانید

استخراج کرومیا

توکن کرومیا قابل استخراج نیست اما امکان استیک کردن و دریافت سود فراهم است، استیک کردن به این معنی است که شما مقداری ارز را در شبکه سرمایه گذاری (فریز) می‌کنید و در ازای این کار سود دریافت می‌کنید. این کار به ارتقای امنیت شبکه و ایجاد زنجیره‌های جدید کمک می‌کند. میزان پاداش دریافتی شما بستگی به مقدار ارز سرمایه‌گذاری شده و مدت زمان نگهداری آن در شبکه دارد.

 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا