دکوراسیونسبک زندگی

آشنایی با مبلمان اداری و ویژگی های مبلمان اداری حرفه ای

مبلمان اداری به همان اندازه برای محل کار مهم است که  مبلمان و لوازم خانگی شما اهمیت دارد .

هر دفتر و شرکت نیاز به انواع مبلمان اداری زیبا و شیک مانند میز مدیریت کنفرانس و دفتر, مبل و صندلی اداری. حتی شرکت هایی که فعالیت های خود را گسترش می دهند می توانند انواع مبلمان اداری را به مبلمان شرکت اضافه کنند. برای خرید مبلمان اداری استاندارد مراقب باشید زیرا مبلمان اداری شیک و مناسب علاوه بر زیبایی دکوراسیون نشان دهنده شهرت شرکت شما است و باعث راحتی و افزایش کارایی کارمندان می شود. اگر شما نیز به دنبال خرید یکی از بهترین انواع مبلمان اداری برای شرکت شما این مقاله به بررسی اهمیت خرید انواع مبلمان اداری ویژگی های مبلمان اداری حرفه ای و معرفی انواع مبلمان اداری جدید و شیک. با ما همراه باشید…

اهمیت خرید انواع مبلمان اداری چیست

امروزه اهمیت بیشتری به طراحی داخلی محل کار داده می شود و انواع مختلفی از مبلمان اداری برای این منظور تولید می شود. علاوه بر زیبایی دکوراسیون اداری-دلایل دیگری نیز برای انتخاب اصول مبلمان اداری وجود دارد که در ادامه به برخی از ارگن ها اشاره خواهیم کرد؛

ست های مبلمان اداری نقش تعیین کننده ای در دکوراسیون داخلی محل کار شما دارند.
مبلمان اداری مناسب و معقول-به طور چشمگیری افزایش غلظت و سرعت کار کارکنان.
مبلمان اداری استاندارد-نقش بسیار موثری در افزایش سلامت کارکنان شرکت یا دفتر دارند.
با انتخاب اصولی مبلمان اداری کارایی کار پرسنل افزایش می یابد.

ویژگی های مبلمان اداری حرفه ای

برای خرید انواع مبلمان اداری حرفه ای برای حفظ سلامت خود و کارکنان باید به استاندارد و ارگونومی توجه کنید. یکی از مهمترین ویژگی های مبلمان اداری حرفه ای این است که بعد از ساعت ها کار وقتی از روی میز بلند می شوید-کمترین ناراحتی را احساس نکنید-پاهایتان متورم نشده است-کمردرد و دست و گردن خود را نداشته باشید-ندیده اید. همچنین طراحی مبلمان اداری بسیار مهم است تا تمام نیازهای شما را به عنوان یک کاربر برطرف کند. به عنوان مثال صندلی کارمند تمام وقت باید با صندلی مشتری در اتاق انتظار متفاوت باشد. هنگام انتخاب و خرید انواع مبلمان اداری توجه داشته باشید که هماهنگی با دکوراسیون داخلی محل کار زیبایی این فضا را چند برابر می کند. استفاده از مواد با کیفیت در ساخت مبلمان اداری منجر به دوام بیشتر و طول عمر بیشتر این مبلمان می شود.

انواع مبلمان اداری مدرن و شیک

امروزه انواع مبلمان اداری مدرن و شیک توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است. در طراحی و تولید این سبک از مبلمان اداری اصول طراحی مدرن مانند طراحی حداقل و کاربردی با ارگونومی بالا در نظر گرفته شده است. بسیاری از دفاتر و شرکت هایی که می خواهند تجارت جدید خود را به نمایش بگذارند سعی می کنند از مبلمان اداری مدرن در دکوراسیون خود استفاده کنند. در این نوع مبلمان معمولا واحدها با استفاده از انواع پارتیشن های اداری تقسیم می شوند. مبلمان اداری مدرن علاوه بر ایجاد حریم خصوصی منحصر به فرد برای کارمندان باعث زیبایی محل کار و ایجاد فضای مدرن می شود. محتویات میز اداری مدرن و صندلی های اداری مدرن را برای روشنایی با انواع میز و صندلی های مدرن بخوانید.

انواع میز و مبلمان اداری مدل جدید

مبلمان اداری مجموعه ای از جدول که در بخش های مختلف شرکت و ادارات, چون اتاق کنفرانس, مدیریت کارکنان, مدیریت و سالن انتظار به کار گرفته شده است و انواع میز شد, اداری, صندلی, مبلمان, کتابخانه, پارتیشن, و غیره. دیوار در دسترس هستند. در انتخاب مبلمان اداری باید به مساحت دفتر یا شرکت-تعداد کارمندان و نوع تجارت-توجه کنید. انتخاب انواع میز و مبلمان اداری برای مدل جدید باعث می شود فضای داخلی دفاتر و شرکت ها شیک و مجلل به نظر برسد-راحتی و سلامتی همه افراد شرکت تضمین شده و کارایی کار افزایش می یابد.

انواع میز اداری

یک میز اداری که اصول ارگونومی در طراحی مشاهده شده است یک مورد مهم در هر شرکت است. نوع طراحی میز اداری باید به گونه ای باشد که مدیریت کاملا اشرافی باشد زیرا مدیریت باید همیشه نظارت و توجه به کار کارمندان داشته باشد. ابعاد این میز باید با توجه به نوع حرفه-مشاغل و نیازهای کارمندان انتخاب شود. معمولا از مواد ام دی اف با دوام و هزینه مناسب یا پوشش های ملامین و فرمیکا با ماندگاری بالاتر در ساخت این جداول استفاده می شود. اندازه مناسب میزها معمولا 120 تا 160 سانتی متر طول و 80 سانتی متر عرض دارد. انواع میز اداری شامل مدیریت جدول, مذاکره, و غیره., پذیرایی, و غیره. و غیره. لیسانس., کارمند, و غیره., و غیره., میزهای پیشخوان و بیش از پیشخوان تولید می شوند؛

میز مدیریت

یکی از لوازم ضروری در شرکت ها میز مدیریت است. این جدول نیاز به تجهیزات ویژه دارد و معمولا بهتر و با کیفیت تر از سایر جداول است. میز باید بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شود تا مدیر شرکت که ساعات بیشتری پشت میز دارد راحت تر باشد و به سلامت بدن خود کمک کند. معمولا میزهای مدیریتی دارای چندین قسمت هستند که در جای خود به یکدیگر متصل می شوند.

میز کنفرانس

در هر شرکتی برای کنفرانس ها و مذاکرات و جلسات اتاقی در نظر گرفته می شود که میز کنفرانس اداری یکی از مهمترین اجزای این اتاق است. جداول و کنفرانس های مذاکره براساس ظرفیت اتاق مذاکره یا کنفرانس طراحی می شوند. این جداول دارای اشکال متنوعی هستند-طرح ها و رنگ هایی که می توانند با توجه به دکوراسیون شرکت یا دفتر و اتاق کنفرانس مورد استفاده قرار گیرند-و در هماهنگی با سایر جداول. این میزها اغلب دارای ویژگی هایی مانند نصب تجهیزات صوتی و تصویری هستند. میزهای مدیریت و کنفرانس از سایر اجزای مبلمان اداری مهمتر هستند زیرا می توانند قدرت و کلاس شرکت را به مشتریان نشان دهند.

میز کارمند

کارشناس و کارمند میز در میان شایع ترین طراحی میز اداری امروز که مدرن تر و به روز هستند. مناسب بودن و کیفیت مدل میز کارمند باعث افزایش راحتی و کارایی کارمندان می شود.

کانتر

طراحی شیک میز اداری که با نام های دیگر به عنوان میز پذیرایی شناخته می شود-میز اطلاعات یا میز منشی مانند میز مدیریت و کنفرانس مهم است زیرا در ورودی قرار می گیرد و اولین مبلمان است که مشتریان هنگام ورود به شرکت می بینند.

انواع مبل و صندلی اداری

مبلمان اداری علاوه بر جذب مشتری تاثیر قابل توجهی بر فعالیت کارکنان دارد. صندلی نادرست و غیر اصولی می تواند باعث خستگی و کاهش بهره وری در کوتاه مدت به دلیل کمبود استانداردها و ارگونومی شود. انواع صندلی های اداری بسته به مدت زمان استفاده و استفاده-جنس و کیفیت متفاوتی دارند اما به طور کلی باید دارای ویژگی هایی باشند. صندلی اداری مانند نوع ارگن باید دارای انحنای مناسب برای حفظ حاشیه کمر باشد-لبه صندلی باید پر و گرد باشد-باید ضد عرق باشد تا کارمندان در استفاده طولانی مدت مشکلی نداشته باشند-باید با ارتفاع و انعطاف پذیری قابل تنظیم چرخ شوند-باید توانایی خم شدن به زاویه 110 درجه را داشته باشند و همچنین باید توانایی چرخش در همه جهات را بدون بلند شدن از صندلی داشته باشند. این صندلی نباید خیلی نرم و سفت باشد زیرا نرمی بیش از حد از حرکت افراد روی صندلی جلوگیری می کند. مبلمان و صندلی های اداری استاندارد در انواع صندلی های مدیریتی موجود است-کنفرانس – لیسانس-کنفرانس-انتظار و تنظیم مبلمان اداری؛

یک صندلی مدیریتی باید کیفیت و رابطه جنسی بهتری نسبت به سایر صندلی های اداری داشته باشد.
در انتخاب صندلی کارمندان باید به سلامتی-راحتی و عدم خستگی کارمندان توجه کنند.

صندلی های انتظار به صورت چندگانه یا تک طراحی و ساخته می شوند.
مجموعه ای از مبلمان اداری برای دفتر یا شرکت در بخش پذیرایی از مهمانان و مشتریان استفاده می شود و تاثیر زیادی بر جذب مشتریان و دید رقبا دارد.
صندلی های کنفرانس در مقایسه با سایر صندلی های اداری رنگ و پوشش متفاوتی دارند اما باید از راحتی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشند زیرا مردم برای مدت طولانی روی آن می نشینند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا