گوناگونفیلم و سریال

گل گدوت در فیلم Wonder Woman 3 به کارگردانی جیمز گان DC خواهد بود.

پس از استقبال منتقدان و اجرای ناامیدکننده “زن شگفت انگیز 1984” در باکس آفیس جهانی، بسیاری انتظار نداشتند که گال گدوت به دنیای دی سی بازگردد، به خصوص با بازسازی تحت هدایت جیمز گان و پیتر سافران.

با این حال، این بازیگر تایید کرده است که “Wonder Woman 3” در دست ساخت است و در واقع بخشی از این DC “جدید” خواهد بود.

در حال حاضر، تاریخ انتشار و جزئیات داستان برای قسمت سوم مشخص نیست. آنچه مسلم است این است که این اولین فیلم از این مجموعه خواهد بود که به کارگردانی جیمز گان و پیتر سافران ساخته می شود.

گمانه زنی های برخی رسانه های تخصصی حاکی از آن است که یکی از آنها ممکن است نقش کارگردان فیلم با بازی گال گدوت را نیز بر عهده بگیرد.

گدوت گفت: “من عاشق به تصویر کشیدن Wonder Woman هستم. این برای من بسیار نزدیک و عزیز است. آنچه از جیمز و از پیتر شنیدم این است که ما با هم Wonder Woman 3 را توسعه خواهیم داد.”

از آنجایی که طرفداران مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر درباره فیلم آینده هستند، این دو با وظیفه چالش برانگیز احیای دنیای DC روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۲۰۲۳ | معرفی فیلم های جدید 2023

اولین آزمایش، “میراث سوپرمن” است که دیوید کورنزوت و ریچل برازناهان را به عنوان زوج اصلی حضور دارند و از هنری کاویل و امی آدامز جایگزین می شوند. این فیلم همچنین دارای آثار جدیدی مانند ناتان فیلیون، ایزابلا مرسدس و ادی است.

گدوت خاطرنشان کرد: “من دیدم که آنها در حال آزمایش هستند، تست های مختلف صفحه نمایش را انجام می دهند، اما نمی دانم چه کسی آن را دریافت کرده است، اما به نظر می رسید که همه فوق العاده قانونی و با استعداد و عالی هستند.”

“بنابراین من برای آنها خوشحالم. این کار بسیار بزرگی است و شروع هیجان انگیزی برای هر بازیگری است، و برای هرکسی که قرار است بهترین شانس را داشته باشد و از سوار شدنش لذت ببرد آرزو می کنم.”

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا