گوناگونفیلم و سریال

شان ویلیام اسکات تنها 8 هزار دلار برای آمریکن پای دستمزد گرفت

در حالی که American Pie یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های کمدی دهه نود بود که با بودجه ۱۱ میلیون دلاری بیش از ۲۳۵ میلیون دلار فروش داشت (و میلیون‌ها دلار دیگر در DVD)، یکی از ستاره‌های آن دستمزد بسیار ناچیزی دریافت کرد. شان ویلیام اسکات، که فیلم را در نقش استیفلر دزدیده بود، در آن زمان یک تازه وارد به سینما بود و طبق مصاحبه اخیر، تنها 8000 دلار برای نقش خود به دست آورد.

به گزارش ددلاین، اسکات به ریک السن، مجری تلویزیون تلویزیونی گفت که پس از فیلم آنقدر بی‌قرار بود که به عنوان یک مرد چورو به باغ وحش لس‌آنجلس رفت. او بیشتر چک را صرف خرید یک تاندربرد مستعمل کرد و گفت که اگرچه پول بسیار کمی به نظر می رسد، “در آن زمان برای من پول زیادی بود.”

شان ویلیام اسکات تنها 8 هزار دلار برای آمریکن پای دستمزد گرفت

به هر حال، اسکات به زودی توانست شغل خود را در باغ وحش لس‌آنجلس رها کند، زیرا استیفلر به یک شخصیت برجسته تبدیل شد و نقش‌های اصلی را در کمدی‌های «سفر جاده‌ای» و «رفیق ماشینم کجاست» (که ممکن است به‌زودی دنباله‌اش را دریافت کند) برای او به ارمغان آورد که یک سال اکران شد. بعد. Stifler همچنین به یکی از اصلی‌ترین سریال‌های American Pie تبدیل شد و برای آخرین فیلم، American Reunion، ۵ میلیون دلار به دست آورد. به گفته THR، همبازی های او در آخرین فیلم خوش شانس نبودند و تنها بیگز، یوجین لوی و آلیسون هانیگان درآمد قابل مقایسه ای داشتند. سایر ستارگان این مجموعه فقط در بازه 500-700000 دلار درآمد داشتند و تارا رید فقط 250000 دلار درآمد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۲۰۲۳

ظاهراً این فرنچایز هنوز برای استودیو کاملاً همیشه سبز است و مجموعه‌ای از دنباله‌های DTV را تولید می‌کند و ظاهراً برنامه‌هایی برای فیلم پنجم در دست ساخت است (اگرچه احتمالاً رام‌تر خواهد بود) که در بیست و پنجمین سالگرد فیلم اول اکران می‌شود.

آیا از درآمد کمی شان ویلیام اسکات برای امریکن پای شگفت زده شده اید؟ در نظرات با مجله ویکی همراه باشید.

منبع

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا