گوناگونفیلم و سریال

خداحافظی نیکلاس کیج از سینما

تصمیم خیره کننده نیکلاس کیج پس از تماشای «برکینگ بد»

نیکلاس کیج بازیگر آمریکایی که بسیاری بازی‌های او را شاهکار هستند، مانند زمانی که بن ساندرسون را در «ترک لاس‌وگاس» بازی کرد و برای آن برنده اسکار شد، اما نظراتی درباره فیلم‌های کیج وجود دارد که می‌توان آنها را بدترین فیلم‌های تاریخ سینما دانست.

خبری که ما را مجبور به نوشتن این اطلاعات کرده است تصمیم فوری است که نیکلاس کیج می تواند بگیرد. کیج به تازگی تماشای یکی از شوکه‌کننده‌ترین و پربازدیدترین برنامه‌های تلویزیونی تاریخ را به پایان رسانده است، «Breaking Bad» و ستاره «Ghost Rider» تحت تأثیر بازی برایان کرانستون قرار گرفته است.

نیکلاس کیج به مناسبت آخرین فیلمش با عنوان «سناریو رویایی» مصاحبه ای با Uproxx انجام داده و در آن به چند نکته جالب اعتراف کرده است. پس از 45 سال انجام این کار و بیش از 100 فیلم، فکر می‌کنم تمام آنچه را که باید در مورد سینما بگویم، گفته‌ام. و دوست دارم با صدای بلند خداحافظی کنم و بگویم: “خداحافظ”. شاید سه یا چهار فیلم دیگر بسازم قبل از اینکه بتوانم این کار را بسازم و سپس امیدوارم که قالب را تغییر دهم و به روش دیگری برای بیان عملکردم بروم.»

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb

او همچنین اشاره کرد که فیلم‌های باقی‌مانده‌اش چگونه خواهند بود، زیرا می‌خواهد در مورد پذیرش فیلمنامه بسیار دقیق عمل کند. او در بیانیه ای که درست قبل از صحبت درباره آن گفت:

“من در روند انتخاب در آینده بسیار سخت گیر خواهم بود. اما برای ساخت فیلم دیگری، می خواهم قالب های دیگر را بررسی کنم. من بسیار علاقه مند به غوطه ور شدن در تلویزیون جریان اپیزودیک هستم.”

برداشت او از سریال «بریکینگ بد»

 

“پسرم به من گفت که بریکینگ بد را تماشا کنم. سال گذشته آن را دیدم و فکر کردم چیزی در آنجا وجود دارد، اما من ایده هایم را با شما در میان می گذارم که آنها را شکل می دهم. Breaking Bad عالی است و با تلویزیون باید قلابی برای نگه داشتن آن پیدا کنید. مردم برمی گردند. من کارهایی را دیده ام که اکنون می توانید با شخصیت ها و زمانی که برای بیان خود در نظر گرفته شده است انجام دهید. من برایان کرانستون را دیدم که در یک قسمت یک ساعت به یک چمدان نگاه می کند. ما وقت نداریم. که در یک فیلم بلند، شاید تلویزیون قدم بعدی برای من باشد. خواهیم دید.”

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های تاریخی ایران هالیوودی

سرانجام، چند روز قبل از اینکه نیکلاس 60 ساله شود (7 ژانویه)، او در مورد انگیزه خود در مورد فیلمبرداری صحبت کرد. «نمی‌دانم چیزی برای یادگیری از فیلم دارم یا نه و شاید چیزی برای یادگیری از تلویزیون داشته باشم»، و او در را برای اولین بار در برادوی نبسته است، اگرچه می‌خواهد زمان بیشتری را با خانواده‌اش بگذراند.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا