گوناگونفیلم و سریال

بازگشت Goose’s، گربه مورد علاقه طرفداران MCU The Marvels

گربه مورد علاقه طرفداران، Flerken Goose

یکی از تهیه کنندگان فیلم آینده MCU The Marvels گفت که گربه مورد علاقه طرفداران، Flerken Goose با داستانی غافلگیرکننده در این فیلم بازخواهد گشت. با مجله ویکی همراه باشید.

گوس، بیگانه ای به نام فلرکن که شبیه یک گربه خانگی به نظر می رسد، ظاهرا نقش مهمی در فیلم آینده مارول استودیوز The Marvels خواهد داشت.

در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی، ماری لیوانوس، تهیه کننده اجرایی گفت که بازگشت غاز به طور قابل توجهی در فیلم رقم خواهد خورد. لیوانوس به EW گفت: «او پر از شگفتی است. و او مطمئناً در طول این داستان چیزهای زیادی در سر دارد.”

گوس برای اولین بار در کاپیتان مارول استودیو مارول ظاهر شد در حالی که کارول دانورز گربه ای معمولی خانگی را قبول می کند تا اینکه شاخک های بیگانه خود را آشکار می کند. دانورز و نیک فیوری جوان بعداً متوجه می شوند که او در واقع موجودی است به نام فلرکن درست قبل از اینکه S.H.I.E.L.D آینده را خراش دهد. چشم چپ کارگردان از آن زمان، Goose یک شخصیت مورد علاقه طرفداران بوده است اما با وجود محبوبیتش در هیچ یک از مارول ها ظاهر نشده است.

اکنون، بیگانه در لباس مبدل در یک دنباله مورد انتظار بازخواهد گشت و دو گربه که قبلا نقش او را بازی کرده بودند، قرار است نقش خود را دوباره ایفا کنند. نمو و تانگو دو گربه واقعی هستند که گوز را در این فیلم به تصویر می‌کشند و ظاهراً آنها در صحنه فیلمبرداری همراه با بچه گربه‌های مختلف دیگری که استودیو در چندین صحنه از آنها استفاده می‌کرد، محبوب بودند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلمهای جادوگری هالیوود

گربه مورد علاقه طرفداران، Flerken Goose

در حالی که گوز ستاره اصلی حیوانات فیلم است، تریلرها صحنه هایی از چندین حیوان گربه مانند را نشان می دهند که در اطراف پرسه می زنند، که منجر به این گمانه زنی می شود که آنها نیز فلرکن هستند و ممکن است به خود غاز مرتبط باشند. نقش بچه گربه ها را بچه گربه های واقعی بازی می کردند که لیوانوس گفت که بازیگران و گروه را بسیار خوشحال کرد. به گفته او، برخی از اعضای خدمه حتی موارد مورد علاقه را انتخاب کردند و پس از فیلمبرداری با آنها وقت گذراندند.

The Marvels داستان خانم مارول کامالا خان (ایمان ولانی)، کاپیتان مارول لارسون و مونیکا رامبو از تیونا پریس را روایت می‌کند که زندگی‌های خود را با یکدیگر عوض می‌کنند که منجر به یک تیم فوق‌العاده می‌شود. این اولین کراس اوور برای کامالا و بت او، کارول دانورز است که از آنها به عنوان الهام بخش نام و شخصیت خود استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ماجراجویی در جنگل

استودیو مارول هیچ جزئیاتی در مورد نقش گوس در فیلم آینده ارائه نکرده است، اما این دو گربه به اندازه کافی در صحنه فیلمبرداری حضور داشتند که خدمه مجبور شدند آنها را برای صحنه هایی با بری لارسون که به خز آنها حساسیت دارد، ببرند. به دلیل آلرژی او، اغلب صحنه‌های تعامل او با فلرکن کاملاً با CGI تولید می‌شود، مانند آنچه در کاپیتان مارول بود.

The Marvels قرار است در تاریخ 10 نوامبر در سینماها اکران شود. کاپیتان مارول برای پخش در دیزنی پلاس در دسترس است.

منبع

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا