گوناگونفیلم و سریال

کریستوفر نولان و کارگردانی او در فیلم بعدی جیمز باند؟

کریستوفر نولان در حال صحبت درباره شایعاتی است که حاکی از آن است که او فرانچایز فیلم جیمز باند و کارگردانی فصل بعدی این فرنچایز را بر عهده گرفته است.

در یک مصاحبه جدید، کارگردان اوپنهایمر در نهایت به این موضوع می‌پردازد که آیا صحبت‌هایی که او کارگردانی فیلم اکشن را بر عهده خواهد داشت، حقیقتی دارد؟

«نه. متأسفانه این شایعات صحت ندارد، اما من بسیار هیجان‌زده هستم که اعتصاب به پایان رسیده است و همه ما می‌توانیم به کار خود بازگردیم.»

فیلم بعدی جیمز باند هیچ جدول زمانی برای اکران ندارد اما آخرین بازیگری که نقش مامور 007 را ایفا کرد دانیل کریگ بود. کریگ در سال 2006 پس از حضور پیرس برازنان در این نقش نمادین، این نقش را بر عهده گرفت. کازینو رویال اولین فیلم با نقش اصلی کریگ با Quantum of Solace بود که در سال 2008 اکران شد. کریگ نقش باند را در سال 2012 با Skyfall، در سال 2015 در Spectre و در نهایت در سال 2021 در No Time To Die بازی کرد.

مارتین کمبل، مارک فورستر، سام مندز و کری جوجی فوکوناگا کارگردانی فیلم های دوران کریگ بودند. کارگردان بعدی وظیفه بزرگ پیدا کردن یک بازیگر جدید برای ایفای نقش جیمز باند را بر عهده خواهد داشت که به طور بالقوه می تواند در یک مجموعه فیلم دیگر برای دهه آینده بازی کند.

د راین ویدیو میتوانید مصاحبه کامل نولان را ببینید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا