حیوانات خانگیسبک زندگی

چگونه از حیوانات خانگی مثل سگ در خانه مراقبت کنیم

سگ ها حیوانات خانگی عالی می باشند. همراهان فوق العاده ای هستند و می توانند بسیار سرگرم کننده باشند. شاید شما همیشه یک سگ می خواستید , اما احساس می کنم مثل خانه خود را است که خانه مناسب برای یک سگ نیست. اگر شما انتخاب می کنید سگ مناسب و متعهد به ساخت کار شما و سگ خود را با خوشحالی در خانه خود زندگی می کنند. همچنین می توانید به سگ فعلی خود کمک کنید تا با فضای جدید سازگار شود. چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای شاد و سالم نگه داشتن شما و سگ خود در خانه انجام دهید.


روش 1- فضای خانه خود را برای سگ دوستانه کنید

1- اتاق ها را ایمن کنید.

چه شما در برخورد با یک توله سگ جدید و یا سگ همراه شما تا به حال برای سال, شما نیاز به سگ خانه خود را ثابت. اولین قدم شما این است که اطمینان حاصل کنید که کل فضا برای سگ شما بی خطر است. از هر اتاق خانه عبور کنید و اطمینان حاصل کنید که برای سگ مناسب است.
در اشپزخانه و حمام کابینت های پایین را با قفل های ضد کودک محکم کنید. شما نمی خواهید هیچ پنجه کوچکی بتواند کابینت هایی را باز کند که وسایل تمیز کننده یا داروها را در خود جای دهد.
سیم های شل یا اویزان را در اتاق های دیگر ایمن کنید. جویدن اینها برای سگ ها خطرناک است.
اگر گیاهان خانگی دارید دور از دسترس باشید. سگها اغلب گیاهانی را می جوند که ممکن است مضر باشند.

2-مرزها را تعیین کنید.

سگ ها عاشق ساختار هستند. یک صاحب سگ خوب قوانین و دستورالعمل هایی را برای سگ فراهم می کند. این می تواند به ویژه هنگامی مفید باشد که در یک فضای کوچک با هم زندگی می کنید.
تصمیم بگیرید که سگ شما روی مبلمان مجاز است یا خیر. این یک اولویت شخصی است, اما یکی از شما نیاز به ایجاد حق زمانی که شما حرکت سگ خانه.
اگر سگ در مبلمان مجاز نیست, را که روشن. از دستورات و سیگنال های واضح استفاده کنید تا او را از کاناپه دور نگه دارید.
خانه سگ خود را تربیت کنید. حتی اگر سگ در حال حاضر شکسته خانه, زندگی در یک خانه می تواند یک تنظیم.
اطمینان حاصل کنید که سگ شما هنگام راه رفتن زمان ادرار و مدفوع فرا رسیده است. اگر سگ شما در تنظیم مشکل دارد با دامپزشک خود صحبت کنید.

3-فضایی برای سگ خود ایجاد کنید

سگ حیوانات دن هستند. این بدان معناست که دوست دارند فضای خاصی متعلق به خودشان داشته باشند. منطقه ای ایجاد کنید که سگ شما بتواند برای مدتی احساس امنیت کند و تنها باشد.
تربیت جعبه سگ خود را در نظر بگیرید. حیوان خانگی شما می تواند در حالی که در محل کار هستید یا در خانه نیستید در جعبه بماند.
در مورد نوع و اندازه جعبه با دامپزشک خود صحبت کنید. سگهای کوچک جعبه کوچکتر را ترجیح می دهند.
همچنین می توانید هنگام ساخت لانه برای سگ خود خلاق باشید. سعی کنید تخت سگ او را زیر میز قرار دهید. این می تواند یک فضای امن و امن برای جمع شدن او باشد.

4. سگ خود را تربیت کنید

سگ ها عاشق روال هستند. مدتی را صرف تربیت سگ خود کنید. این به هر دوی شما کمک می کند تا در یک فضای کوچک با هم زندگی کنید.
سگ خود را به کلاس های اطاعت ببرید. یک متخصص می تواند به سگ شما در تسلط بر مهارت هایی کمک کند که به او در زندگی شاد در خانه کمک می کند.
کلاس های گروهی اغلب ارزان تر هستند. این همچنین یک روش عالی برای کمک به سگ شما در یادگیری معاشرت با سایر حیوانات است.
مربی مناسب را پیدا کنید. از دامپزشک خود راهنمایی بخواهید. شما همچنین می توانید دوستان بپرسید, اعضای خانواده, و همکاران در صورتی که می خواهم به دیدار هر کسی.


5-با اضطراب جدایی کنار بیایید

یکی از مشکلات عمده نگهداری سگ در خانه اضطراب جدایی است. هنگامی که این اتفاق می افتد, سگ به خوبی با پشت سر گذاشت زمانی که شما سر کردن به کار و یا یک تعامل اجتماعی معامله نیست. این می تواند یک مشکل بزرگ در خانه ها باشد زیرا ممکن است همسایگان شما را اذیت کند.

پارس و زوزه نشانه های رایج اضطراب جدایی است. متاسفانه, شما ممکن است متوجه این اتفاق می افتد تا همسایگان خود شکایت.
سعی کنید به سگ خود کمک کنید تا بفهمد وقتی در خانه نیستید هنوز اتفاقات خوبی می تواند بیفتد. به عنوان مثال می توانید یک اسباب بازی پازل پر از غذای سالم مانند کره بادام زمینی کم چرب به او بدهید. پایان این کار ممکن است 20-30 دقیقه طول بکشد.
از مربی اطاعت خود بخواهید تا در مقابله با این موضوع به شما کمک کند. او می تواند به شما کمک کند سگ خود را تربیت کنید تا با تنها بودن سازگار شود.
به دامپزشک خود مراجعه کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که سگ شما از یک مشکل پزشکی اساسی رنج نمی برد.

روش 2-سگ خود را سالم و شاد نگه دارید

1-یک روال ایجاد کنید.

سگها وقتی ساختار داشته باشند بهترین عملکرد را دارند. شما می توانید با ایجاد یک ساختار قابل اعتماد با سگ خود به زندگی در خانه کمک کنید. به عنوان مثال هر روز در یک ساعت مشخص به سگ خود غذا دهید.
یک ساعت صبح و یک عصر برای تغذیه سگ خود انتخاب کنید. او از دانستن اینکه وعده غذایی بعدی او دقیقا چه زمانی فرا می رسد قدردانی خواهد کرد.
برای پیاده روی یک برنامه مشخص تنظیم کنید. سعی کنید هر روز صبح و عصر همزمان با سگ خود راه بروید. اگر شما یک سگ واکر در طول روز در مورد همان زمان هر بعد از ظهر بپرسید.
زمان پخش برنامه. اطمینان حاصل کنید که سگ شما می داند که در پایان هفته قصد دارد زمان طولانی و حتی سفر به پارک سگ را داشته باشد.

2-برخی از کمک های روزانه را در نظر بگیرید.

یکی از اشکالاتی از داشتن یک سگ در خانه خود را که شما به احتمال زیاد قادر نخواهد بود به سگ خود را دسترسی نامحدود به حیاط. به همین دلیل باید اقدامات اضافی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که توله سگ شما وقت کافی در فضای باز دارد. این می تواند مشکل باشد اگر شما کار خارج از خانه تمام وقت.
به فکر گرفتن سگ واکر باشید. حتی اگر سگ خود را می توانید بروید 10 ساعت بدون رفتن به حمام, این بدان معنا نیست که او نمی خواهد لذت بردن از برخی از هوای تازه.
شخصی را استخدام کنید که بیاید و ظهر 15-30 دقیقه سگ شما را پیاده روی کند. اکثر شهرها خدمات پیاده روی سگ مقرون به صرفه و قابل اعتماد دارند.
مهد کودک سگی را امتحان کنید. سگ شما ممکن است از بیرون رفتن از خانه برای معاشرت لذت ببرد.
به دنبال یک مهد کودک معتبر سگ در نزدیکی خانه خود باشید. بسته به هزینه ای که می توانید سگ خود را 2 یا 3 روز در هفته رها کنید.

3-روی لوازم خوب سرمایه گذاری کنید.

سگ شما برای شاد و سالم نگه داشتن او به برخی تجهیزات مادی نیاز دارد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که غذای مناسب را خریداری کرده اید. با دامپزشک خود در مورد نوع غذایی که برای سگ شما مناسب است صحبت کنید.
اسباب بازی های زیادی بخرید. سگ ها عاشق بازی هستند و بسیاری از سگ ها عاشق جویدن هستند. اسباب بازی هایی تهیه کنید که به شما امکان تفریح و بیان انرژی خود را می دهد.
سگ ها شخصیت های مختلفی دارند. اگر سگ شما به نظر نمی رسد علاقه مند در یک نوع از اسباب بازی, نگه داشتن تلاش گزینه های مختلف تا زمانی که شما پیدا کردن یکی که جلب علاقه خود را.
تخت سگ بخرید. سگ شما از داشتن جای خود برای حلقه زدن لذت خواهد برد. اگر اجازه ندهید حیوانات روی مبلمان شما سوار شوند بسیار مهم است که یک تختخواب راحت روی زمین تهیه کنید.

4-وقت با کیفیت را با هم بگذرانید.

بهترین راه برای شاد و سالم نگه داشتن سگ در خانه توجه به او است. هر روز وقت بگذارید و روی سگ خود تمرکز کنید. راه هایی برای تعامل غیر از تغذیه او پیدا کنید.
برای پیاده روی های طولانی وقت بگذارید. سگ خود را بلافاصله پس از انجام کار خود به داخل نبرید.
با سگ خود بازی کنید. برای تعامل با بازی هایی مانند واکشی یا پنهان کردن و جستجو وقت بگذارید.
با هم به پارک سگ بروید. سگ شما از زمان دویدن رایگان قدردانی خواهد کرد و شما دو نفر می توانید فضای زیادی برای بازی با هم داشته باشید.


روش3-انتخاب سگ مناسب برای شما

1-اولویت های خود را لیست کنید.

اگر شما در حال حاضر یک سگ, سپس شما در حال حاضر می دانیم که مناسب برای شما. اما اگر شما به دنبال برای اضافه کردن یک حیوان خانگی جدید به خانه خود را, نگاهی به برخی از زمان برای کشف کردن که نوع سگ بهترین جا زندگی خود و خانه خود را. ویژگی های مورد نظر خود را در یک سگ بنویسید.
یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که شما یک توله سگ می خواهید یا یک سگ بالغ. توله سگ اغلب زمان بیشتری را برای تمرین, بنابراین این را در ذهن.
شما می خواهید یک سگ است که نیاز به مقدار زیادی از توجه? یا شما برای بیشتر از یک نوع مستقل به دنبال? اینها سوالات خوبی برای پرسیدن از خود هستند.
سگ خود را صرف وقت در اطراف کودکان? برخی از نژادها با بچه ها بسیار بهتر از نژادهای دیگر هستند.

2-به دنبال یک سگ کوچکتر باشید.

این ایده خوبی است برای انتخاب یک سگ بر اساس جایی که شما قصد زندگی است. اگر شما در یک فضای کوچک زندگی می کنند, مانند یک اپارتمان, این ایده خوبی است برای انتخاب یک نژاد است که نمی خواهد بیش از حد بزرگ. اگر شما در حال حاضر یک سگ بزرگ, سعی کنید برای پیدا کردن یک خانه بزرگ.
انجام تحقیقات خود را. به وب سایت های مختلف نگاه کنید تا از نژادهای مختلف سگ مطلع شوید.
اگر شما با توجه به گرفتن یک توله سگ, حاصل کنید که شما می توانید پیدا کردن اصل و نسب خود را. سعی کنید بفهمید که وقتی کاملا رشد کرد وزن او چقدر خواهد بود.
محبوب نژادهای کوچک شامل بولداگ فرانسوی, چیهواهوا, و یورکشایر تریر. همچنین می توانید یک داشوند را در نظر بگیرید.

3-نژادی ساکت انتخاب کنید.

هنگامی که شما در یک خانه زندگی می کنند, همسایگان خود را بسیار نزدیک خواهد بود. مگر اینکه شما یک ساختمان با مانع نفوذ صدا عالی, شما باید سر و صدا در ذهن در هنگام انتخاب یک سگ نگه دارید. اگر قبلا سگ دارید سعی کنید راه هایی برای جلوگیری از پارس او پیدا کنید.
نژادهای مختلفی وجود دارد که به دلیل ساکت بودن کاملا شناخته شده اند. فکر می کنم در مورد گرفتن بوستون تریر یا میناکاری.
یک کاوالیر پادشاه چارلز اسپانیل ممکن است یک انتخاب خوب برای یک اپارتمان. این سگها ساکت و کوچک هستند.
اگر شما در حال حاضر یک سگ و او تمایل به پارس, نظر بازدید از یک مربی. می توانید راه هایی برای کمک به سگ خود در سازگاری با فضای جدید خود پیدا کنید.

4-سطح انرژی مناسب را انتخاب کنید.

انواع مختلف سگ ها مانند افراد دارای سطوح مختلف انرژی هستند. هنگامی که شما در یک خانه زندگی می کنند, سگ خود را احتمالا قادر نخواهد بود به حرکت در اطراف به همان اندازه که او را اگر او در یک خانه بزرگ با یک حیاط خصوصی زندگی می کردند. نگه داشتن یک سگ با سطح انرژی پایین در خانه خود را در نظر بگیرید.
به دنبال سگی باشید که نیازی به مشغله مداوم نداشته باشد. به عنوان مثال سگهای باست سگهای کم انرژی هستند.
شاید شما در حال حاضر یک سگ انرژی بالا دارید و باید به یک خانه بروید. شما باید اطمینان حاصل کنید که سگ خود را چندین بار در روز راه می روید و به او اجازه می دهید حداقل هفته ای یک بار ورزش شدید انجام دهد.

 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا