شبکه های اجتماعی

معرفی برنامه های تقسیم بندی عکس برای اینستاگرام

پروفایل کاربری هر فرد یا فروشگاه بعنوان ویترین آن‌ها عمل می‌کند و در صورتی که پروفایل فروشگاهی شما زیبا و جذاب باشد مسلما تعداد بیشتری فالوور به پیج شما جذب خواهند شد و در نتیجه می‌تواند روی میزان فروش شما نیز تاثیرگذار باشد. یکی از روش های جذاب تر کردن پروفایل اینستاگرام استفاده از عکس های پازلی است. این عکس ها با استفاده از برنامه تقسیم بندی عکس ساخته می‌شوند. در ادامه نحوه ساخت عکس پازلی با اپلیکیشن تقسیم بندی تصویر را به شما آموزش می دهیم.

عکس پازلی چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده که در پیج‌های مختلف شاهد پست‌هایی باشید که هر پست به تنهایی یک عکس ناقص باشد اما یک مجموعه‌ی 6تایی یا 9تایی از آن‌ها عکسی زیبا و بزرگ را تشکیل داده است. درحقیقت عکس پازلی یک عکس بزرگ است که به چند تکه‌ی کوچک با اندازه‌های برابر تقسیم شده و با قرار گیری درست در کنار یکدیگر یک عکس کامل را تشکیل می‌دهند.

به اینگونه عکس‌ها عکس‌های پازلی گفته می‌شود. استفاده از عکس پازلی در پروفایل کاربری اینستاگرام می‌تواند باعث جذاب‌تر و زیباتر دیده شدن پیج شما شود. به همین جهت این روزها برندهای زیادی از این روش برای زیباتر کردن پیج خود استفاده می‌کنند.

روش‌های ساخت عکس پازلی برای اینستاگرام

یکی از اصلی‌ترین و بهترین روش‌ها، برای تقسیم بندی عکس اینستاگرام استفاده از برنامه‌ی فتوشاپ است. این برنامه علاوه بر اینکه خروجی بسیار باکیفیتی به شما خواهد داد، به دلیل اینکه امکانات زیادی دارد می‌توانید تغییرات دلخواه بسیاری را روی عکس‌ها اعمال کنید و در واقع هیچ محدودیتی برای تغییر دادن عکس‌ها نخواهید داشت.

اما با توجه به اینکه استفاده از برنامه‌ی فتوشاپ علاوه بر داشتن یک لپ تاپ به دانش استفاده از این نرم افزار نیز نیاز داد، تمامی افراد نمی‌توانند از آن براحتی استفاده کنند. اما نگران نباشید! ما در این مقاله قصد داریم چند اپلیکیشن را که مخصوص گوشی است به شما معرفی کنیم تا درصورت نیاز بتوانید با استفاده از آن‌ها براحتی عکس‌های خود را پازلی کنید بدون اینکه نیاز به آموزش خاصی داشته باشید.

ما قبلا در اینبو دو برنامه تقسیم بندی عکس برای اینستاگرام را به شما معرفی کردیم که دارای آموزش کامل نیز می‌باشد. اما در این مطلب قصد داریم چند برنامه‌ی کاربردی دیگر برای پازلی کردن عکس اینستاگرام همراه با لینک دانلود هرکدام از آن‌ها برای Android و iOS را در اختیار شما قرار دهیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

برنامه‌های تقسیم بندی عکس برای اینستاگرام

اپلیکیشن 9Square

این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید از آن برای تقسیم بندی عکس‌های اینستاگرامی خود استفاده کنید. 9Square می‌تواند عکس‌های شما را به 9 خانه‌ی مربع شکل تقسیم کند و می‌توانید آن را بصورت کاملا رایگان برای گوشی اندروید یا آیفون خود دانلود کنید.

دانلود 9Square از گوگل پلی استور

دانلود 9Square از اپ استور

اپلیکیشن 9Cut

این اپلیکیشن نیز یک برنامه تقسیم بندی عکس عالی است که می‌توانید از آن برای ساخت الگوی گرید اینستاگرام استفاده کنید. استفاده از این برنامه بسیار ساده است و شما براحتی می‌توانید با استفاده از آن عکس‌های خود را به 9 قسمت مساوی تقسیم کنید. این اپلیکیشن نیز دارای دو نسخه‌ی اندروید و آی‌اواس می‌باشد.

دانلود 9Cut از گوگل پلی استور

دانلود 9Cut از اپ استور

اپلیکیشن Insta Squares

این برنامه نیز می‌تواند عکس‌های شما را به مربع‌های هم اندازه برای پست شدن در اینستاگرام تقسیم‌بندی کند. تنها مشکلی که این برنامه دارد این است که فقط برای گوشی‌های اندرویدی بوده و نسخه‌ای سازگار با iOS ندارد.

دانلود Insta Squares از گوگل پلی استور

اپلیکیشن PicSlit

این برنامه جز معدود برنامه‌های تقسیم بندی عکس است که می‌توانید عکس‌های تقسیم بندی شده را بصورت مستقیم در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و نیاز به ذخیره آن در گوش نیست. PicSlit رابط کاربری جذابی ندارد اما استفاده از آن بسیار راحت بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد. همچنین این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

دانلود PicSlit از گوگل پلی استور

دانلود PicSlit از اپ استور

اپلیکیشن Giant Square for Instagram

این اپلیکیشن بسیار مناسب کسانی است که ترجیح می‌دهند بجای یک برنامه که صرفا کار تقسیم بندی عکس را انجام می‌دهد، برنامه‌ای با چندین قابلیت دیگر مانند اضافه کردن افکت و… داشته باشند. همچنین به دلیل سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS تمامی افراد می‌توانند براحتی از آن استفاده کنند.

دانلود Giant Square for Instagram از گوگل پلی استور

دانلود Giant Square for Instagram از اپ استور

اپلیکیشن Grids – Feed Banner Pics

متاسفانه این برنامه تقسیم بندی عکس بسیار کاربردی فقط دارای نسخه‌ی iOS می‌باشد و با گوشی‌های اندرویدی سازگاری ندارد. با استفاده از  Grids – Feed Banner Pics می‌توانید به سادگی عکس خود را به عکس‌های کوچکتر با اندازه‌های مساوی تقسیم کرده و در اینستاگرام پست کنید.

دانلود Grids – Feed Banner Pics از اپ استور

نکته مهم در مورد برنامه تقسیم بندی عکس

توجه داشته باشید که بهتر است برای تقسیم بندی عکس‌های خود از عکس‌های بسیار باکیفیت استفاده کنید تا با کوچکتر شدن موارد داخل عکس و تقسیم شدن آن‌ها بین مربع‌های مختلف جزئیات عکس از بین نرفته و هنوز هم جذابیت اولیه خود را حفظ کند.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی چندین برنامه تقسیم بندی عکس پرداختیم که درصورت نیاز می‌توانید از فیلم آموزشی موجود در در سایت اینبو تحت عنوان ” 8 نرم افزار برای گذاشتن عکس پازلی اینستاگرام” نیز استفاده کنید تا بتوانید عکس‌های پازلی جذابی برای پیج اینستاگرامی خود بسازید. اما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از عکس‌های پازلی می‌تواند باعث خستگی مخاطب شده و زیبایی پیج شما را نیز کمتر کند، پس سعی کنید در استفاده از این روش زیاده روی نکنید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من از برنامه 9Square استفاده میکنم و واقعا عالیه
    ممنون از مقاله خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا