گوناگونفیلم و سریال

شایعات ساخت دنباله فیلم سیمپسون ها دوباره داغ می شوند

شایعات درباره The Simpsons Movie 2 پس از آخرین حرکت از کمپانی فاکس قرن بیستم در حال افزایش است. روکس، الا مک کی، ممکن است بخشی از قراردادی باشد که باعث می شود بروکس برای دنباله ای بر فیلم سیمپسون ها بازگردد. بروکس سیمپسون ها را در کنار مت گرونینگ خلق کرد و هر دو بخشی از تیم فیلمنامه ای بودند که اقتباس فیلم پرفروش خود را در سال 2007 نوشتند. حدس زده می شود که بعد از الا مک کی، بروکس تیم نویسندگی سیمپسون ها را که شامل خود گرونینگ، آل ژان، مایک،  اسکالی، ریچارد ساکای و دیگران بود، دوباره دور هم جمع کند.

شایان ذکر است که بروکس یک نویسنده، تهیه کننده و کارگردان برنده جایزه اسکار است، همانطور که در Terms of Endearment و طبیعتاً برنده چندین جایزه The Simpsons دیده می شود. علاوه بر این، بازیگران الا مک‌کی یک بازیگر پر ستاره هستند، اما مکی (باربی) به عنوان نقش اصلی، و توسط جیمی لی کرتیس، وودی هارلسون، کمیل نانجیانی، اسپایک فیرن، آلبرت بروکس، و ستاره در حال ظهور آیو ادبیری پشتیبانی می‌شوند.

همانطور که The InSneider اشاره می کند، هر گونه ارتباط بین الا مک کی و سیمپسون ها شایعه ای است که در حال افزایش است. با این وجود، با توجه به تامین مالی فاکس قرن بیستم برای فیلم و شایعات منتشر شده درباره The Simpsons Movie 2 برای سال‌ها، ممکن است دلیل خوبی برای مشکوک شدن به بروزرسانی یک دنباله به زودی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2024

بحث در مورد ادامه احتمالی فیلم به سرفصل های اخیر در مورد این کارتون محبوب بر میگردد. فصل 35 سیمپسون ها، اپیزود 3 این شک را برانگیخت که سیمپسون ها با زمان تغییر می کنند، زیرا گفته می شد هومر دیگر بارت را خفه نمی کند. در حالی که این عمل با گذشت زمان کم کم کمرنگ شده بود، هر گونه گزارشی مبنی بر پایان دادن به این عمل با اثر هنری امضا شده مت گرونینگ از هومر که بارت را خفه می کند در فضای مجازی منتشر شد، با عنوان “چرا کمی کلیک می کنی–!!” این قبل از بازگشت آخرین قسمت با گگ با آخرین قسمت آن بود.

The Simpsons Movie که توسط کمپانی فاکس قرن بیستم توزیع شد، یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تمام دوران است، پس از شیر شاه در زمان اکرانش در سال 2007. این فیلم حدود 530 میلیون دلار در مقابل بودجه 75 میلیون دلاری فروخت. نامزد جوایز متعددی از جمله جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلم بلند انیمیشن شد. در خلاصه داستان فیلم سیمپسون ها آمده است: «پس از اینکه هومر آب شهر را آلوده می کند، اسپرینگفیلد توسط EPA در یک گنبد غول پیکر محصور می شود و سیمپسون ها فراری اعلام می شوند.

منبع

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا