فیلم و سریالسرگرمی

معرفی داستان و بازیگران سریال انتقام ازدواج کامل

سریال کره ای انتقام ازدواج کامل (Perfect Marriage Revenge)

سریال انتقام ازدواج کامل با ژانر درام، رمانتیک وفاتزی است. سریال کره ای انتقام ازدواج کامل در مورد داستان دختری است که در کودکی به فرزند خواندگی خانواده ای ثروتمند پذیرفته می شود. یو جی در این خانواده تنها است و هیچ گونه محبت و علاقه ای از طرف خانواده شامل حال او نمی شود. یو جی هرچه سعی میکند تابا پدر ومادر حتی خواهر کوچکترش رابطه عاطفی بر قرار کند، تلاش او بی نتیجه است.

سریال Perfect Marriage Revenge با بازیگری «سونگ هون » و «جونگ یو مین» سریالی جذاب و پر حادثه است که بیننده را به دنبال کردن این سریال ترقیب می کند. سریال انتقام ازدواج کامل محصول شبکه MBN است ودر 16 قسمت به نمایش در می آید. با تحلیل و بررسی این سریال در مجله ویکی همراه ما باشید.

سریال انتقام ازدواج کامل یا سریال کره ای است که توسط فیلم سازی به نام «اوه سانگ وون»  ساخته شده و «ایم سو را» نویسنده این سریال، نویسنده خوش ذوق کره ای است که فیلمنامه این سریال را به زیبایی تمام نوشته است.

اوه سانگ وون، در میان بازیگران سریال انتقام ازدواج کامل از تعدادی از هنرپیشگانی که در سریال جنجالی Love سریال قبلی این کارگردان نیز ایفای نقش کرده بودند، استفاده کرده است. در ادامه با معرفی سریال جذاب انتقام ازدواج کامل 2023 همراه ما باشید.

خلاصه داستان سریال انتقام ازدواج کامل 2023

داستان سریال انتقام ازدواج کامل کره ای

نقش اول این داستان، هان یی جو (جونگ یو مین)، دختر بزرگ خانواده ای است که در کودکی اورا به فرزندی قبول کرده اند. یی جو در خانوادهای ثروتمند زندگی می کند و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. یی جو از رفتار سرد خانواده رنج می برد و هر چه تلاش می کند توجه آنها را به خودش جلب کند بی فایده است. یو جی با مردی به نام سئو دو گوک (سونگ هون) ازدواج می کند…

تا این که یی جو شاهد کلاهبر داری مادرش می شود. «لی جونگ هی» با فروش محصولات تقلبی به مشتریان مرتکب جرم شده است و برای رهایی از دست قانون، یی جو را متهم معرفی کرده است. یی جو در همان روز، با دیدن درخواست طلاق، از طرف شوهرش یو سه هیوگ (اوه سونگ یو) به موضوع مهمی پی می برد. او متوجه رابطه خواهر کوچترش  با همسر خود می شود.

یی جو دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.  احساس پوچی و نابودی تمام وجودش را فرا می گیرد. آن خانه دیگر جای ماندن برای یی جو نیست. به همین خاطر از خانه فرار می کند. ودر راه دچار تصادف شدید می شود. اورا به بیمارستان می رسانند. ویی  جو زنده می ماند. ولی طولی نمی کشد که روی تخت بیمارستان به قتل می رسد. در صحنه بعد، یک سال قبل از تصادف، یعنی سال 2022 ا ز خواب بیدار می شود. او در این موقعیت زمانی هنوزنامزد یو سه هیوگ است.

یی  جو تصمیم می گیرد از خانواده و همسرش انتقام بگیرد. به همین منظور به دنبال مردی به نام «سئو دو گوک »است. سئو دو گوک کسی است که خواهر کوچک تر یو جی تلاش می کند با او ازدواج کند. یو جی تصمیم می گیرد برای تلافی خیانت خواهرش از سئو دو گوک خواستگاری کند….

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های پزشکی کره ای

بازیگران سریال انتقام ازدواج کامل 

سریال کره ای انتقام ازدواج کامل محصول کشور کره می باشد که در سال 2023 به کارگردانی «اوه سانگ وون» ساخته شده است. سریال انتقام ازدواج کامل یکی از سریال هایی است که امتیاز رضایت زیادی از بینندگان را کسب کرده است. این سریال به نویسندگی «ایم سورا» و به سفارش شبکه ام بی ان به نمایش درامده است.

جونگ یو مین (Jung Yoo Min) در نقش هان یی جو

بازیگران سریال انتقام ازدواج کامل

جونگ یو مین نیز یکی از بازیگران سریال انتقام ازداج بی نقص است. او متولد 10 ژوئیه سال 1991 درکره جنوبی بود و در موسسه هنر های سئول شروع به تحصیل کرد و در بخش با زیگری به فعالیت پرداخت. در سال 2016باسریال «سلام بیست سالگی من » ودر سال2012درسریال «سرزمین مقدس » جلوی دوربین رفت.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

سونگ هون (Sung Hoon) در نقش سئو دو گوک

بازیگران انتقام ازدواج کامل

او در 14 فوریه در سال 1983 در کره جنوبی به دنیا آمد. فارق التحصیل رشته جامعه شناسی و تربیت بدنی می باشد. فردی درون گرا ست و با موزیک ویدئو شروع به فعالیت هنری کرد. او در کودکی عاشق ورزش شنا بود.

در سریال داستان های جدید در نقش «گیسانگ » برای اولین بار در سال 2012  جلوی دوربین رفت و 4 سال بعد با سریال اوه ونوس معروف شد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو

جی جین هی (Jin Ji Hee) در نقش هان یو را 

سریال انتقام ازدواج بی نقص

جی جین هی، یکی از بازیگران سریال انتقام ازداج کامل، متولد 25 مارس 1992 در سئول کره جنوبی است که تحصیلاتش را در دانشگاه دونگ در رشته تحصیلی تئاتر به پایان رسانید. او فعالیت خود را در زمینه بازیگری از چهار سالگی با  سریال «دستمال زرد » شروع کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای بدترین شیطان

اوه سونگ یون (Oh Seung Yun) در نقش یو سهیوک

سریال انتقام ازدواج کامل قسمت اخر

اوه سونگ یون متولد 27 مارس 1991  است. او در رشته تئاتر و قیلم از دانشگاه هانیک مدرک گرفت و سریال «باران عشق » آغاز بازیگریش بود. او علاوه بر هنر پیشگی در زمینه صدا پیشگی هم فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای پشت لمس تو

لی مین یانگ (Lee Min Young) در نقش لی جونگ هه 

سریال کره ای انتقام ازدواج کامل

لی می یانگ در 6 فوریه سال 1976 در کره جنوبی چشم به جهان گشود. تحصیلاتش را در زمینه تئاتر و فیلم از دانشگاه دانکوک تمام کرد و با ایفای نقش درفیلم «این درد زن» به روی صحنه آمد و با بازی در سریال «تو فقط مال منی» مشهور شد. او با بازیگری به نام لی چان ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال زندگی درخشان من

جئون نومین (Jeon Noh Min) در نقش هان جین ونگ

بازیگران سریال کره ای انتقام ازدواج کامل

جئون در کره جنوبی در سال 1966 به دنیا آمد.تحصیلات او در زمینه زبان وادبیات انگلیسی است. وی تحصیلاتش را در دانشگاه سونجون  به پایان رسانید. اودر سریال های «ستاره در قلب من » و «خانواده سلطنتی » معروف شد و با کیم بویون ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت کره ای

گانک شین هیو (Kang Shin Hyo) در نقش سئو جونگ ووک

سریال کره ای انتقام ازدواج بی نقص

گانگ شین هیو در سال 1989 در کره جنوبی به دنیا آمد. دردانشگاه سجونگ در رشته هنرو فیلم تحصیل کرده است. با فیلم «رمان روسی » به روی صحنه آمد. همچنین در سریال «تحریف شده » در سال2017 هنر نمایی کرد.گانک شین هیو در زمینه دیسکوگرافی و تئاتر هم فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای هفت فراری

لی بیونگ جون (Lee Byung Joon) در نقش هانگ ون جائه 

سریال انتقام ازدواج کامل چند قسمت است

متولد سال1964 است که در کره جنوبی زندگی می کند. تحصیلات او در زمینه دکترای زبان و ادبیات کره ای  از دانشگاه دانکوک می باشد.

با فیلم «امپراطور ابدی » درسال 1995 شروع به فعالیت کرد. و با سریال «جواهری در قصر» در سال 2003 معروف شد. او علاوه بر بازیگری در تئاتر فعالیت دارد و آموزگار هم می باشد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال پادشاه سرزمین کره ای 

کیم یونگ سو (Kim Eung Soo) در نقش سئو یونگ کیون

فیلم انتقام ازدواج کامل

گیم یونگ سو در سال 1961 در کره جنوبی متولد شد فعالیت خودرا با تئاتر آغاز کرد ودرموسسه هنر سئول تحصیلاتش را به پایان رسانید. در سریال های «کاخ غربی » و «ملکه برفی » بازیگری کرده است. کیم هان یونگ نام همسر اوست ودارای دو فرزند می باشند.

نقد و بررسی سریال انتقام ازدواج کامل :

سریال انتقام ازدواج بی نقص در زمینه فیلم های درام وعاشقانه است که داستان فانتزی هم در آن دیده می شود. این داستان جذاب و خانوادگی درمورد دختر نقاشی است که به سرپرستی زن و شوهر پول داری پذیرفته شده است. پدر هان یی جو مدیر عامل شرکت هانوول است. والدین یی جو علاقه ای به او ندارند. یی جو هرچه تلاش می کند مورد توجه والدین وحتی خواهر کوچک ترش قرار بگیرد بی فایده است. بنابر این همیشه  از خانواده جداست.

یی جو با مردی به نام یونگ سه هیوک ازدواج کرده و در ازدواج خود احساس خوشبختی می کند. ولی متوجه می شود که مادرش محصولات تقلبی به مشتریان فروخته است و برای فرار از دست قانون یی جو را فروشنده مواد تقلبی معرفی کرده است.

در حالی که اون از بی مهری مادرش رنج می برد، داستان تلخ دیگری اتفاق می افتد. همسرش یو سه هیوگ روابط عاطفی با خواهر کوچکش بر قرار کرده و حتی به یی جو درخواست طلاق داده است. یی جو دیگر طاقت این همه تحقیر و تهمت را ندارد. از خانه فرار می کند و در راه دچار حادثه تصادف می شود. به بیمارستان که می رسد زنده است، ولی پس از مدتی در تخت بیمارستان به قتل می رسد.

در ادامه داستان سریال انتقام ازدواج کامل طبق روال فیلم های فانتزی، یی جو در یک سال قبل، که هنوز نامزد یو سه هیوک است، از خواب بیدار می شود و تصمیم می گیرد از خانواده و همسرش انتقام بگیرد. او به دنبال مردی به نام سئو دو گوک است که از او خواستگاری کند. این  مرد همان فردی است که خواهر یی جو تلاش می کرد با او ازدواج کند….

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال زنان کوچک کره ای

سریال کره ای انتقام ازدواج کامل

زمان پخش سریال انتقام ازدواج کامل :

سریال کره ای انتقام ازدواج کامل در 16 قسمت ساخته شده است که  این سریال از 28 اکتبر 2023 اماده پخش است. سریال perfect marriage revenge  روز های شنبه و سه شنبه در ساعت 21:50 از شبکه ام بی ان نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی کره ای عاشقانه دانشگاهی ؛ فیلم های مدسه ای کره ای

کلام آخر؛ سریال کره ای انتقام ازدواج کامل

در این مقاله با نقد و بررسی و معرفی سریال انتقام ازدواج کامل و معرفی بازیگران و همچنین کارگردان این سریال در کنار شما بودیم. با توجه به خلاصه داستان و ژانر سریال می توان گفت این مجموعه برای افرادی که به سریال های تلویزیونی کره ای یا ژانر درام فانتزی علاقمند هستند، انتخابی مناسب است.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا