بیوگرافیسرگرمیموسیقی

بهترین گروه های کی پاپ دخترانه | با محبوبترین گروه دخترانه kpop کره آشنا شوید

این روزها کمتر کسی است که درباره گروه های کی پاپ چیزی نداند. این گروه ها در بندهای دختر و پسر حسابی هوادار دارند و به محبوبیت بی نظیری رسیده اند. در این مقاله سعی داریم بهترین گروه های کی پاپ دخترانه را معرفی کنیم. همراه با مجله ویکی باشید.

لیست اسامی پرطرفدارترین گروه های کیپاپ دخترانه

در ادامه لیست محبوب ترین گروه های کی پاپ دختر در کره را خواهید خواند:

1. گروه کیپاپ دخترانه بلک پینک

گروه کیپاپ دخترانه بلک پینک

  • نام گروه : BLACKPINK
  • آغاز به کار از سال 2016
  • نام اعضا: جیسو، جنی، رزی و لیسا

BLACKPINK یک گروه موسیقی دخترانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد. اعضای این گروه عبارتند از جیسو، جنی، رزه و لیسا. BLACKPINK با آهنگ‌هایش به خاطر پرفروشی و محبوبیت بین المللی شناخته شده است. این گروه بارها در صدر جدول‌های موسیقی جهان قرار گرفته و توانسته است فروش بیش از ۹ میلیون آلبوم داشته باشد.

BLACKPINK با آهنگ‌هایش، تورهای جهانی، ویدئوهای موسیقی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی بسیاری از طرفداران خود را جذب کند. همچنین، اعضای گروه در صنعت مد نیز بسیار موفق بوده‌اند و به عنوان سفیران برندهای معتبری همچون Chanel، Dior، Puma و Adidas عمل کرده‌اند.

اعضای BLACKPINK به عنوان «فتحه‌های جدید» در صنعت موسیقی کره‌ای شناخته می‌شوند و با آهنگ‌هایشان برای دست‌یابی به هدف خود، یعنی تبدیل شدن به یکی از بزرگترین گروه‌های موسیقی جهان، تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواستگاری تجاری (Business Proposal)

گرلز جنریشن بهترین گروه دخترانه کیپاپ کرده

گرلز جنریشن بهترین گروه دخترانه کیپاپ کرده

  • نام گروه: Girls’ Generation
  • آغاز به کار از سال 2007
  • نام اعضا: تیفانی، یوری، هیونا، سویونگ، تائیون، جسیکا، سونی و یونا

Girls’ Generation یا همان SNSD، گروه موسیقی دخترانه کره‌ای است که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد. این گروه از ۸ عضو تشکیل شده است که شامل تیفانی، یوری، هیونا، سویونگ، تائیون، جسیکا، سونی و یونا است. Girls’ Generation با آهنگ‌هایش و رقص‌هایش به خاطر موفقیت بسیاری که در صنعت موسیقی کره‌ای کسب کرده‌است، شناخته شده است.

این گروه در حوزه‌های مختلفی از جمله موسیقی، فیلم، تلویزیون و تبلیغات فعالیت کرده‌اند. Girls’ Generation با فروش بیش از ۴ میلیون آلبوم، حضور در برنامه‌های تلویزیونی و تورهای جهانی، بیش از ۹ سال در صنعت موسیقی کره‌ای فعالیت کرده‌اند.

Girls’ Generation به عنوان یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه در آسیا شناخته می‌شوند. همچنین، این گروه به عنوان سفیران برندهای مختلفی همچون LG، Casio و Intel بازی کرده‌اند. Girls’ Generation با صدای قوی و رقص‌های زیبای خود توانسته است علاقه‌مندان بسیاری را به سمت خود جذب کند.

بیشتر بخوانید: انیمه جاسوسی | معرفی بهترین انیمه های جاسوسی جهان

گروه کیپاپ دخترانه رد ولوت

گروه کیپاپ دخترانه رد ولوت

  • نام گروه: Red Velvet
  • آغاز به کار از سال 2014
  • نام اعضا: آیرین، جویی، وندی، سولجی و یوجین

Red Velvet یک گروه موسیقی دخترانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد. اعضای این گروه عبارتند از آیرین، جویی، وندی، سولجی و یوجین. Red Velvet با آهنگ‌های پرانرژی و رقص‌های خود، هواداران زیادی در سراسر جهان به دست آورده است.

این گروه با فروش بیش از ۶ میلیون آلبوم، حضور در برنامه‌های تلویزیونی و تورهای جهانی، در صنعت موسیقی کره‌ای موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌است. Red Velvet همچنین به عنوان سفیران برندهایی همچون Coca Cola، Skechers و Samsung بازی کرده‌اند.

آهنگ‌های Red Velvet معمولاً از الکتروپاپ، رپ و R&B تشکیل شده‌اند و با صدای خوانندگان قوی و آهنگ‌های شاد و پرانرژی خود، بخش بزرگی از موفقیتشان را به دست آورده‌اند. Red Velvet به عنوان یکی از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی در کره جنوبی و سراسر جهان شناخته می‌شوند و فعالیت‌های خود را با همان انگیزه و انرژی ادامه می‌دهند.

ایت زی از گروه های پرطرفدار دختران کی پاپر کره

ایت زی از گروه های پرطرفدار دختران کی پاپر کره

  • نام گروه: ITZY
  • آغاز به کار از سال 2019
  • نام اعضا: یونا، ریا، لیا، چایون و یوجین

ITZY یک گروه موسیقی دخترانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد. اعضای این گروه عبارتند از یونا، ریا، لیا، چایون و یوجین. ITZY با آهنگ‌هایش و رقص‌هایش در سراسر جهان محبوبیت بسیاری به دست آورده است.

این گروه با آهنگ‌های الکتروپاپ و رقص‌های پرانرژی، هواداران زیادی را به خود جذب کرده است. ITZY با فروش بیش از ۲ میلیون آلبوم و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و تورهای جهانی، در صنعت موسیقی کره‌ای موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.

ITZY به عنوان یکی از فعال‌ترین و پرطرفدارترین گروه‌های دخترانه در کره جنوبی و جهان شناخته می‌شود و به عنوان سفیران برندهای معتبر مانند Adidas و Maybelline نیز فعالیت می‌کنند. این گروه با هدف تبدیل شدن به یکی از برترین گروه‌های موسیقی جهان، در حال کار و تلاش برای رسیدن به این هدف هستند.

گروه توایس از گروه های دختر محبوب کی پاپ کره

گروه توایس از گروه های دختر محبوب کی پاپ کره

  • نام گروه: TWICE
  • آغاز به کار: 2015
  • نام اعضا: ایون، جیهیو، جونگ یون، مینا، سانا، چایو، داهیون و ژیهیو.

TWICE یک گروه موسیقی دخترانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد. اعضای این گروه عبارتند از نایون، جیهیو، جونگ یون، مینا، سانا، چایو، داهیون و ژیهیو. TWICE با آهنگ‌های خود و رقص‌هایش در صنعت موسیقی کره‌ای و جهان محبوبیت بسیاری به دست آورده است.

این گروه با فروش بیش از ۱۵ میلیون آلبوم، حضور در برنامه‌های تلویزیونی و تورهای جهانی، در صنعت موسیقی کره‌ای موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است. TWICE همچنین به عنوان سفیران برندهای معتبر مانند Estée Lauder، Pocari Sweat و LG بازی کرده‌اند.

TWICE با آهنگ‌های الکتروپاپ خود و رقص‌های پرانرژی، هواداران زیادی را به خود جذب کرده است. این گروه به عنوان یکی از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی در کره جنوبی و جهان شناخته می‌شود. TWICE همچنین با برگزاری کنسرت‌های خود حضور فوق العاده‌ای در صنعت موسیقی دارد و تلاش می‌کند تا همچنان با تولید آهنگ‌های جذاب و رقص‌های پرانرژی، خود را نشان دهد و علاقه‌مندان بیشتری را به سمت خود جذب کند.

گروه کی پاپ دخترانه مامامو

گروه کی پاپ دخترانه مامامو

  • نام گروه: Mamamoo
  • آغاز به کار از سال: 2014
  • نام اعضا: سولار، مونبیول، وی و هوآسا

Mamamoo یک گروه موسیقی دخترانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد. اعضای این گروه عبارتند از سولار، مونبیول، وی و هوآسا. Mamamoo با آهنگ‌هایش و رقص‌هایش در صنعت موسیقی کره‌ای و جهان شناخته شده است.

این گروه با فروش بیش از ۵ میلیون آلبوم، حضور در برنامه‌های تلویزیونی و تورهای جهانی، موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است. Mamamoo به عنوان سفیران برندهای مختلفی همچون LG، Estée Lauder و Kappa بازی کرده‌اند.

آهنگ‌های Mamamoo معمولاً از سبک‌های مختلفی از جمله جاز، RB و الکتروپاپ تشکیل شده‌اند. این گروه با صدای قوی خواننده‌هایش و رقص‌های پرانرژی، هواداران بسیاری در سراسر جهان را برای خود به دست آورده است. Mamamoo به عنوان یکی از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی در کره جنوبی و جهان شناخته می‌شود و همچنان با تلاش و تولید آهنگ‌های جذاب، به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ خود می‌باشند.

گروه کی پاپ دخترانه آپینک

گروه کی پاپ دخترانه آپینک

  • نام گروه: Apink
  • آغاز به کار از سال: 2011
  • نام اعضا: چورونگ، باپ جو، نامجو، هایونگ، نائون، یوکی و هایچول

Apink یک گروه موسیقی دخترانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد. اعضای این گروه عبارتند از چورونگ، باپ جو، نامجو، هایونگ، نائون، یوکی و هایچول. Apink با آهنگ‌هایش و رقص‌هایش در صنعت موسیقی کره‌ای و جهان شناخته شده است.

این گروه با فروش بیش از ۳ میلیون آلبوم، حضور در برنامه‌های تلویزیونی و تورهای جهانی، در صنعت موسیقی کره‌ای موفقیت‌های بسیاری را به دست آورده است. Apink به عنوان سفیران برندهای مختلفی همچون Etude House و Bingeu بازی کرده‌اند.

آهنگ‌های Apink معمولاً از سبک‌های پاپ و الکتروپاپ تشکیل شده‌اند. این گروه با صدای خوب خواننده‌هایش و رقص‌های خود، هواداران بسیاری در سراسر جهان را به خود جذب کرده است. Apink به عنوان یکی از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی در کره جنوبی و جهان شناخته می‌شود و همچنان با تلاش برای تولید آهنگ‌های جذاب و رقص‌های پرانرژی، به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ خود می‌باشند.

گروه کی پاپ دخترانه (جی) آیدل

گروه کی پاپ دخترانه (جی) آیدل

  • نام گروه: (G)I-DLE
  • آغاز به کار از سال: 2018
  • نام اعضا: سویون، مینی، می-یو، سجین و شوهوآ

(G)I-DLE یک گروه موسیقی دخترانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. اعضای این گروه عبارتند از سویون، مینی، می-یو، سجین و شوهوآ. (G)I-DLE با آهنگ‌های پاپ و الکتروپاپ خود، هواداران زیادی در سراسر جهان به دست آورده‌است.

این گروه با فروش بیش از ۵ میلیون آلبوم و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و تورهای جهانی، در صنعت موسیقی کره‌ای موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌است. (G)I-DLE به عنوان سفیران برندهای مختلفی مانند LG و Adidas بازی کرده‌است.

آهنگ‌های (G)I-DLE معمولاً از سبک‌های پاپ، الکتروپاپ، رپ و R&B تشکیل شده‌اند. این گروه با صدای قوی و غیرقابل تصور خواننده‌هایش و رقص‌های پرانرژی، هواداران زیادی در سراسر جهان را به خود جذب کرده است. (G)I-DLE به عنوان یکی از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی در کره جنوبی و جهان شناخته می‌شود. این گروه با تلاش برای تولید آهنگ‌های جذاب و خلاقانه، به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ خود می‌باشند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی جونگ کوک محبوب ترین عضو BTS | حقایق باورنکردنی درباره زندگی جونگ کوک 

گروه کی پاپ دخترانه دریم کچر

گروه کی پاپ دخترانه دریم کچر /گروه های کی پاپ دخترانه

  • نام گروه: Dreamcatcher
  • آغاز به کار از سال: 2014
  • نام اعضا: سویون، مینی، می-یو، سجین و شوهوآ

Dreamcatcher یک گروه موسیقی دخترانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد. اعضای این گروه عبارتند از جیو، سوآ، سیون، هاندون و یوجی. Dreamcatcher با آهنگ‌هایش و رقص‌هایش در صنعت موسیقی کره‌ای و جهان شناخته شده است.

این گروه با فروش بیش از ۴۰۰ هزار آلبوم، حضور در برنامه‌های تلویزیونی و تورهای جهانی، در صنعت موسیقی کره‌ای موفقیت‌های بسیاری به دست آورده است. Dreamcatcher به عنوان سفیران برندهای مختلفی مانند MyMusicTaste و M2 بازی کرده‌اند.

آهنگ‌های Dreamcatcher معمولاً از سبک‌های راک، پاورمتال و الکتروپاپ تشکیل شده‌اند. این گروه با صدای پرقدرت خواننده‌هایش و رقص‌های پرانرژی، هواداران زیادی در سراسر جهان را به خود جذب کرده است. Dreamcatcher به عنوان یکی از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی در کره جنوبی و جهان شناخته می‌شود. این گروه با تلاش برای تولید آهنگ‌های جذاب و متفاوت از دیگر گروه‌های موسیقی، به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ خود هستند.

سوالات متداول

کدام گروه های کی پاپ دخترانه در آینده بیشترین پتانسیل را برای موفقیت دارند؟

Kep1er: این گروه از طریق برنامه تلویزیونی Produce 48 تشکیل شد.
NMIXX: این گروه تازه شروع به کار کرده است، اما با موسیقی و رقص قوی خود، توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است.
Le Sserafim: این گروه نیز پتانسیل زیادی برای موفقیت در آینده دارند.

کدام گروه های کی پاپ دخترانه بیشترین تأثیر را بر صنعت K-pop داشته اند؟

Girls' Generation
2NE1
Blackpink
این گروه ها یکی از محبوب ترین و موفق ترین گروه های K-pop دخترانه در تاریخ است. آنها به گسترش K-pop به مخاطبان جدیدی در سراسر جهان کمک کرده اند.

کلام آخر

نظر شما درباره این گروه ها چیست؟ بنظر شما کدام یک از گروه های کی پاپ دختر در کره و جهان محبوب تر است؟ در قسمت کامنت ها نظرا خود را با ما درمیان بگذارید.

4.5/5 - (48 امتیاز)

نوشته های مشابه

13 دیدگاه

  1. قطعا همه ی این گروه ها عالین ولی این یک واقعیتیه که بلک پینک الان بزرگترین گرل بند جهانه

  2. پس اسپا چی ؟؟ شاید خیلی ها تازه اومده باشن ولی همین گروه های بزرگ هم یه روزی جای اونا بودن به گروه های تازه هم اهمیت بدین

    لطفا…

  3. ینی چی خیلی از گروه ها نبودن
    آیو..جی‌فرند‌.. لسرافیم..نیوجنز..توانی‌وان..بیبی‌مانستر..اسپا..مومولند..لونا..بیلی
    اینا گروه هایین ک ابن اواخر خیلی ب چشم میان ولی تو این لیست نیست
    متاسفم

      1. اسم اعضای گروه دریم کچر رو اشتباهی نوشتی .شیون .یوهیون.گاهیون.دامی.جیو.سوا.هاندونگ

    1. ببخشیدا‌بیبی‌مانستر‌هنو‌دبیو‌نکرده‌گلم
      بعدشم‌اینا‌کلن‌نسل‌۳‌بود‌بجز‌جی‌آیدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا