گردشگری

لیست کامل بهترین هتل دبی برای سفر با خانواده 

بهترین هتل های دبی برای خانواده کدام است؟

بنظر شما بهترین هتل دبی برای سفر با خانواده کدام است؟ دبی شهری کویری است که برای خانواده ها امکانات زیادی جهت تفریح و گردش و سرگرمی فراهم میکند. در اینجا صدها هتل مجلل وجود دارد که بیشتر از اینکه صرفاً مکانی برای اقامت باشند، استراحتگاه های تفریحی برای خانواده و دوستان هستند.

لیست بهترین هتل دبی برای سفر با خانواده

در دبی شما تحتتأثیر استانداردهای بالای هتل ها و خدمات جسورانه آنها قرار خواهید گرفت. تقریباً همیشه با یک ساحل خصوصی، استخر رو باز و بزرگ به همراه آبگرم در اختیار خواهید داشت. در ادامه بهترین و مجلل ترین هنل های دبی برای سفر خانوادگی را معرفی نموده ایم.

1. هتل آتلانتیس، پالم بهترین استراحتگاه برای تفریحات استخری

بهترین هتل های دبی برای خانواده ها

این استراحتگاه فانتزی با موضوع اقیانوس در جزیره مصنوعی پالم، به دلیل تلاش بی وقفه خود برای ارائه بهترین خدمات، نسبت به سایر هتل های خانوادگی برتری دارد. جاذبه اصلی آن، پارک آبی Aquaventure است که نه تنها بزرگترین پارک آبی جهان است، بلکه دارای 105 سرسره رکوردشکن نیز می باشد. علاوه بر این، استراحتگاه دارای استخرهای کودکان و زمین های بازی فراوان، یک منطقه صنایع دستی، اتاق بازی های کامپیوتری و خدمات نگهداری از کودک برای والدین خسته است. اما قابل توجه ترین ویژگی این استراحتگاه، تئاتر زیر آب آن است که فرصتی را برای تماشای نزدیک ماهی ها، تماشای فیلم های آبی و شرکت در جلسات با تیم غواصان و آکواریوم داران داخلی فراهم می کند.

2. هتل ساحلی جمیرا دارای بهترین هتل ساحل خصوصی

هتل ساحلی جمیرا بهترین هتل های دبی برای خانواده ها

 

هتل ساحلی جمیرا، که اکنون در دهه سوم فعالیت خود قرار دارد، یکی از نمادین ترین هتل های دبی است. این هتل با ساحل خصوصی خود، پارک آبی Wild Wadi، باشگاه کودکان، دیوار صخره نوردی و ورزش های آبی موتوری، گزینه ای عالی برای خانواده ها است.

3.  هتل مارینا بهترین هتل برای ورزش های آبی

هتل مارینا بهترین هتل های دبی برای خانواده ها

 

این هتل خانوادگی با پارک آبی Jungle Bay، امکانات ورزشی آبی، زمین بازی، زمین تنیس و اتاق های متصل به هم، گزینه ای عالی برای تعطیلات خانوادگی است. هتل در یک مکان عالی در ساحل واقع شده است و دارای ساحل خصوصی، استخرهای سایه دار و مناطق آب پاش برای خانواده هایی با بچه های کوچک است.

4. هتل جمیرا مینا السلام بهترین هتل دبی برای خانواده

جمیرا مینا السلام بهترین هتل های دبی برای خانواده ها

مدینه جمیرا یک مینی شهر مصنوعی در دبی است که به سبک دیزنی لند طراحی شده است. این شهر دارای بازار، کانال های آبی و رستوران های زیادی است. جمیرا مینا السلام یکی از سه هتل در مدینه جمیرا است که گزینه ای عالی برای خانواده ها است. این هتل دارای ساحل خصوصی، باشگاه کودکان، زمین بازی و چشم اندازهای برج العرب است.

5. هتل Address ، مرکز شهر دبی

هتل Address بهترین هتل های دبی برای خانواده ها

دبی فقط ساحل نیست. اینجا همه چیز عالی است و یکی از بهترین جاذبه های آن مرکز خرید دبی است، یک مرکز خرید عظیم با انواع سرگرمی ها، ورزش ها، رستوران ها و مغازه ها. هتل Address Dubai Mall نیز در این مرکز خرید قرار دارد و دارای یکی از بزرگترین استخرهای پشت بام در امارات متحده عربی است. این هتل همچنین دارای استخر آب بازی برای کودکان، کابین های خصوصی خانوادگی و باشگاه کودکان است.

در باشگاه کودکان، بچه ها می توانند ساعت ها سرگرم شوند و احساس کنند که در سرزمین عجایب هستند. مرکز خرید دبی نیز دارای پیست یخ، آکواریوم و پارک واقعیت مجازی است که می تواند برای کل خانواده سرگرم کننده باشد.

 

6. هتل Lapita، جاده شیخ زاید

هتل Lapita بهترین هتل های دبی برای خانواده ها

هتل Lapita در دبی بهترین موقعیت مکانی را برای خانواده ها دارد. این هتل در نزدیکی چندین پارک موضوعی محبوب قرار دارد، از جمله Motiongate Dubai، پارک های بالیوود و پارک آبی Legoland. این هتل همچنین دارای تم پلینزی قدیمی و امکانات زیادی برای کودکان است.

7. هتل باب الشمس دارای بهترین برای مناظر بیابانی

هتل باب الشمس بهترین هتل های دبی برای خانواده ها

 

دبی فقط ساحل نیست. در اینجا می توانید یک دنیای متفاوت را کشف کنید، جایی که تپه های شنی صیقلی، سافاری های جیپ 4×4، شترسواری در غروب آفتاب و چشم اندازهای بیابانی خیره کننده را خواهید دید.

یکی از بهترین هتل های خانوادگی دبی برای تجربه این دنیای بیابانی، هتل باب الشمس است. این هتل در فاصله 45 دقیقه ای رانندگی از مرکز شهر دبی قرار دارد و دارای امکانات زیادی برای خانواده ها است.

 

8. هتل Sheraton Mall of the Emirates، Al Barsha

هتل Sheraton Mall of the Emirates، Al Barsha بهترین هتل های دبی برای خانواده ها

مرکز خرید امارات به دلیل ترکیب عجیب و غریب اسکی و آفتاب، مدت هاست که یک مقصد محبوب برای خانواده ها بوده است. این هتل دارای دو استخر بی نهایت در طبقه 24 است که یکی از آنها منظره برج خلیفه و دیگری منظره برج العرب را ارائه می دهد. هتل همچنین دارای شاتل های رایگان به سواحل Kite و La Mer و یک تبلیغ طولانی مدت اقامت و غذای رایگان برای کودکان است.

 

9. هتل آنانتارا پالم دارای بهترین برای استخرهای خصوصی

هتل آنانتارا پالم بهترین هتل های دبی برای خانواده ها

این هتل تنها ویلاهای روی آب در دبی را ارائه می دهد. این یک تجربه منحصر به فرد و لوکس برای خانواده ها است. هتل توسط آب های آبی کریستالی و شن های سفید خالص احاطه شده است.
این هتل طیف گسترده ای از فعالیت ها را برای تمام سنین ارائه می دهد، از سواری با قایق موز و انواع ورزش های آبی گرفته تا باشگاه کودکان Tuk Tuk و باشگاه نوجوانان Chill Teens. برای کسانی که به دنبال نهایت حریم خصوصی و آرامش هستند، اتاق های دسترسی به تالاب و ویلاهایی با استخرهای خصوصی وجود دارد.
این هتل تعطیلات سرگرم کننده و فراموش نشدنی را برای کل خانواده تضمین می کند.

 

بنظر شما بهترین هتل های خانوادگی دبی کدامند؟ شما کدام هتل را به خانواده ها پیشنهاد میکنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

 

 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا