سرگرمیفیلم و سریال

استودیو دیزنی در حال ساخت فروزن 4

دیزنی در حال بازگشت به آرندل است. باب ایگر مدیر عامل دیزنی فاش کرد که استودیو دیزنی علاوه بر انیمشن فروزن 3 «یخ زده 3» هم زمان در حال کار بر روی چهارمین فیلم «یخ زده» است. مدیر عامل دیزنی روز پنجشنبه در برنامه “صبح بخیر آمریکا” گفت: “Frozen 3” در دست ساخت است و ممکن است “Frozen 4” نیز در حال ساخت باشد! اما من در حال حاضر چیز زیادی برای گفتن در مورد این دو انیمیشن ندارم. جن لی، کارگردان فیلم های  «یخ زده 1» و «یخ زده 2» ،در حال حاضر با تیمش بر روی این دو انیمیشن سخت کار می کنند.

اندرسون لوپز پس از مدتی سکوت، در رسانه های اجتماعی تأیید کردکه ترانه سرایان «Frozen»، کریستن اندرسون-لوپز و رابرت لوپز، آهنگ های جدیدی را برای دو فیلم جدید  فروزن 3 و فروزن 4 خواهند نوشت. 

فروزن 3

ایگر این خبر را در دیزنی لند هنگ کنگ، که در حال حاضر مراسم افتتاحیه «دنیای یخ زده» در آن در حال برگزار شدن است، اعلام کرد. این مکان جذاب به مهمانان این امکان را میدهد که نه تنها شخصیت های جذاب اولاف، آنا و السا را ملاقات کنند، بلکه در رستوران‌هایی شام بخورند و در خیابان‌هایی قدم بزنند که دنیای رویایی آرندل را تداعی می‌کند و آن ها را در دنیای واقعی فروزن غرق میکند.

«فروزن» و دنباله آن «فروزن II» در سال 2019 به موفقیت های بزرگ و شگفت انگیزی برای دیزنی تبدیل شدند. هر چند فروش نسخه اول با 1.33 میلیارد دلار بی‌سابقه بود،  قسمت دوم با فروش 1.45 میلیارد دلار همچنان پر فروش ترین انیمیشن تمام دوران دیزنی محسوب می شود. . ماجراجویی های زیبای خواهران سلطنتی آنا و السا (با صداپیشگی کریستن بل و آیدینا مِنزِل) و ساخت آهنگ‌های پرطرفدار و پر شور «ولش کن» و «آیا می‌خواهی آدم برفی بسازی؟» غوغا کرد.

منبع : variety

بیشتر بخوانید: فیلم افسانه زلدا در دست ساخت است

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا