شبکه های اجتماعی

مشکل فالو نشدن هشتگ در اینستاگرام | چرا نمی توانم در اینستاگرام هشتگ دنبال کنم؟

هشتگ های اینستاگرام می توانند استراتژی اینستاگرام شما را بسازند یا آن را شکست دهند. اگر از آنها به درستی استفاده کنید و پست های شما توسط افراد بیشتری مشاهده خواهد شد.

اما اگر از آن اشتباه استفاده کنید و در واقع می توانید به پیج و بیزنس خود آسیب وارد کنید، این آسیب از فالوورهای بالقوه آزاردهنده گرفته تا جریمه شدن توسط الگوریتم اینستاگرام را شامل خواهد بود.

برای استفاده موثر از هشتگ‌ها برای اینستاگرام، باید دقیقاً نحوه عملکرد آن‌ها را بدانید و در یک استراتژی فکر کنید.

آیا شما در زمان مناسبی برای انجام این کار هستید.

فالو کردن هشتگ ها:

بعد از کلیک بر روی هشتگ مورد نظر میتوانید آن هشتگ را follow کنید، وقتی هشتگی را در اینستاگرام فالو میکنید بعد از آن تمام پست هایی که در آن هشتگ منتشر میشود در صفحه هوم به شما نمایش داده میشود.

رفع مشکل فالو، آنفالو نشدن هشتگ ها:

اگر شما هم با مشکل فالو یا آنفالو نشدن هشتگ ها در برنامه اینستاگرام روبه رو هستید، مراحلی که در ادامه گفته میشه رو انجام بدید تا مشکل فالو نشدن هشتگ های اینستاگرام شما حل بشه.

1- وارد این سایت شوید.

4- در محل مشخص شده آیدی و پسورد اکانت خود را وارد کنید و وارد حساب خود شوید.

5- به قسمت سرچ رفته و هشتگ های مورد نظر را پیدا کرده و فالو یا آنفالو کنید.

با انجام این روش مشکل فالو یا آنفالو نشدن هشتگ ها برطرف میشود.

مشکل فالو نشدن هشتگ ها

گاهی برای فالو کردن هشتگ ها دچار مشکل می شوید. معمولا اینستاگرام به دلایل نا معلومی محدودیت هایی برای بعضی از صفحات در نظر خواهد گرفت. در این موارد توصیه می شود با استفاده از دیوایس ها مختلفی اقدام به فالو کردن هشتگ های مورد نیز خود کنید. اگر اکنون از گوشی موبایل برای دنبال کردن هشتگ مورد نظر استفاده می کنید، زین پس از لپ تاپ یا با استفاده از یک تبلت این کار را انجام دهید. بدین طریق در بسیاری از موارد مشکل فالو نشدن هشتگ ها حل خواهد شد.

چرا از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنیم؟

هشتگ ها راه مهمی برای گسترش مخاطبان اینستاگرام و دستیابی به دسترسی بیشتر به آن ها هستند. هنگامی که از یک هشتگ استفاده می کنید، پست شما در صفحه مربوط به آن هشتگ ظاهر می شود. اگر از یک هشتگ در استوری خود استفاده می کنید، می تواند در هشتگ استوری مربوطه قرار گیرد که در صفحه هشتگ ها نیز ظاهر می شود.

افراد همچنین می توانند هشتگ ها را دنبال کنند، به این معنی که می توانند پست هشتگ شده شما را در هوم پیج خود ببینند، حتی اگر شما را دنبال نکرده باشند.

هشتگ‌های اینستاگرام می‌توانند راه بسیار خوبی برای ایجاد جامعه آنلاین باشند تا مردم انگیزه بیشتری برای تعامل با برند شما داشته باشند.

چگونه از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنیم؟

هشتگ با علامت # شناخته میشود، برای استفاده از هشتگ، قبل از انتشار پست، در قسمت کپشن با زدن علامت # میتوانید برای پست خود هشتگ گذاری کنید. طبق قوانین اینستاگرام برای هر پست نهایت میتوانید 30 هشتگ انتخاب کنید. اگر هشتگ شما یک کلمه ای است به این صورت وارد میکنید: #اینستا؛ توجه کنید بعد از علامت # باید فاصله ای نیوفتد و بعد از علامت # کلمه مورد نظر را بنویسید.اگر میخواهید از هشتگ های دو کلمه ای استفاده کنید به این صورت هشتگ گذاری کنید:#اینستاجوکار؛ برای جدا کردم کلمات یک هشتگ از علامت استفاده کنید.

باید چه هشتگ هایی استفاده کنیم؟

1- از هشتگ های مرتبط با حوزه کاریتون استفاده کنید.

2-از هشتگ های ممنوعه استفاده نکنید.

3-از هشتگ های تکراری برای یک پست استفاده نکنید.

4- اگر تعداد فالور هاتون زیر 10 هزار تا هست، سعی کنید در هر پست 30 هشتگ را استفاده کنید.

اکسپلور بهتر است یا هشتگ؟

حتما این سوال تو ذهن شما هم پیش اومده که هشتگ بهتر است یا اکسپلور؟ به نظر شما بازدهی کدم میتونه بهتر باشه؟

من اینجا قصد دارد این قضیه رو براتون روشن کنم و ابهامات شما در این مورد رو رفع کنم، ببینید یکی از راه هایی که میتونید به اینستاگرام بفهمانید که موضوع و محتوای پیج شما چیه! استفاده از هشتگ های درست و اصولی و مرتبط با پیج هست. پس استفاده

منبع: hootsuite

 

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا