پزشکیسلامت

مشاوره آنلاین روانشناسی برای زندگی بهتر

یاری وی 

یاری وی یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین ارائه دهندگان درمانی آنلاین در ایران است. از زمان تأسیس در سال 2013 به عنوان پلت فرم برتر درمانی آنلاین به عنوان پلت فرم برتر درمانی به دست آمده است زیرا طیف گسترده ای از درمانگران دارای مجوز را ارائه می دهد که قادر به مقابله با بسیاری از انواع نگرانی های سلامت روان هستند.

یاری وی یک نقطه شروع عالی برای افرادی است که به دنبال بهترین خدمات درمانی آنلاین هستند. این یک تجربه کاربر پسند را ارائه می دهد ، و برنامه اختصاصی سازماندهی جلسات و انتخاب نوع ارتباطی مورد نظر خود را ساده می کند.

این سکوی آنلاین همچنین به چندین سایت خواهر گسترش یافته است که به موضوعات خاص بر جمعیت خاص جمعیت می پردازند. اگر به مشاوره تخصصی نوجوان ، زوج یا LGBTQIA+ نیاز دارید ، این سایت های خواهر کمک بهتر ممکن است درمانی مؤثرتر را برای نیازهای شما ارائه دهند.

انواع ارتباطات

یاری وی مجموعه ای از گزینه های ارتباطی را ارائه می دهد:

تماس های تلفنی
چت زنده
پیام رسانی نامحدود
گپ ویدیویی
ویژه
به لطف طیف گسترده ای از درمانگران دارای مجوز یاری وی ، این سکو می تواند به بسیاری از مسائل مربوط به سلامت روان ، از جمله (اما محدود به آن) کمک کند:

فشار
اضطراب
افسردگی
اعتیاد
اختلالات اشتها
ضربه
بیخوابی
مربوط به عزت نفس
غم و اندوه
این سایت در درجه اول بر تکنیک های گفتگوی درمانی ، از جمله درمان شناختی رفتاری ، روانکاوی ، ذهن آگاهی و حساسیت زدایی و پردازش چشم تمرکز دارد.

در حالی که گفتگوی درمانی می تواند برای اکثر افراد بسیار مفید باشد ، برخی از افراد ممکن است برای به دست آوردن بیشترین میزان از درمان درمانی خود به دارو نیاز داشته باشند. به طور کلی ، پزشکان روانپزشکی باید برای تجویز داروهای روانگردان باشند. متأسفانه ، یاری وی خدمات روانپزشکی یا مدیریت دارو را از طریق برنامه درمانی آنلاین خود ارائه نمی دهد.

روند کار چگونه کار می کند

قبل از شروع فرآیند ثبت نام ، یاری وی اطلاعات روشنی در مورد نحوه عملکرد آن و روند کلی آن ارائه می دهد. این اطلاعات شامل چگونگی مطابقت این سکو با درمانگران و بیماران ، گزینه های ارتباطی و ارتباط با منابع بهداشت روان است.

فرایند ثبت نام نسبتاً درگیر است ، با یک پرسشنامه گسترده که در مورد پیشینه و نگرانی های سلامت روان شما می پرسد. بعد از دور اول سؤالات ، می توانید یک حساب کاربری بهتر ایجاد کرده و با روند کار ادامه دهید.

پس از ورود به سیستم اول ، یاری وی شما را از طریق مجموعه دوم سؤالات سوق می دهد ، که بر روی یافتن درمانگر مناسب برای نیازهای شما متمرکز است. سپس این پلتفرم شما را با یک درمانگر آنلاین مطابقت می دهد و درخواست پرداخت می کند. یاری وی فقط یک برنامه پرداخت با قیمتی دارد که بسته به درمانگر و مکان شما متفاوت است. اگر از قیمت گذاری و انتخاب درمانگر خوشحال هستید ، می توانید پرداخت کنید. در صورت لزوم می توانید برای کمک های مالی نیز اقدام کنید.

پس از پرداخت ماه ، می توانید روش ارتباطی خود را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا درمانگر جدید خود در تماس باشد. بیشتر افراد طی یک یا دو روز از درمانگر خود می شنوند ، اما ممکن است برخی برای شروع جلسه خود تا یک هفته صبر کنند.

طرفداران:
برنامه قیمت گذاری ساده
فقط درمانگران دارای مجوز
روشهای ارتباطی چندگانه
رابط کاربری تمیز و کاربر پسند
در صورت لزوم سهولت تعویض درمانگران
منفی ها:
بدون روانپزشک یا گزینه های دارویی
بدون آزمایش رایگان یا مشاوره اولیه
عدم توانایی در انتخاب درمانگر خود
بسته به تقاضای خدمات ، قیمت ها را نوسان می کند

 

منبع: yariway.com

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا